thomas hej d'r nog een piraatje opquote:
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Geaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
thomas hej d'r nog een piraatje op
heeeeuyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Gea![]()
meer omdat ik wat uurtjes mis met die vroege dienst, 5/6 uurtjes slaap per dag is niet zo veelquote:
Dat is inderdaad lastig ja. Vroeg naar bed heeft met dit weer inderdaad geen zin.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meer omdat ik wat uurtjes mis met die vroege dienst, 5/6 uurtjes slaap per dag is niet zo veel
en met dit weer slaap je zowiezo niet zo vroeg
oow.quote:
altijd bij jou zijn dat zou ik willenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Gea![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig ja. Vroeg naar bed heeft met dit weer inderdaad geen zin.
ik zet er zo nog 1tje op denk ik. ik denk Trafficquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zat tv te kijken en dompelde steeds al weg![]()
goede film, vermaak je je wel mee mits je goed blijft opletten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zet er zo nog 1tje op denk ik. ik denk Traffic
ze was nog wel in Reutum laatstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik Charlene, de opvolgster van Marianne Weber
[afbeelding]
precies en daar heb ik dus eigenlijk geen zin meer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede film, vermaak je je wel mee mits je goed blijft opletten natuurlijk
morgen nieuwe cd presentatie in het polman stadionquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik bler momenteel mee met Jannes
[afbeelding]
Ja inderdaad, ik had al een stukje van z'n nieuwe single gehoord, maar dat wordt weer een knaller hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
morgen nieuwe cd presentatie in het polman stadion
oke, daar let ik niet eens op. Totaal niet mijn muzieksmaakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Aan de Jannes-en, Lucas en Gea-en enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |