C/W?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al op bol even wat geluisterd... klinkt niet slecht..is het een beetje C/W?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, die moet hard werken ook nog.
Maar goed, ik ga boodschappen doen en dan Tour kijken enzo.
kunnen we wel een biertje op drinkenquote:Nieuws
Punten twaalfde etappe
Door Olga (Nuongirl) op donderdag 14 juli 2005 20:28
Bron: FOK!sport
Vandaag werd de elfde etappe gereden, een etappe met niet al te hoge bergen maar wel een paar verschuivingen in het klassement.
Dagwinnaar werd Bjoro met 101 punten,
Normaal gesproken heb ik al om 12.00 uur op vrijdag weekend. Maar ik heb de 2.5 uur die ik maandagochtend niet heb gewerkt even ingehaaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Bier ??
Lekker palm staat al weer koud in de koelkast...
Lekker Bos dat jou weekend al begonnen is
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik al om 12.00 uur op vrijdag weekend. Maar ik heb de 2.5 uur die ik maandagochtend niet heb gewerkt even ingehaald
* Bjoro met de armen wiegend als een echte Bebeto door de Hools looptquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een tweede plek van Dos nu een eerste plek van Bjoro.
Hehe, alles goed thuis bjoro?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro met de armen wiegend als een echte Bebeto door de Hools loopt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Suijk het volgende:
Ja, wij blijven allemaal binnen dit weekend om jou te vermaken, sien.
Niet 1 keer volgens mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef Suijk het volgende:
Hehe, alles goed thuis bjoro?
Misschien is het al 3000x gevraagd, maar hoe kwamen jullie op de (erg mooie) naam Maud?
Goezo bjoroquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een tweede plek van Dos nu een eerste plek van Bjoro.
krijg je niet stiekem de drang om mee te bewegen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
Normaal gesproken zou ik op vrijdagmiddag zelf aan het golfen zijn, maar mijn ribblessure weerhoudt mij daarvan.
Dus dan nu maar golfen kijken op de BBC.
Klaar met werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je niet stiekem de drang om mee te bewegen?
Prima!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
nou je erover begintquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb mijn scriptie uitgeprint.. kan ik moet ff op mijn gemak gaan nalopen dit weekend...
ga voor vandaag daar niet meer mee aan de slag..
Zo'n rood ijsje met 2 stokjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt eet een rode dubbelikkert
Idd... ben nu wel toe aan een lekker biertjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |