nou je erover begintquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik tap alleen maar Grolsch, wil je dat?
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb mijn scriptie uitgeprint.. kan ik moet ff op mijn gemak gaan nalopen dit weekend...
ga voor vandaag daar niet meer mee aan de slag..
Zo'n rood ijsje met 2 stokjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt eet een rode dubbelikkert
Idd... ben nu wel toe aan een lekker biertjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijd voor ontspanning, heb je wel verdiend.
Ik hoop het niet voor jequote:
Wij hebben goede ijskast in koelkastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je
IJs hoort in de diepvries niet in de koelkast
Lekker he, die dingenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Euroshopper, zo'n hele doos, nog geen euro
Oke, maar ijs blijft een invriesproductquote:
Ja maar dan bijt jeje tanden kapot! Nu kan je gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, maar ijs blijft een invriesproduct![]()
Fantastischquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lekker he, die dingen
verkapte geef-me-zo'n-ding-anders-bijt-ik-post
Mwa dat vind ik zelf wel meevallen, maar ja ik eet dan ook maximaal iets van 5 keer per jaar ijs.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dan bijt jeje tanden kapot! Nu kan je gelijkIJSJE
En daarnaast hebben we geen vrieskist
Dat is wel erg weinig vind ik, wekelijks eet ik wel minimaal een ijsje. In de zomer elke dag wel een.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa dat vind ik zelf wel meevallen, maar ja ik eet dan ook maximaal iets van 5 keer per jaar ijs.
Ik eet ook wel vaker ijsjes.. echt lekker.. vooral als het zo warm is !!! erg goed te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig vind ik, wekelijks eet ik wel minimaal een ijsje. In de zomer elke dag wel een.
hoe ze klassiekers kunnen verneuken zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond naar Herby....
Met m'n vriendinen haar zusje
Inderdaad, ik trek zo ook even die vriezer openquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik eet ook wel vaker ijsjes.. echt lekker.. vooral als het zo warm is !!! erg goed te doen.
iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de enige echte Herby op video, nu met Lindsay Lohan lijkt me het helemaal niks.
Misschien is 5 wel laag ingeschat, maar ik hou gewoon niet zo van ijs.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig vind ik, wekelijks eet ik wel minimaal een ijsje. In de zomer elke dag wel een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |