je hebt wel mijn @home adres gebruikt zoals gevraagd?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Vreemd, nog maar eens doen dan...
quote:Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte
AMSTERDAM - Onder het mom van het 'prediken voor de islam' misdragen Nederlandse terroristen van de Hofstadgroep zich als loverboys die jonge meisjes misbruiken na een proefhuwelijk van twee weken.
En het gaat zelfs verder met deze zogenaamde vaandeldragers van de jihad. Zo onthult De Telegraaf morgen in de papieren krant de bizarre seksuele afwijkingen van mensen als Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh. Ook de geestelijk leider van de Hofstadngroep is betrapt op seksuele uitspattingen.
Morgen, exclusief in De Telegraaf: 'Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte!'
Ja, maar ik zag het al. Was een b vergeten bij jouw adres.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je hebt wel mijn @home adres gebruikt zoals gevraagd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vannacht werken, dus morgenochtend om half 6 de krant openslaan
achterhoeksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
Godver hebben we weer dat tukkerse gezeik hier
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
'Buitenseks leidt tot onbeheersbare situatie'
Dat plaatje ook.
Tsjah dat vinden ze irritant maar ze vinden het o zo leuk om iedereen maar te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn als ze een keer dronken zijn en dat ze dan nog achter de pc gaan zitten. Nou nou dat vind ik echt coolquote:
ach gewoon overheen lezen over dat volk. zoals ze dat ook bij ons moeten doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah dat vinden ze irritant maar ze vinden het o zo leuk om iedereen maar te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn als ze een keer dronken zijn en dat ze dan nog achter de pc gaan zitten. Nou nou dat vind ik echt cool
ja volgens mij wel, maar vanmorgen was ik hard aan t werk. met katerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Herhaling van vanmorgen Eend?
welke?quote:
deze denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
k ga dadelijk maar weer eens een avondje pokeren
Waar ga je deze keer heen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef Suijk het volgende:
Net besloten dat ik volgende week weer een week weg ben dus alle harde werkers wens ik bij deze alvast veel succes.
welkom in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Stom. Zit ik nog Davis Cup te kijken, stopt de uitzending. 'We moeten er helaas uit'![]()
nooit gezien maar Gene Hackman dus met een goede film zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze denk ik![]()
http://www.imdb.com/title/tt0071360/
]quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik zie nu pas hoe bruin ik ben geworden van dat weekje Ardennen zeg, attelenooie
en vooral Francis Ford Coppolaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welkom in Nederlandsportcultuur
[..]
nooit gezien maar Gene Hackman dus met een goede film zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en vooral Francis Ford Coppola![]()
![]()
Wat voor mails moet je daarvoor versturenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
De mails voor de VBL-awards zijn verzonden, spannend.
Dat is de nominerende ronde volgens mij. Dat gebeurt door een juryquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor mails moet je daarvoor versturen
voor de nominatiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor mails moet je daarvoor versturen
Ah ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Voor de nominaties Noca.
DD of ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd, wie post de uiteindelijke nominaties?
* Eilanden wenst niet met zo'n onbetrouwbare rechtse bal als die Schwarzenegger geassocieerd te wordenquote:
Vergeet de witbiertjes niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:15 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca nog ff boodschappen gaan doen
En hoe lang mogen we kiezen?quote:
Euskaltel? Ik houd van gokken in dat spel, maar heb ze deze hele ronde al links laten liggen. Moet genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
methodmich, even een vraagje voor de rondemaster.
Vino. Wel of niet? En Euskatels? Ik zat aan Zubeldia te denken, maar ik weet niet ofdat het slim is om iemand van die ploeg te kiezen. Wat denk jij?
Dat moeten we nog bepalen. Meestal wel een week of 2.quote:
Ik hoop het, zo niet, dan ben ik ook zo weer terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |