Hier ook geen zon....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef clauwheee het volgende:
Het weer valt weer es tegen hier![]()
Geen zon
![]()
Iceteaaaa
Nog 1, de rest valt tijdens m'n vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen
Heb je veel hers?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Nog 1, de rest valt tijdens m'n vakantie![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef clauwheee het volgende:
Zo, die Nederlanders Boezelaar maakt veel kabaal daar in Slowakije
Wil je nog een hometrainer?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef VoreG het volgende:vakantie
En dingen regelen voor op kamers
Ik heb al een heeeelee gave magnetronen een mooie prullenbak
en een mooie lamp
Frituurpan al geregeld??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef VoreG het volgende:vakantie
En dingen regelen voor op kamers
Ik heb al een heeeelee gave magnetronen een mooie prullenbak
en een mooie lamp
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Hey knap maxjepowerrrrrrr, wij hadden ook zo'n ding voor de kids, en de associatie drong zich dan ook meteen op bij je titel
[afbeelding]
hier ook wel wind we wouden gaan zwemmen maar toch maar niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hier nog droog.....maar waait wel behoorlijk
Paar druppeltjes maar hoor. Smelt je niet vanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
regen ?? nou dat mag ik niet hopen... heb geen jas niks bij mee..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Paar druppeltjes maar hoor. Smelt je niet van
Ik hoop dat het nog droog blijft als ik over 1 1/2 uur naar huis fiets. Ook geen jas bij dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
regen ?? nou dat mag ik niet hopen... heb geen jas niks bij mee..
Maar goed ik ga naar huisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog droog blijft als ik over 1 1/2 uur naar huis fiets. Ook geen jas bij dus.
Dit is naast het bed dan ook het belangrijkstequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Allang, die had ik het eerst
Een koelkast voor het bier is ook van levensbelang hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dit is naast het bed dan ook het belangrijkste![]()
Bed ben ik nog mee bezig wat een goede prijs is voor een mooi/modern bedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dit is naast het bed dan ook het belangrijkste![]()
Die heb ik ook al, we hebben hier thuis 2 koelkasten en ik mag er 1 meenemen (de kleine koelkast jammergenoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een koelkast voor het bier is ook van levensbelang hoor!
Daar heb je helemaal gelijk in. Thuis kun je je teminste omkleden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik ga naar huisdas minder erg als ik de hele dag op mijn werk in druifnatte kleren moet zitten..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een koelkast voor het bier is ook van levensbelang hoor!
Als het gebouw helemaal klaar is. Er moeten nu nog op elke verdieping douches en keukens komen en leidingen getrokken worden voor de Casema aansluiting de bel enz enz enz. Maar dat gebeurt pas als er 6 van de 9 studio's verkocht zijn. Dus ik met nog even afwachten in de tussentijd krijg ik wel een woning van hun aangebodenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer mag je erin VoreG?
Onze koelkast in Gran Dorado (huisje kon gesloopt worden na ons weekend...) was ook stukken beter als dat plaatje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die koelkast is nog niks met wat wij in Barcelona hadden
Al op bol even wat geluisterd... klinkt niet slecht..is het een beetje C/W?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Maria Taylor, MM wat kind of music? Je verslagje maakt me nieuwsgierig?
C/W?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al op bol even wat geluisterd... klinkt niet slecht..is het een beetje C/W?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, die moet hard werken ook nog.
Maar goed, ik ga boodschappen doen en dan Tour kijken enzo.
kunnen we wel een biertje op drinkenquote:Nieuws
Punten twaalfde etappe
Door Olga (Nuongirl) op donderdag 14 juli 2005 20:28
Bron: FOK!sport
Vandaag werd de elfde etappe gereden, een etappe met niet al te hoge bergen maar wel een paar verschuivingen in het klassement.
Dagwinnaar werd Bjoro met 101 punten,
Normaal gesproken heb ik al om 12.00 uur op vrijdag weekend. Maar ik heb de 2.5 uur die ik maandagochtend niet heb gewerkt even ingehaaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Bier ??
Lekker palm staat al weer koud in de koelkast...
Lekker Bos dat jou weekend al begonnen is
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik al om 12.00 uur op vrijdag weekend. Maar ik heb de 2.5 uur die ik maandagochtend niet heb gewerkt even ingehaald
* Bjoro met de armen wiegend als een echte Bebeto door de Hools looptquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een tweede plek van Dos nu een eerste plek van Bjoro.
Hehe, alles goed thuis bjoro?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro met de armen wiegend als een echte Bebeto door de Hools loopt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Suijk het volgende:
Ja, wij blijven allemaal binnen dit weekend om jou te vermaken, sien.
Niet 1 keer volgens mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef Suijk het volgende:
Hehe, alles goed thuis bjoro?
Misschien is het al 3000x gevraagd, maar hoe kwamen jullie op de (erg mooie) naam Maud?
Goezo bjoroquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een tweede plek van Dos nu een eerste plek van Bjoro.
krijg je niet stiekem de drang om mee te bewegen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
Normaal gesproken zou ik op vrijdagmiddag zelf aan het golfen zijn, maar mijn ribblessure weerhoudt mij daarvan.
Dus dan nu maar golfen kijken op de BBC.
Klaar met werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je niet stiekem de drang om mee te bewegen?
Prima!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
nou je erover begintquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb mijn scriptie uitgeprint.. kan ik moet ff op mijn gemak gaan nalopen dit weekend...
ga voor vandaag daar niet meer mee aan de slag..
Zo'n rood ijsje met 2 stokjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt eet een rode dubbelikkert
Idd... ben nu wel toe aan een lekker biertjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |