Het was al te lang geledenquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah een bier topic!![]()
Grolsch hier!
Palm in de zon is minder. Neem dan juist een Juupje, op het terras dan eh. Palmpje tussendoor is wel fijn, maar niet voor het echte zuipen dus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:35 schreef Repeat het volgende:
ga er morgen es ff lekker 1 nemen in de zon.Goed dat je het zegt
Dat viind ik nou echt naar pis smaken. Neem dan Amstel Bright of een Coronaatje.quote:
Daar is het ideaal voor ja. Of Bavaria, dat is ook van dat stortspul.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
heineken om lekker door te zuipen.
Duvel is ook fijn bier!quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
warsteiner is lekker idd (ook alfa trouwens)
een vriend van mij drinkt graag grafenwolder, oid. ook van aldi/lidl en best prettig weg te krijgen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:48 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Duvel is ook fijn bier!![]()
Overigens heb ik ook wel eens Karsquell oid gedronken, was van de Aldi klaarblijkelijk, maar dat had ik niet gezegd als je het proefde. Best goed bier dus, is natuurlijk ook Duitse keten.
Kenk niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een vriend van mij drinkt graag grafenwolder, oid. ook van aldi/lidl en best prettig weg te krijgen moet ik zeggen.
100% mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:21 schreef livetothegoal het volgende:
Boeien,het maakt niet uit wat voor alcohol zolang er maar geen vlamingen in de buurt zijn!
Kutbelgentopics altijd,welke mechool(inw. v. mechelen) bedenkt er nou flesjes van 25cl,meer glas dan bier,dat moet een vlaming geweest zijn,ook al ben je getrouwd met de geit,ga op die jupilerkrat staan,ken je de koe ook bonen of poepen zoals die dombos zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |