DG gaat nog naar de UK dit weekend!?quote:Engelse hooligans willen moslims aanvallen
Bron: Het Parool / Guardian
In Engeland willen rechts-extremisten en voetbalhooligans wraakacties ondernemen op moslims voor de bloedige aanslagen in Londen, zo bericht de Britse krant The Guardian vandaag. Dit weekeinde willen onder meer de extreem-rechtse partijen 'Nationalist Alliance' en het 'National Front' ook demonstreren bij het Victoria Embankment, waar slachtoffers van de aanslagen worden herdacht.
Rivaliserende voetbalsupporters willen de strijdbijl onderling voorlopig begraven om zich gezamelijk op moslims te kunnen richten. Het gaat om hooligans van West Ham United, Millwall, Crystal Palace en Arsenal. Via internet communiceren ze met elkaar. Die gesprekken via forums en chatboxen worden gemonitord door de politie. Ook extreem-rechts wordt in de gaten gehouden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DG gaat nog naar de UK dit weekend!?
Maar de meeste moslims hebben er toch niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laat ze elkaar maar lekker afmaken. Twee debiele groepen minder
Beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Zullen we hier maar aan het bier beginnen?
quote:
film niet afgekekenquote:
thomas hej d'r nog een piraatje opquote:
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Geaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
thomas hej d'r nog een piraatje op
heeeeuyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Gea![]()
meer omdat ik wat uurtjes mis met die vroege dienst, 5/6 uurtjes slaap per dag is niet zo veelquote:
Dat is inderdaad lastig ja. Vroeg naar bed heeft met dit weer inderdaad geen zin.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meer omdat ik wat uurtjes mis met die vroege dienst, 5/6 uurtjes slaap per dag is niet zo veel
en met dit weer slaap je zowiezo niet zo vroeg
oow.quote:
altijd bij jou zijn dat zou ik willenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nederlandstalig klink hier uit de speakers op deze avond, nu Lucas & Gea![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig ja. Vroeg naar bed heeft met dit weer inderdaad geen zin.
ik zet er zo nog 1tje op denk ik. ik denk Trafficquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zat tv te kijken en dompelde steeds al weg![]()
goede film, vermaak je je wel mee mits je goed blijft opletten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zet er zo nog 1tje op denk ik. ik denk Traffic
ze was nog wel in Reutum laatstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik Charlene, de opvolgster van Marianne Weber
[afbeelding]
precies en daar heb ik dus eigenlijk geen zin meer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede film, vermaak je je wel mee mits je goed blijft opletten natuurlijk
morgen nieuwe cd presentatie in het polman stadionquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik bler momenteel mee met Jannes
[afbeelding]
Ja inderdaad, ik had al een stukje van z'n nieuwe single gehoord, maar dat wordt weer een knaller hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
morgen nieuwe cd presentatie in het polman stadion
oke, daar let ik niet eens op. Totaal niet mijn muzieksmaakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Aan de Jannes-en, Lucas en Gea-en enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |