Ik heb volgens mij problemen met ouder wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ouder worden is toch ook zo kut, hé![]()
Hoe ouder je wordt hoe meer verantwoordelijkheden je op je neemt (gebruikelijkerwijs) maar dat vervolgens omzetten naar een permanent pieker- en "wat als"-feest doe je toch echt zelfquote:hoe ouder je wordt, hoe meer zorgen, en uiteindelijk ben ik nog redelijk jong
ja ging de hele avond goedquote:
Mijn afterparty tot half 7 was echt een slecht idee. Het was wel leuk, maar o-m-g...de brakhedenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Beach het volgende:
Hoihoi![]()
![]()
Gister erg leuk gehad, hele avond aan het sjansen en hele tijd met een meisje dansen, echt zo tegen elkaar aan![]()
Daarna afterparty tot half 6 en toen ik thuis was de frituur aan![]()
Tell me about it . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
ouder worden is toch ook zo kut, hé![]()
vooral nu ik mama word, sta ik echt wel meer stil bij ouder worden. De verantwoordelijkheid dragen voor een kleine is een zware opgave ... wat als ik ziek word, of mijn vriend, dat gaat nu zo'n veel grotere impact hebben ...
hoe ouder je wordt, hoe meer zorgen, en uiteindelijk ben ik nog redelijk jong
Gegarandeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ging de hele avond goedvolgende week gaat het nog beter trouwens
![]()
Hij had niet eens gedronkenquote:
met de jaren word ik emotioneler, bezorgder, banger van alles ...quote:
quote:
Vergeet het maar, dan begint het pas. Zie ik bij vrienden om me heen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met de jaren word ik emotioneler, bezorgder, banger van alles ...
en nu met de zwangerschap ben ik emotioneler dan ooit ...
ik wil niet terug naar vroeger toen het leven nog zo eenvoudig was, maar ik hoop dat ik binnen een paar jaar als ons gezinnetje compleet is, ik wat stabieler kan worden en minder angstig![]()
Dat is geen plank voor de kop meer, maar een bielsquote:Op zondag 17 juli 2005 17:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
zo herkenbaar, hij kan zichzelf tenminste niet verwijten dat hij niet geprobeerd heeft![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is geen plank voor de kop meer, maar een biels![]()
Daar hou ik niet vanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
volgende keer die vent gewoon helemaal lekker maken, en op het laatst dumpen
![]()
mijn moeder is bereid om tijdens mijn werk voor de kleine te zorgenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef Mukie het volgende:
Vergeet het maar, dan begint het pas. Zie ik bij vrienden om me heen.
Hoe zit het met de creche of evt kinderopvang, school, vriendjes, vriedinnetjes, uitgaan strakkies etc..
idd ...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
Daar hou ik niet van![]()
Dan ben je niet niets beters dan die meiden die naderhand schreeuwen dat ze gestalkt worden.
Ik heb mezelf voorgenomen om de 1e 3 levensjaren van mijn kinderen (als ik ze krijg) gewoon thuis te blijven en 's avonds een nieuwe studie erbij te doen. Heb zelf mijn ouders bar weinig gezien en mijn kinderen worden later geen sleutelkinderen, noch wisselbabies.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn moeder is bereid om tijdens mijn werk voor de kleine te zorgen![]()
ik denk ook dat ik na een paar jaar niet meer full time zal gaan werken ... 4 dagen per week of zo, dan kan ik toch al drie dagen per week volledig bij het kleintje zijn.
een uitgaanstype ben ik werkelijk nooit geweest, mijn vriendinnen ook niet. Ik doe graag wel eens een terrasje, een filmpje, restaurant ... en dat wil ik zeker blijven doen, ik heb genoeg vriendinnen die wildenthousiast zijn om op de kleine te passen
, mijn broer ook
( die is bi, heeft een vriend, wordt ook peter ... is echt wildenthousiast
).
over die onrust te praten ... als ik vele mensen hoor, worden ze rustiger naarmate ze 30 en ouder worden ... nu is het nog het jeugdige, de onrust die er nog wat inzit ... ik hoop dat ik met de jaren dus rustiger, emotioneel stabieler word ... on verra![]()
weet ikquote:
natuurlijk zou ik ook liever meer thuiszijn, welke moeder niet ?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:18 schreef Mukie het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om de 1e 3 levensjaren van mijn kinderen (als ik ze krijg) gewoon thuis te blijven en 's avonds een nieuwe studie erbij te doen. Heb zelf mijn ouders bar weinig gezien en mijn kinderen worden later geen sleutelkinderen, noch wisselbabies.
Maar zo te horen gaat het jou wel prima lukken
Mijn moeder was dan wel thuis, maar ik was degene die steeds voor mn zusje moest zorgen. Zij moest werken en mn vader was nooit voor 8u thuis. Daarna 6j kostschool. Leuk is anders.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
natuurlijk zou ik ook liever meer thuiszijn, welke moeder niet ?
maar ik denk dat ik hen meer dan genoeg zal zien. Ik heb te veel schrik dat als ik drie jaar uit de running blijf op mijn job, dat ik niet echt meer moet terugkeren ...
als men mij echt de keuze laat, zou ik uiteraard kiezen voor voor kinderen, en niet mijn carrière ... ik kan me geen leven voorstellen zonder kinderen ... maar hoe kan je vermijden dat je een 'sleutelkind' hebt, als je als ze ouder zijn je toch weer gaat werken, plus ... je krijgt dan misschien meerdere kinderen, dat maakt 3 + 3 .. jaar dat je niet gaat werken ... dat zou ik niet kunnen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |