Hier ook geen zon....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef clauwheee het volgende:
Het weer valt weer es tegen hier![]()
Geen zon
![]()
Iceteaaaa
Nog 1, de rest valt tijdens m'n vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen
Heb je veel hers?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Nog 1, de rest valt tijdens m'n vakantie![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
Zo, die Nederlanders Boezelaar maakt veel kabaal daar in Slowakije
Wil je nog een hometrainer?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef VoreG het volgende:vakantie
En dingen regelen voor op kamers
Ik heb al een heeeelee gave magnetronen een mooie prullenbak
en een mooie lamp
Frituurpan al geregeld??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef VoreG het volgende:vakantie
En dingen regelen voor op kamers
Ik heb al een heeeelee gave magnetronen een mooie prullenbak
en een mooie lamp
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Hey knap maxjepowerrrrrrr, wij hadden ook zo'n ding voor de kids, en de associatie drong zich dan ook meteen op bij je titel
[afbeelding]
hier ook wel wind we wouden gaan zwemmen maar toch maar niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hier nog droog.....maar waait wel behoorlijk
Paar druppeltjes maar hoor. Smelt je niet vanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
regen ?? nou dat mag ik niet hopen... heb geen jas niks bij mee..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Paar druppeltjes maar hoor. Smelt je niet van
Ik hoop dat het nog droog blijft als ik over 1 1/2 uur naar huis fiets. Ook geen jas bij dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
regen ?? nou dat mag ik niet hopen... heb geen jas niks bij mee..
Maar goed ik ga naar huisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog droog blijft als ik over 1 1/2 uur naar huis fiets. Ook geen jas bij dus.
Dit is naast het bed dan ook het belangrijkstequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Allang, die had ik het eerst
Een koelkast voor het bier is ook van levensbelang hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dit is naast het bed dan ook het belangrijkste![]()
Bed ben ik nog mee bezig wat een goede prijs is voor een mooi/modern bedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dit is naast het bed dan ook het belangrijkste![]()
Die heb ik ook al, we hebben hier thuis 2 koelkasten en ik mag er 1 meenemen (de kleine koelkast jammergenoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een koelkast voor het bier is ook van levensbelang hoor!
Daar heb je helemaal gelijk in. Thuis kun je je teminste omkleden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik ga naar huisdas minder erg als ik de hele dag op mijn werk in druifnatte kleren moet zitten..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een koelkast voor het bier is ook van levensbelang hoor!
Als het gebouw helemaal klaar is. Er moeten nu nog op elke verdieping douches en keukens komen en leidingen getrokken worden voor de Casema aansluiting de bel enz enz enz. Maar dat gebeurt pas als er 6 van de 9 studio's verkocht zijn. Dus ik met nog even afwachten in de tussentijd krijg ik wel een woning van hun aangebodenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer mag je erin VoreG?
Onze koelkast in Gran Dorado (huisje kon gesloopt worden na ons weekend...) was ook stukken beter als dat plaatje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die koelkast is nog niks met wat wij in Barcelona hadden
Al op bol even wat geluisterd... klinkt niet slecht..is het een beetje C/W?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Maria Taylor, MM wat kind of music? Je verslagje maakt me nieuwsgierig?
C/W?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al op bol even wat geluisterd... klinkt niet slecht..is het een beetje C/W?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, die moet hard werken ook nog.
Maar goed, ik ga boodschappen doen en dan Tour kijken enzo.
kunnen we wel een biertje op drinkenquote:Nieuws
Punten twaalfde etappe
Door Olga (Nuongirl) op donderdag 14 juli 2005 20:28
Bron: FOK!sport
Vandaag werd de elfde etappe gereden, een etappe met niet al te hoge bergen maar wel een paar verschuivingen in het klassement.
Dagwinnaar werd Bjoro met 101 punten,
Normaal gesproken heb ik al om 12.00 uur op vrijdag weekend. Maar ik heb de 2.5 uur die ik maandagochtend niet heb gewerkt even ingehaaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Bier ??
Lekker palm staat al weer koud in de koelkast...
Lekker Bos dat jou weekend al begonnen is
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik al om 12.00 uur op vrijdag weekend. Maar ik heb de 2.5 uur die ik maandagochtend niet heb gewerkt even ingehaald
* Bjoro met de armen wiegend als een echte Bebeto door de Hools looptquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een tweede plek van Dos nu een eerste plek van Bjoro.
Hehe, alles goed thuis bjoro?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro met de armen wiegend als een echte Bebeto door de Hools loopt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Suijk het volgende:
Ja, wij blijven allemaal binnen dit weekend om jou te vermaken, sien.
Niet 1 keer volgens mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef Suijk het volgende:
Hehe, alles goed thuis bjoro?
Misschien is het al 3000x gevraagd, maar hoe kwamen jullie op de (erg mooie) naam Maud?
Goezo bjoroquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een tweede plek van Dos nu een eerste plek van Bjoro.
krijg je niet stiekem de drang om mee te bewegen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
Normaal gesproken zou ik op vrijdagmiddag zelf aan het golfen zijn, maar mijn ribblessure weerhoudt mij daarvan.
Dus dan nu maar golfen kijken op de BBC.
Klaar met werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je niet stiekem de drang om mee te bewegen?
Prima!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
nou je erover begintquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb mijn scriptie uitgeprint.. kan ik moet ff op mijn gemak gaan nalopen dit weekend...
ga voor vandaag daar niet meer mee aan de slag..
Zo'n rood ijsje met 2 stokjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt eet een rode dubbelikkert
Idd... ben nu wel toe aan een lekker biertjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.
Ik hoop het niet voor jequote:
Wij hebben goede ijskast in koelkastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je
IJs hoort in de diepvries niet in de koelkast
Lekker he, die dingenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Euroshopper, zo'n hele doos, nog geen euro
Oke, maar ijs blijft een invriesproductquote:
Ja maar dan bijt jeje tanden kapot! Nu kan je gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, maar ijs blijft een invriesproduct![]()
Fantastischquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lekker he, die dingen
verkapte geef-me-zo'n-ding-anders-bijt-ik-post
Mwa dat vind ik zelf wel meevallen, maar ja ik eet dan ook maximaal iets van 5 keer per jaar ijs.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dan bijt jeje tanden kapot! Nu kan je gelijkIJSJE
En daarnaast hebben we geen vrieskist
Dat is wel erg weinig vind ik, wekelijks eet ik wel minimaal een ijsje. In de zomer elke dag wel een.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa dat vind ik zelf wel meevallen, maar ja ik eet dan ook maximaal iets van 5 keer per jaar ijs.
Ik eet ook wel vaker ijsjes.. echt lekker.. vooral als het zo warm is !!! erg goed te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig vind ik, wekelijks eet ik wel minimaal een ijsje. In de zomer elke dag wel een.
hoe ze klassiekers kunnen verneuken zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond naar Herby....
Met m'n vriendinen haar zusje
Inderdaad, ik trek zo ook even die vriezer openquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik eet ook wel vaker ijsjes.. echt lekker.. vooral als het zo warm is !!! erg goed te doen.
iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de enige echte Herby op video, nu met Lindsay Lohan lijkt me het helemaal niks.
Misschien is 5 wel laag ingeschat, maar ik hou gewoon niet zo van ijs.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig vind ik, wekelijks eet ik wel minimaal een ijsje. In de zomer elke dag wel een.
Waarom ben ik niet verbaasdquote:
jij bent de 1e die ik tegenkom die niet zo graag van ijs houdtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien is 5 wel laag ingeschat, maar ik hou gewoon niet zo van ijs.
quote:
Ja, dat merk ik wel vaker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij bent de 1e die ik tegenkom die niet zo graag van ijs houdt
Ja ok, dat heb ik met m'n Coca Cola verzameling (maar daarvan heb ik meer dan de helft gekregen)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
een ander zuipt elke dag in de kroeg, gaat naar de hoeren of weet ik wat nog meer, en ik koop er dvd's voor
klopt...de hadden we al zo'n 2 jaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Niet 1 keer volgens mij
Maar ik ga er vanuit dat het geen idols is geweest
Heb je eigenlijk ook lang moeten oefenenquote:
McEwen gewonnen? Leukquote:
mietjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:00 schreef Bjoro het volgende:
zo bjoro heeft 2 weken vakantie
zal dus niet zo vaak in Hools zijn !
doei doei
valt mee hoor...we hadden het er wel eens over gehad... in de trand van "wat vind jij een leuke naam als...." en toen kwamen we op Maud !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook lang moeten oefenen
Zo net weer anderhalf uur lopen zweten bij de fysio: prognose: Minstens 3 maanden nog![]()
Ik ben net klaar met etenquote:
Same herequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten
Chinees en het was weer lekker
ik bak zo een ei opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten
Chinees en het was weer lekker
quote:
ja echt waar. Er is niets andersquote:
Wauw dat zal culinair worden in de mgr vd weteringboulevardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:06 schreef VoreG het volgende:
Net klaar
Zelf 3 broodjes frikandel speciaal gemaakt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw dat zal culinair worden in de mgr vd weteringboulevard![]()
ik wel ik zeg vast weekend voor het volgende weekendquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt toch al de hele week weekend
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt toch al de hele week weekend
prima prima zoooquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Noca heeft weekend, weekendgevoel ipv kanslozengevoel, niet meer vervelen enzo
nee een selctie van Twenterand onze gemeente ook tegen spelers van pfaf's clubiequote:
oke, maar dan wel op het terein van Dos?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee een selctie van Twenterand onze gemeente ook tegen spelers van pfaf's clubie
Ja wel op het terrein ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke, maar dan wel op het terein van Dos?
Welke amateurclub is dan Pfafs clubbie?
Jihaaaa!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:19 schreef Eilanden het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go Eilanden Go Eilanden Go Eilanden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!! Biertje dan maar!
Dank! Jij bent die anderequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staat je leuk dat cheerleaderspakje Clau!
Staat mij wat minder dacht ik zo
Dat weet ik nietquote:
maarja jij gaat naar de zwarte crossquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
iedereen weekend moet ik morgen nog werken van 6 tot 12
Smakelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat een hapje eten
Laterzzzzzzzz!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef Eilanden het volgende:
Laterzzzzzzzz!
Eetzzzzzzzzzze!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef Eilanden het volgende:
Laterzzzzzzzz!
quote:
quote:
eilanden is wel populair zegquote:
oh dat mag he wa jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
[..]
eilanden is wel populair zeg
dat is waarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
maarja jij gaat naar de zwarte crossheb je wel iets om naar uit te kijken
veel carvans denk ikquote:
de waterboer dr biequote:
ja hier foto'squote:
whhaha watn kerlquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja hier foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
whehehehquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
Godver hebben we weer dat tukkerse gezeik hier
Eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
check uw mailquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De mails voor de VBL-awards zijn verzonden, spannend.
quote:Blascowitz: het gevalletje met Jan R. was uit, bij Hoek.
Bij het verlaten van het veld na een rode kaart, raakte hij die gevloerde speler nogmaals. Daarop kreeg hij nog een keer de rode kaart voorgeschoteld.
je hebt wel mijn @home adres gebruikt zoals gevraagd?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Vreemd, nog maar eens doen dan...
quote:Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte
AMSTERDAM - Onder het mom van het 'prediken voor de islam' misdragen Nederlandse terroristen van de Hofstadgroep zich als loverboys die jonge meisjes misbruiken na een proefhuwelijk van twee weken.
En het gaat zelfs verder met deze zogenaamde vaandeldragers van de jihad. Zo onthult De Telegraaf morgen in de papieren krant de bizarre seksuele afwijkingen van mensen als Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh. Ook de geestelijk leider van de Hofstadngroep is betrapt op seksuele uitspattingen.
Morgen, exclusief in De Telegraaf: 'Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte!'
Ja, maar ik zag het al. Was een b vergeten bij jouw adres.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je hebt wel mijn @home adres gebruikt zoals gevraagd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vannacht werken, dus morgenochtend om half 6 de krant openslaan
achterhoeksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
'Buitenseks leidt tot onbeheersbare situatie'
Dat plaatje ook.
Tsjah dat vinden ze irritant maar ze vinden het o zo leuk om iedereen maar te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn als ze een keer dronken zijn en dat ze dan nog achter de pc gaan zitten. Nou nou dat vind ik echt coolquote:
ach gewoon overheen lezen over dat volk. zoals ze dat ook bij ons moeten doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah dat vinden ze irritant maar ze vinden het o zo leuk om iedereen maar te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn als ze een keer dronken zijn en dat ze dan nog achter de pc gaan zitten. Nou nou dat vind ik echt cool
ja volgens mij wel, maar vanmorgen was ik hard aan t werk. met katerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Herhaling van vanmorgen Eend?
welke?quote:
deze denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
k ga dadelijk maar weer eens een avondje pokeren
Waar ga je deze keer heen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef Suijk het volgende:
Net besloten dat ik volgende week weer een week weg ben dus alle harde werkers wens ik bij deze alvast veel succes.
welkom in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Stom. Zit ik nog Davis Cup te kijken, stopt de uitzending. 'We moeten er helaas uit'![]()
nooit gezien maar Gene Hackman dus met een goede film zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze denk ik![]()
http://www.imdb.com/title/tt0071360/
]quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik zie nu pas hoe bruin ik ben geworden van dat weekje Ardennen zeg, attelenooie
en vooral Francis Ford Coppolaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welkom in Nederlandsportcultuur
[..]
nooit gezien maar Gene Hackman dus met een goede film zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en vooral Francis Ford Coppola![]()
![]()
Wat voor mails moet je daarvoor versturenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De mails voor de VBL-awards zijn verzonden, spannend.
Dat is de nominerende ronde volgens mij. Dat gebeurt door een juryquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor mails moet je daarvoor versturen
voor de nominatiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor mails moet je daarvoor versturen
Ah ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Voor de nominaties Noca.
DD of ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd, wie post de uiteindelijke nominaties?
* Eilanden wenst niet met zo'n onbetrouwbare rechtse bal als die Schwarzenegger geassocieerd te wordenquote:
Vergeet de witbiertjes niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:15 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca nog ff boodschappen gaan doen
En hoe lang mogen we kiezen?quote:
Euskaltel? Ik houd van gokken in dat spel, maar heb ze deze hele ronde al links laten liggen. Moet genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
methodmich, even een vraagje voor de rondemaster.
Vino. Wel of niet? En Euskatels? Ik zat aan Zubeldia te denken, maar ik weet niet ofdat het slim is om iemand van die ploeg te kiezen. Wat denk jij?
Dat moeten we nog bepalen. Meestal wel een week of 2.quote:
Ik hoop het, zo niet, dan ben ik ook zo weer terug.quote:
DG gaat nog naar de UK dit weekend!?quote:Engelse hooligans willen moslims aanvallen
Bron: Het Parool / Guardian
In Engeland willen rechts-extremisten en voetbalhooligans wraakacties ondernemen op moslims voor de bloedige aanslagen in Londen, zo bericht de Britse krant The Guardian vandaag. Dit weekeinde willen onder meer de extreem-rechtse partijen 'Nationalist Alliance' en het 'National Front' ook demonstreren bij het Victoria Embankment, waar slachtoffers van de aanslagen worden herdacht.
Rivaliserende voetbalsupporters willen de strijdbijl onderling voorlopig begraven om zich gezamelijk op moslims te kunnen richten. Het gaat om hooligans van West Ham United, Millwall, Crystal Palace en Arsenal. Via internet communiceren ze met elkaar. Die gesprekken via forums en chatboxen worden gemonitord door de politie. Ook extreem-rechts wordt in de gaten gehouden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DG gaat nog naar de UK dit weekend!?
Maar de meeste moslims hebben er toch niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laat ze elkaar maar lekker afmaken. Twee debiele groepen minder
Beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Zullen we hier maar aan het bier beginnen?
quote:
film niet afgekekenquote:
thomas hej d'r nog een piraatje opquote:
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Geaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
thomas hej d'r nog een piraatje op
heeeeuyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Gea![]()
meer omdat ik wat uurtjes mis met die vroege dienst, 5/6 uurtjes slaap per dag is niet zo veelquote:
Dat is inderdaad lastig ja. Vroeg naar bed heeft met dit weer inderdaad geen zin.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meer omdat ik wat uurtjes mis met die vroege dienst, 5/6 uurtjes slaap per dag is niet zo veel
en met dit weer slaap je zowiezo niet zo vroeg
oow.quote:
altijd bij jou zijn dat zou ik willenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Gea![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig ja. Vroeg naar bed heeft met dit weer inderdaad geen zin.
ik zet er zo nog 1tje op denk ik. ik denk Trafficquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zat tv te kijken en dompelde steeds al weg![]()
goede film, vermaak je je wel mee mits je goed blijft opletten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zet er zo nog 1tje op denk ik. ik denk Traffic
ze was nog wel in Reutum laatstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik Charlene, de opvolgster van Marianne Weber
[afbeelding]
precies en daar heb ik dus eigenlijk geen zin meer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede film, vermaak je je wel mee mits je goed blijft opletten natuurlijk
morgen nieuwe cd presentatie in het polman stadionquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik bler momenteel mee met Jannes
[afbeelding]
Ja inderdaad, ik had al een stukje van z'n nieuwe single gehoord, maar dat wordt weer een knaller hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
morgen nieuwe cd presentatie in het polman stadion
oke, daar let ik niet eens op. Totaal niet mijn muzieksmaakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Aan de Jannes-en, Lucas en Gea-en enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |