welkom in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Stom. Zit ik nog Davis Cup te kijken, stopt de uitzending. 'We moeten er helaas uit'![]()
nooit gezien maar Gene Hackman dus met een goede film zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze denk ik![]()
http://www.imdb.com/title/tt0071360/
]quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik zie nu pas hoe bruin ik ben geworden van dat weekje Ardennen zeg, attelenooie
en vooral Francis Ford Coppolaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welkom in Nederlandsportcultuur
[..]
nooit gezien maar Gene Hackman dus met een goede film zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en vooral Francis Ford Coppola![]()
![]()
Wat voor mails moet je daarvoor versturenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De mails voor de VBL-awards zijn verzonden, spannend.
Dat is de nominerende ronde volgens mij. Dat gebeurt door een juryquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor mails moet je daarvoor versturen
voor de nominatiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor mails moet je daarvoor versturen
Ah ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Voor de nominaties Noca.
DD of ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd, wie post de uiteindelijke nominaties?
* Eilanden wenst niet met zo'n onbetrouwbare rechtse bal als die Schwarzenegger geassocieerd te wordenquote:
Vergeet de witbiertjes niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:15 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca nog ff boodschappen gaan doen
En hoe lang mogen we kiezen?quote:
Euskaltel? Ik houd van gokken in dat spel, maar heb ze deze hele ronde al links laten liggen. Moet genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
methodmich, even een vraagje voor de rondemaster.
Vino. Wel of niet? En Euskatels? Ik zat aan Zubeldia te denken, maar ik weet niet ofdat het slim is om iemand van die ploeg te kiezen. Wat denk jij?
Dat moeten we nog bepalen. Meestal wel een week of 2.quote:
Ik hoop het, zo niet, dan ben ik ook zo weer terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |