mijn vader heb ik bijna nooit gezien, ik sliep al toen hij thuiskwam, en toen ik wakker werd, was hij ook al weg ... ik heb hem eigenlijk nooit gemist ... in het weekend maakte hij wel veel goed ...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
Mijn moeder was dan wel thuis, maar ik was degene die steeds voor mn zusje moest zorgen. Zij moest werken en mn vader was nooit voor 8u thuis. Daarna 6j kostschool. Leuk is anders.
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:01 schreef Mukie het volgende:
Hij: "ja je kunt er niets aan doen als je op vrouwen valt he, hey daar ben ik helemaal ok mee."
Voor:quote:
Nee, ik moet alles zelf doen. Vooral vrijdag, iemand die daar mijn taken waarneemt schiet ik af.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je niet door een ander laten doen evt?
Al is het maar iets kleins?
Mooie foto. Brings back memories.quote:
Ik zit op dag 3quote:Op zondag 17 juli 2005 16:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een keelonsteking duurt gemiddeld 5 dagen, dan is het grootste leed geleden, sterkte![]()
Ik weet het niet hoor, het is wel de Arena ja. Maar Sensation is het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie foto. Brings back memories.
Op dit moment is er een U2-tributeband op 3FM. Dat kun je toch eigenlijk niet gebruiken als je The Real Thing nog niet zo lang geleden live hebt gezien.
Dat zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie foto. Brings back memories.
Op dit moment is er een U2-tributeband op 3FM. Dat kun je toch eigenlijk niet gebruiken als je The Real Thing nog niet zo lang geleden live hebt gezien.
Neuh, daar kwam hij kennelijk niet op, gezien zn eerdere reactievermogenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Zei hij niet ook nog zoiets als: "Hey, maar na één nacht met mij, wil je nooit meer een vrouw"?
Wat doe je vrijdag danquote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik moet alles zelf doen. Vooral vrijdag, iemand die daar mijn taken waarneemt schiet ik af.![]()
Hey !! Daar heb ik het alleenrecht op !!quote:
Maar wel volledig je eigen keuze.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
De verantwoordelijkheid dragen voor een kleine is een zware opgave ...
Een meisje dat je één keer gezien hebt.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:11 schreef Beach het volgende:
Zo verjaardag van een meisje die ik één keer heb gezien![]()
zwemmenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een meisje dat je één keer gezien hebt.![]()
Maar goed, waar ken je haar van?![]()
En dan ga je naar dr verjaardag? Of heb je een soort zwemclubje waar iedereen van komt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |