met streepjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
WTF, voor het eerst zet je meteen de OP erin
Ondermeer door jullie commentaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
Je had laatst nog een hele stapel oude dingen opgehaald, en nu gooi je zelf een deel weg
Of zijn dit alle uitgelezen delen
zo dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
idd, viel me al opIk vroeg nog waar de streepjes precies moesten, maar omdat ik geen antwoord kreeg heb ik het zo gelaten
...dacht ikquote:Waarom heb je het nou bij een paar motoren wel gedaan ,en bij een paar niet, heb je daar nog een goede onderbouwing voor of hoe zit dat
Goed natuurlijk... alleen zo jammer dat je geen zin meer hebt om te rijden zodra je weer in NL bentquote:
Mja, op Polisport.com ook niets te vinden, lijkt allemaal erg Amerikaans georienteerd, net zoals Acerbis.quote:Makster in deelte 271: Ik hoop het, heb LANG gezocht naar passend ander spul maar nada voor de KLX650![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed natuurlijk... alleen zo jammer dat je geen zin meer hebt om te rijden zodra je weer in NL bentZo saai hier.....
Echt super gewoon daar, je hebt daar opzich niks aan vermogen want 98% van de wegen zijn bochtig zonder ook maar 1 behoorlijk recht stuk![]()
Echt heerlijk gestuurd.. wil nu weer terug, maar ja
Heb een web albumpje met foto's online staan, maar die ga ik hier niet neerzetten, mail die wel even
Zat daar nog te denken, echt triest inderdaad om het halve land af te rijden voor een klaverblad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goedwelkom in holland
wij zijn al blij met de mooie wegen in Limburg
![]()
ik check ze morgen wel ff, duik zo me nest in
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Je begint de dag zo, en je eindigt de dag zo(wel variatie natuurlijk
)
[afbeelding]
En dan pak je weer eens een pas
[afbeelding]
Waarom bijvoorbeeld wel bij de CR van Patrick281 (wiesdaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
...dacht ikvolgens mij heb ik ze allemaal gehad
waar ze moeten staan iig...
Toffe slijtboutjes ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vorige week nog deze CBR600RR staan bij Motoport.
Achterbandje was irl helemaal plat gewoon.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/9348/0708132003x1ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vorige week nog deze CBR600RR staan bij Motoport.
Achterbandje was irl helemaal plat gewoon.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/9348/0708132003x1ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Met dit weer niet echt nodig die pinlock toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Phatzak het volgende:
Doorzichtig vizier maar even getestNu nog pinlock erin en op vakantie dermee
![]()
Had nog nooit zonder getint vizier gereden
Bij lange na nietquote:
Oh, het moet een verkoopmotor voorstellenquote:[..]
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.
He, verdorie. Ander keer sneller op f5 drukken danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij lange na niet![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh, het moet een verkoopmotor voorstellen![]()
Dacht dat het iemand was die z'n motor had achtergelaten voor onderhoud ofzo![]()
Ziet er inderdaad heerlijk uit die bochten ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Je begint de dag zo, en je eindigt de dag zo(wel variatie natuurlijk
)
[afbeelding]
En dan pak je weer eens een pas
[afbeelding]
Waarom nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Heb ik nu een keer de FIPO![]()
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.
Ow ja, klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef Crashcat het volgende:
He, verdorie. Ander keer sneller op f5 drukken dan![]()
Maar de motor bij wie die band hoort, is een zwarte Fireblade uit '03 geloof ik. Het was iig. geen 600rr
R1 en de RSV huh.. Die krengen gaan sneller dan je sambal bij kan zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom nietdoor een oma'tje op gereden.
![]()
Samen met een Aprilia RSV waar ze ook op gezeten heeft waren dit de enige 2 mooie motoren uit volgens'r.![]()
n00bquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef hicham het volgende:
Met dit weer niet echt nodig die pinlock toch?![]()
Ik wil niets zeggen hoor, ...quote:
Het is maar wat je gewend bent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Crashcat het volgende:
R1 en de RSV huh.. Die krengen gaan sneller dan je sambal bij kan zeggen.
Doe mij de 600RR maar. Alleen ze zijn zo hoog geworden, qua zithoogte dan![]()
3,2,1, Commence launch.....And, we have lift-offquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent.![]()
Bij mijn tweede motor dacht ik ook dat ik snel een liesbreuk zou krijgen.![]()
[afbeelding]
Bij het eerste proefritje schoot het in mijn been namelijk.
Daarna nooit meer last van gehad.![]()
En ja design 1986.![]()
Het was toen winter 1993.![]()
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ja design 1986.![]()
Het was toen winter 1993.![]()
Bmw?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weer(oud model met 'mooi' design) Als je weet welke ik bedoel
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja die was het volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan in het blauw
Ik vroeg het trouwens niet aan jou
Jij hebt geen gezeik, maar gewoon een probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef Crashcat het volgende:
3,2,1, Commence launch.....And, we have lift-off![]()
Geen gezeik met de aerodynamica![]()
Suzuki DR800 Dr Big.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weer(oud model met 'mooi' design en veel tupperwear
) Als je weet welke ik bedoel
Ow, een K1.. dat was Marty's natte droom vroeger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
Ja die was het volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan in het blauw
Ik vroeg het trouwens niet aan jou
Mwuahahahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt geen gezeik, maar gewoon een probleem.
Misschien kan je een condoom op je hoofd zetten om toch iets van de Cw waarde af te snoepen.![]()
Tnx for the cheering upquote:
Je mag er wel een luchtgaatje in maken hoor.quote:
Aagh, ga op je fietsje trappen johquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had het tegen mij, dan moet die shopper guy niet reageren natuurlijk.![]()
Maar dan wel de blauw met gele versiequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had het tegen mij, dan moet die shopper guy niet reageren natuurlijk.![]()
[afbeelding]
Daarna hoef je inderdaad niemand meer op zijn bek te slaan.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
-edit
Die heb jij net gepostGoogle afbeeldingen search
Had jij je lenzen niet inquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel de blauw met gele versie
-edit
Die heb jij net gepostGoogle afbeeldingen search
Een woord.... Pampersquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daarna hoef je inderdaad niemand meer op zijn bek te slaan.Genoeg gesport.
![]()
20 keer aantrappen vanmiddag, de straat uitrijden, bij de eerste bocht was de demper er alweer af.![]()
Even demper aangeduwt, 1 keer trappen en lopen, terug naar huis, half uur sleutelen, weer 10 keer trappen.![]()
Dat heet nou zwemmen in het zweet.![]()
Edit:: onderweg nog een keer uitgezet omdat ik alweer met een open systeem reed.
Warm dus wel 1 keer trappen en lopen.![]()
![]()
Laatste 8 kilometer gewoon met open uitlaat gereden en weer door alle rode stoplichten gegaan omdat stationair al helemaal geen gehoor is.![]()
Mja, voor de oude uitlaat moesten er 2 veren op de uitlaatbochten en die had ik de vorige keer niet terug gekregen.quote:
Klopt, een CR500 .. van mij?quote:Op mf staat ook ook een supermotard te koop. Niks voor jou?
Is dat ding van jouw? degene zonder contactquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is dat ding van jouw? degene zonder contact![]()
edit: Deze is een KTM http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103735/1
quote:5. Wou van de supersport af met die gigantische boetes in Belgie... na gisteren een politieauto gekruist te hebben, op 1 wiel, op het voetpad lijkt met dat wat utopisch
Ze hebben allemaal geen contact fabrieksaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Crashcat het volgende:
Is dat ding van jouw? degene zonder contact![]()
edit: Deze is een KTM http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103735/1
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:58 schreef Crashcat het volgende:
Kee.. Ik ben van de generatie X. Je weet wel. Degenen die niks weten![]()
Wanneer is er weer een nieuwe meetquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het tot voor kort ook niet, maar vind het nu vanzelfsprekend.
Iedere crossmotor kan je dus zo starten en mee wegrijden.
Mits je weet hoe het werkt uiteraard.![]()
Bij een SM meeting kan je dus snel een nieuwe motor scoren als ze even niet opletten.![]()
![]()
Deze zondag is een meet rond de Veluwe, we zien je daar welquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een nieuwe meet![]()
Tis makkelijk manouvreren in R'dam![]()
Veluwequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:06 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Deze zondag is een meet rond de Veluwe, we zien je daar wel
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Veluwe![]()
Ik ben bang voor katachtigen... en ik moet werken
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
Das inderdaad het lastige van de horeca.
je werkt als anderen vrij zijn.
Ik ben er zondag en de week er op niet bij omdat ik komende week een cursus heb.
Ben ik nu al voorbereidend werk voor aan het doen,
Lastig om aan het studeren te gaan als je dat jaren niet gedaan hebt.
Wie?? Ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:41 schreef bwt het volgende:
Hey, zei jij niet 30 minuten geleden dat je ging slapen?
Deze dacht ik te lezen als zijnde - ik ga pittenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Crashcat het volgende:
Trustuh..
Was te lui om het nog bij de vorig berichtje te quotenquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Deze dacht ik te lezen als zijnde - ik ga pitten
na verder beraad met mezelf is het ook te intepreteren als zijnde - hey, jij daar - slaapze
Huh.. Moest je niet voor je werk studeren?quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:21 schreef bwt het volgende:
Ik ken het probleem.
Vooral nu ik zonder werkzaamheden zit.......
Lullig..quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:29 schreef bwt het volgende:
werkeloos per 1 augustus,
de cusrsus wordt voor de helft betaald door de werkgever (budget voor outplacement en training) en de andere helft door mij zelf (uit het bruto bedrag van mijn oprot premie)
"reorganisatie"quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Lullig..
Gelukkig 'help' ik in het weekend nog bvij mijn ouders.
Hadden zejouw nietmeer nodig, of was je over de scheef gegaan![]()
Lijkt wel of reorganiseren in is. Een maat van mij werkt bij een bedrijfquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:40 schreef bwt het volgende:
[..]
"reorganisatie"
De hele helpesk is buiten gezet, de helpdesk wordt nu door een extern callcentre gedaan.
En daar zit je dan te kijken.
Weer hard zoeken naar een job waar ze kennis en papieren vragen.
ik weet niet of het allemaal zo hoortquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef hicham het volgende:
Waarom bijvoorbeeld wel bij de CR van Patrick281 (wiesda![]()
) een streepje en bij de CBR van Raus niet (en de VFR van Mercy wel weer)
doet me denken aan die reclame met die jongen met die tepelsquote:Toffe slijtboutjes ook
quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:19 schreef Phatzak het volgende:
Route heb ik sowieso
Maar mijn eigen beschrijving volgens mij niet meerRijden doen we toch wel
Gaat oma mee achterop dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:19 schreef Phatzak het volgende:
Route heb ik sowieso
Maar mijn eigen beschrijving volgens mij niet meerRijden doen we toch wel
ik dacht dat ze niet konden rijden omdat ze op bezoek kwam.quote:
dat heb ik nu ook doorquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik dacht dat ze niet konden rijden omdat ze op bezoek kwam.![]()
zo'n beetje hetzelfde als jij. Het gaat niet alleen om de motor zelf. Je banden moeten ook nog warm worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteravond kwam een buur (ex-blade rijder) even kijken toen ik terugkwam van rijden, was gezellighij moet nog ff overgehaald worden om ook weer een motor te gaan rijden
even later kwam een andere buur even langs die een ZX9R rijdt...en op een gegeven moment kwam het verschil in wegrijden met koude motor ter sprake.
hij claimde dat hij zijn motor eerst warm liet draaien - goed gassen als hij ijskoud is(zodat de olie goed kan circuleren) voordat hij gaat rijden, maar gaat dan wel meteen vol op het gas
en volgens hem start ik de mijne altijd en rijd dan meteen weg.
maar wat ik doe is starten, helm op en handschoenen aan en dan rustig wegrijden. pas als ik tegen de 20km verder ben ga ik wat meer op het gas...volgens die buur is dat dus te kort (tijd van helm opzetten en handschoenen aantrekken), maar is dat ook zohoe doen jullie het??
ja, ok dat is wat andersquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:55 schreef Rausdouwer het volgende:
zo'n beetje hetzelfde als jij. Het gaat niet alleen om de motor zelf. Je banden moeten ook nog warm worden.
Wat ik doe is erg vergelijkbaar met OPM.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteravond kwam een buur (ex-blade rijder) even kijken toen ik terugkwam van rijden, was gezellighij moet nog ff overgehaald worden om ook weer een motor te gaan rijden
even later kwam een andere buur even langs die een ZX9R rijdt...en op een gegeven moment kwam het verschil in wegrijden met koude motor ter sprake.
hij claimde dat hij zijn motor eerst warm liet draaien - goed gassen als hij ijskoud is(zodat de olie goed kan circuleren) voordat hij gaat rijden, maar gaat dan wel meteen vol op het gas
maar wat ik doe is starten, helm op en handschoenen aan en dan rustig wegrijden. pas als ik tegen de 20km verder ben ga ik wat meer op het gas...volgens die buur is dat dus te kort (tijd van helm opzetten en handschoenen aantrekken), maar is dat ook zohoe doen jullie het??
choken is niet eens nodig bij de mijnequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:11 schreef bwt het volgende:
Wat ik doe is erg vergelijkbaar met OPM.
Ding starten met choke er op. Na een paar seconden zakt het toerental iets terug ten teken dat de olie door het blok gaat. Vervolgens zal na een seconde of 20-30 (ligt aan de omgevings temp.) het motorblok langzaam hoger in de toeren gaan draaien. In de tussentijd heb ik de helm opgezet en de handschoenen aan. bwt stapt op en rijd weg. Ik houd me de eerste paar km aan wat ze zeggen over het inrijden -> niet te hoog in de toeren. Daarna pas steviger gas geven as usual dan zijn de banden ook wel een eind op temeratuur en kan ik sturen wat ik wil.
In de zomer niet echt. Maar als de temperatuur omlaag gaat tot onder de 15-18 graden dus echt wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
choken is niet eens nodig bij de mijnemaar dus even wachten moet voldoende zijn dus
Of het voldoende is weet ik niet, maar mijn verhaal komt overeen met dat van bwt. Ik moet ook starten met Choke erop. Soms rijd ik ook wel eens meteen weg. Ik heb best veel naar andere motorrijders gekeken en bijna iedereen start eerst de motor, doet dan de helm op en handschoenen aan en rijdt dan weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
choken is niet eens nodig bij de mijnemaar dus even wachten moet voldoende zijn dus
maar ik heb echt alleen over het blok, dat banden opgewarmd moeten worden staat los van het blok. dat het niet onbelangrijk is, is een 2equote:Op woensdag 13 juli 2005 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik snap dat het hier om het motorblok gaat, maar hoe dan ook zou ik het niet doen zoals die bladerijder. Je banden moeten al eerst opgewarmt worden dus het lijkt me dan al logisch dat zoiets ook voor het motorblok geld.
ja preciesquote:Een vraag van het theorie-examen gaat toch ook over het stationair laten lopen van de motor? Het is wel een milieuvraag maar in het antwoord wordt geadviseerd niet eerst heel lang met stationair draaiende motor stil te gaan staan. Met de auto warm je de motor toch ook eerst op door de eerste kilometers niet vol door te trekken e.d. Als je aan dat soort dingen denkt, dan kun je volgens mij al een logische conclusie trekken.![]()
die 9 rijder presteert om in de wijk tegen de top van zijn toerental aan te zitten als ie koud wegrijdtquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
kom op zeg, waar hebben we het over. 9 van de 10 van ons wonen in de bewoonde wereld, dus voor je op een stuk bent waar je uberhaupt lekker door kan karren heb je al wat woonwijken en stoplichten gehad. Je word zo'n beetje gedwongen rustig warm te rijden op die manier.
En ik dacht achterop omdat hij rustig ging rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:39 schreef Rausdouwer het volgende:
ik dacht dat ze niet konden rijden omdat ze op bezoek kwam.![]()
Lang warmdraaien is iets van vroeger heb ik begrepen, uit de tijd dat olie nog geen multigrade was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoe moet ik dat dan anders doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niet starten en laten draaien op de zijstandaard heH.![]()
MF Omaquote:
Ik rij altijd meteen weg en doe eerst helm en handschoenen op voor ik wegrij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan anders doen?
Zonder middenbok?
Erop zitten is een optie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
Hoe moet ik dat dan anders doen?
Zonder middenbok?
Alleen niet helemaal dezelfde belangen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Je banden moeten al eerst opgewarmt worden dus het lijkt me dan al logisch dat zoiets ook voor het motorblok geld.
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef Phatzak het volgende:
Enuuhhh, wat een discussie over warmrijden.Eer dat je schade ondervind aan het feit dat je eventueel niet warm heb gereden heb je dat ding toch weer zo verkocht
![]()
![]()
Je moet fictie en waarheid kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenhicham vertelde zondag ook al weer zo'n verhaaltje
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:29 schreef Phatzak het volgende:
Je moet fictie en waarheid kunnen onderscheiden
schop em uit zijn bed en het vraag het hem, zou ik zeggenquote:Ben wel benieuwd naar dat verhaal
Ik blijf erbij dat het warmrijden van minimaal 10km het belangrijkste onderdeel blijft van de hele levensduur van je motor... hoe je hem start boeit niet zo heel veel maar vooruit, ik start hem meestal alvast als ik mn helm en handschoenen aan doe, dus hij loopt dan zo'n 20 sec stationair, dan als ik de straat uit ben gaat de choke eraf. Trouwens, zonder choke koud kunnen starten duid er meestal op dat ie te rijk staatquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar toch, regelmatig komen zulke verhaaltjes wel es voorbij
[..]
schop em uit zijn bed en het vraag het hem, zou ik zeggen
Ik heb de hele dag de mogelijkheid om te fokkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik ga ook maar weer werken.. de sterke verhalen rijzen weer de pan uit![]()
Ik ga anders best netjes met de motor om hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenhicham vertelde zondag ook al weer zo'n verhaaltje
die smileyquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Ik ga anders best netjes met de motor om hoor
het kwam over alsof je een tijdje doorreed met te weinig olie, maar goed...quote:Dat was gewoon een beginnersfoutjeEr zat volgens mij te weinig olie in het blok toen ik ging verversen, maar dat had ik niet door omdat ik het nooit met de juiste hoeveelheid olie heb bekeken
Ik dacht altijd dat er wel genoeg in zat, maar pas toen ik het had ververst zag ik dat het heel duidelijk te zien was hoe hoog het peil was
quote:Goeiemorge
Dat kloptquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het kwam over alsof je een tijdje doorreed met te weinig olie, maar goed...
Broertje had gevraagd aan m'n moeder hoe laat ze ongeveer komen. VOlgens mij komen ze alleen op de koffiequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe laat denken jullie te kunnen meeten zondag
Weird verhaal is dat zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
rijbewijs ingenomen na ernstig motorongeluk
gave picsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb een web albumpje met foto's online staan, maar die ga ik hier niet neerzetten, mail die wel even
quote:
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gave picshad wel wat meer pics van die heerlijke bochten verwacht
maar ziet er erg goed uit
ruit eruit tikken natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Heb ook nog in mijn krantenwijk een SUV / Jeep staan met dat logo op z'n geblindeerde achterruit. Wat moet ik daarmee doen, banden lek steken of hoe zit dat
ja, koekwausquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenDan wil je knalluhhhhh
Maar vooruit dan
quote:
mwah, zwart is wel ergquote:
"jij hebt sticker, ik wil ze"quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Mark: Jij hebt een tijd geleden toch stickers besteld/opgevraagd?? Heb je voor mij een adres(sen) daarvoor??
En een voorbeeld mailtje van hoe je zoiets vraagt![]()
Zal is voor je zoeken, heb ze bij een duitser vandaan die echt alleen maar Duits sprak dus heb veel met wordlingo gewerkt zeg maarquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Mark: Jij hebt een tijd geleden toch stickers besteld/opgevraagd?? Heb je voor mij een adres(sen) daarvoor??
En een voorbeeld mailtje van hoe je zoiets vraagt![]()
Thxquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Makster het volgende:
Zal is voor je zoeken, heb ze bij een duitser vandaan die echt alleen maar Duits sprak dus heb veel met wordlingo gewerkt zeg maar
Ik zoek even of ik ergens nog een adres heb liggen....
Wtfquote:Net trouwens gebeld dat mijn frame klaar is, ik helemaal blij. Kom ik daaro aan en lopen we door die werkplaats naar mijn frame toe is die godverdetering helemaal nog niet klaar![]()
Ik vraag ze waarom ze dan bellen maar dat konden ze me ook niet zeggen![]()
Is iig ietsquote:Afgesproken dat ik hem morgenochtend tegen een mooie prijs op kan halen![]()
En wat ga je nu met die MEK doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef Makster het volgende:
Ingredienten voor een nieuw achterspatbord![]()
[afbeelding]
Die MEK zuip ik wel een keertje op als ik van de kaart wil rakenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wat ga je nu met die MEK doen.
Alle uitlaten in de straat dichtstoppen?![]()
Was het trouwens duur spul..![]()
Doe dat maar als je KLX klaar is, en zet mij op je erfenis lijstje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Makster het volgende:
Die MEK zuip ik wel een keertje op als ik van de kaart wil raken![]()
Wil je van je vriendin af dan.quote:Geen idee wat ik er mee ga doen, komt nog wel een keertje van pas ofzo. Of ik geef het aan mijn vriendin, kan ze het gebruiken als nagellak remover ofzo
Opzich was het spul wel prijzig geloof ik maar ik heb het voor 10 eurotjes gescharreld![]()
Een collega van mij had als enigste een Alfa in de lease, er werd 4 keer per jaar ingebroken, en dus alleen bij hem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
godskolere tering
kom ik thuis, briefje van politie in de bus. Ingebroken in de auto. Niets gejat want er lag niks in, wat elke blinde had kunnen zien. Das verdomme de al de tweede keer in 4 de vier maanden dat ik hier woon. @ auto inbraken en een afgeslagen motorspiegel
Mogen hier de auto's tussen de file door?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenDan wil je knalluhhhhh
Maar vooruit dan
[...]
[...]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ruit eruit tikken natuurlijkzal hem leren
![]()
Ze wouden je gewoon graag zienquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik vraag ze waarom ze dan bellen maar dat konden ze me ook niet zeggen![]()
Kutzooiquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
godskolere tering
kom ik thuis, briefje van politie in de bus. Ingebroken in de auto. Niets gejat want er lag niks in, wat elke blinde had kunnen zien. Das verdomme de al de tweede keer in 4 de vier maanden dat ik hier woon. @ auto inbraken en een afgeslagen motorspiegel
schoft! ik rij in een Carismaquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Een collega van mij had als enigste een Alfa in de lease, er werd 4 keer per jaar ingebroken, en dus alleen bij hem.![]()
Zeker gratis gekregen door een Carisma poster op te hangen bij die reclame actie van tig jaar geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
schoft! ik rij in een Carisma
Jaloersquote:
Vlak daarna kochten wij dus een Carisma.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
Zeker gratis gekregen door een Carisma poster op te hangen bij die reclame actie van tig jaar geleden
Ik ga nog ff toeren [afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
En het is toch geen blauwe he.![]()
[..]
Vlak daarna kochten wij dus een Carisma.![]()
Maar hoe kan jij dat nou weten van die actie, toen was je net 14.![]()
Hmm.. staat er niet toevallig Peter Braun rond de kentekenplaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
maar volgens mij was het niet de jouwe. Is wel ook '96 ja
tis een '96 blauw, volgens mij idd in 2001 gekocht van een garage in Vlaardingen. Kenteken PF- .. - ..quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm.. staat er niet toevallig Peter Braun rond de kentekenplaat.![]()
![]()
Hij's in 2001 weer verkocht, maar die kan hem natuurlijk ook weer doorverkocht hebben.
Ding reed wel lekker trouwens.![]()
Zit na te denken over specifieke kenmerken..verder dan wat kleine krasjes kom ik niet.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en ja hoor, stukje verder stond een Tessje look-a-like met laser op een driepoot,
Eensz even kijken of de KLX wil rijden vrijdag/zaterdag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Zondag maar een avondmeet dan?Ik weet niet of er andere nog gaan meeten
![]()
Even een SMS'je aan mijn exquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
tis een '96 blauw, volgens mij idd in 2001 gekocht van een garage in Vlaardingen. Kenteken PF- .. - ..
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Even een SMS'je aan mijn exwaar ik dus in 2001 afscheid van nam.
![]()
Ze weet het niet meer.![]()
Goed werk sjacoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
En het spatbordje in de papiermarchee als mal![]()
[afbeelding]
Leuk motief.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik zoek naar een foto van TessjeIk kwam die spontaan een aantal weken geleden tegen en toen werd alles me opeens duidelijk (wbt haar vertrek e.d.) Heb ik het goed stinkvis, als ik nu aan een fotovullend meisje met oranjig haar denk die nogal 'gezet' is
Daarom zoek ik ook naar die foto, want volgens mij weten de meesten niet wie Tessje is hierquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zegt me nietsz.
Ik dacht aan een lekkere strakke blonde del.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Eensz even kijken of de KLX wil rijden vrijdag/zaterdag.![]()
Thanks driekus, was het goed te doen in Italyquote:
Mohammed B zit precies op het gat waar eerst mijn achterlicht zat, als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk motief.![]()
Ik zit tegen die kinderverjaardag aan te hikken.![]()
Nick is er al, beetje een schande dat ik er nog niet ben.![]()
Welke krant is dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
Mohammed B zit precies op het gat waar eerst mijn achterlicht zat, als dat maar goed gaat![]()
Maar uhhmm, moet een kinderverjaardag niet 's middags zijn
Het zei je vergeven, maar doe het niet te vaak.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:56 schreef Phatzak het volgende:
Oh ja en ik had verkeerd gequote...
Wij hebben wel 3 etages en een torentje, maar geen lift.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Phatzak het volgende:
Bij Popijn op de werkvloerhttp://www.big-boys.com/articles/hallwaycrash.html
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Zondag maar een avondmeet dan?Ik weet niet of er andere nog gaan meeten
![]()
De Dordtenaar heeeeeeequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Welke krant is dat?
http://www.big-boys.com/articles/closecall2.html![]()
![]()
Bij Popijn op de werkvloerhttp://www.big-boys.com/articles/hallwaycrash.html
Nee geen reet aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks driekus, was het goed te doen in ItalyVast wel
Komt door die vieze gore gladde stink Italianen, ik ga nog liever naar Marakko manquote:
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt door die vieze gore gladde stink Italianen, ik ga nog liever naar Marokko man![]()
Ff bij mijn ouders opgepikt uiteraardquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?
Ik heb ook alleen nog maar huis aan huis bladen.![]()
Heb nu de handigheid daarvan pas sinds 2-3 maanden door.
Hulp bij het sleutelen.![]()
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?
Ik heb ook alleen nog maar huis aan huis bladen.![]()
Zeer scherpquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het toch
Wat heb je nou trouwens betaald voor die banden uit Spanjequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het toch
Nog niks eigenlijk, maar de enveloppe staat nog steeds te wachten opdat DHL hem ophaalt of dat ze het vergetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat heb je nou trouwens betaald voor die banden uit Spanje
quote:HOLA BUENOS DIAS:
LES INFORMAMOS DE NUESTROS Nş DE TELEFONO Y NUEVO Nş DE FAX:
TELEFONO : 0034 986 29 53 96
FAX : 0034 986 29 47 14
PERDONEN LAS MOLESTIAS.
MUCHAS GRACIAS
SALUDOS
JAVIER
RODAMOTO
Opzich niet duur denk ik danquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:39 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, maar de enveloppe staat nog steeds te wachten opdat DHL hem ophaalt of dat ze het vergeten240 euro.
Daarbij zit 20 euro voor het verzenden en 5 euro omdat ik cash bij aflevering wilde betalen
![]()
Dit zal waarschijnlijk een soort van doorstuurmail naar hun klantenbestand geweest zijn. De mails die ik normaal van hun krijg komen van de 'sales manager' vandaan en zijn altijd heel netjes en aardigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich niet duur denk ik danEn service aan de deur, ook wel relaxed
![]()
Maar waarom moet je hun tel en fax nummerGeen slapende honden wakker maken heh
![]()
aye, dat klopt, mijn waarde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
Ik zoek naar een foto van TessjeIk kwam die spontaan een aantal weken geleden tegen en toen werd alles me opeens duidelijk (wbt haar vertrek e.d.) Heb ik het goed stinkvis, als ik nu aan een fotovullend meisje met oranjig haar denk die nogal 'gezet' is
Was je flieft op tessje ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
aye, dat klopt, mijn waarde.
Tevens een van mijn minder fortuinlijke momenten hier op fok![]()
hell noquote:
Op fok of ook in het echie ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hell no
Mén ik werd aangerand door dat mens
De meeste mannen dromen er van (aanranding door een vrouw) maar jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Mén ik werd aangerand door dat mens
ow, ik ook hoor. Vaak word ik dan zeiknat wakker [sub]koudzweetquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De meeste mannen dromen er van (aanranding door een vrouw) maar jij blijkbaar niet.
Nu ben je niet de enige, en dat ligt niet aan het teruglezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Teruglezen doe ik niet meer dus ik weet bij god niet waar het over gaat.![]()
Ah, een normale dag dus.quote:Ook weer terug van een slopend dagje pretpark met een peuter.Leuk als een 3 jarige gaat janken in een doorsnee draaimolen maar met alle geweld in een wildwaterbaan wil waarin ook 2 keer een vrije val zit.
Ik kon het jochie niet volgen vandaag...........
![]()
Hij glipte ook nog bijna in de achtbaan maar daar is ie nog iets te klein voor.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm samenvatting. Per de 27e geen werk meer
quote:en net weer ingebroken in de auto.
Ik weet wel wie die tessje oid is maar de link met stinkvissie mis ik even.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Nu ben je niet de enige, en dat ligt niet aan het teruglezen.![]()
[/sub]
Voor mij niet........quote:Ah, een normale dag dus.![]()
ja, maar dat is mijn wijk in vlaardingen. Ik woon hier in die yuppen nieuwbouwwijk in Gouda. Daar is die beschaving nog niet doorgedrongenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?Lekkerhandig ook zo'n korte termijn.
![]()
[..]Altijd leuk die kutgeintjes. Jij woonde toch ook in zo'n tokkiebuurt?
Hebben jullie niet de onderlinge afspraak dat er in je eiguh buurtje niet gejat wordt?
![]()
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, maar dat is mijn wijk in vlaardingen. Ik woon hier in die yuppen nieuwbouwwijk in Gouda. Daar is die beschaving nog niet doorgedrongen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?![]()
lag niks in. Radio en gps lagen in huis. Maar mss hadden ze gehoopt dat het onder de stoel lag ofzo, omdat ze vorige keer uit die wagen zo'n flinke buit hadden. Ik denk er nu aan om mijn oude pc uit vlaardingen neer te zetten met de webcam gericht op de auto. Ding instellen als security camera.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?![]()
haar tong zat in mequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Er is nix gejat![]()
En er zijn er maar weinig die door Tessje willen worden aangerand, maar dat stinkie haar nog in het echt gezien heeft ook...![]()
![]()
Aangifte gedaan ?quote:
Kom je naar dordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Voor morgenochtend eindelijk de makelaar gestrikt om de woning in de verkoop te duwen, wordt weer vroeg opstaan.![]()
quote:Motorrijder verongelukt
’s-Gravenzande - Woensdag 13 juli rond 01.30 uur is een 34-jarige motorrijder uit 's-Gravenzande op de Koningin Julianaweg frontaal op een verkeerspaal gereden enter plaatse overleden. Ongeveer 200 meter voor de Monsterseweg reed het slachtoffer op de vluchtheuvel tegen de paal. De politie onderzoekt de oorzaak van het ongeval.
quote:
Niet, ik neuk een mod tegenwoordig, er zijn geen bewijzen meer vanquote:
neenquote:Laat mij ook eens schrikkenpics?
Ben verder niet nieuwsgierig aangelegd ofzo.![]()
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah rightquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dat nou weten van die actie, toen was je net 14.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Niet, ik neuk een mod tegenwoordig, er zijn geen bewijzen meer van
Ruilen.quote:neen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah right
Yup.quote:Who the fuck is Tessje![]()
Waarom zou je in godsnaam in zo'n buurt willen winnen? Daar word toch gewoon gepakt wat nodig isquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah right
Who the fuck is Tessje![]()
Ben niet zo een Fok! insiderquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
EN Tessje is de reden dat Dirkh geen onz mod meer is. Ze dreigde op 'm te gaan zitten als ie niet zou stoppen
Hmpf, popijn heeft natuurlijk nog steeds geen geluid, dat verpest het weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:07 schreef hicham het volgende:
Dit is wel wat voor Popijn, de tweetakt freak [afbeelding]
Fireblade chases RGV Part1
Fireblade chases RGV Part2
Me tooquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef hicham het volgende:
Ben niet zo een Fok! insiderMisschien eens de details aan Youssef vragen, die's een Fok!freak
Zit op de oude compie van FS haar vader.quote:Hmpf, popijn heeft natuurlijk nog steeds geen geluid, dat verpest het weer
Is 'gewoon' een ritje, maar vanwege dat tweetakt gegil is het wel wat voor jou denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit op de oude compie van FS haar vader.![]()
Die kan 1 beeldje per 5 seconden weergeven, dus zie amper wat er gebeurt.![]()
Geluid staat ook al niet aan nee, en trekt op deze manier ook niet.
Ja, lijkt me wel kicken dat geluid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
Is 'gewoon' een ritje, maar vanwege dat tweetakt gegil is het wel wat voor jou denk ik
quote:maar zit je soms weer bij anderen te Fok!MC'en??![]()
quote:Of moet je die PC fixen ofzo
Open haard... het weer...quote:Dit vonden we goed:
# Soeplesse
# Wendbaarheid
# Grip
# Open haard in het restaurant
Dit vonden we minder:
# Het weer
Heel kick filmpiequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:07 schreef hicham het volgende:
Dit is wel wat voor Popijn, de tweetakt freak [afbeelding]
Fireblade chases RGV Part1
Fireblade chases RGV Part2
Die ligt aan de voeten van FS.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:33 schreef hicham het volgende:
En jij moet op de bank slapen zeker?De hond zal wel in jouw bed liggen
Maar een RGV is ook maar 250 cc's, en die Blade 1000.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
Heel kick filmpie![]()
Die blade kan hem in de bochten dus mooi poepen hehRechte stukken rijdt die blade die rgv finaal zoek als het moet maar in de bochten is dat een ander verhaal
![]()
[..]quote:
Buren rox0r y0 box0r 1773 hmpf pwnagequote:Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Makster het volgende:
Tis weer eens zover die hoeruh hond van hierboven gaat weer eens los, en dan woont er daarboven ook nog is een debiel, en die kunnen blijkbaar niet rustig praten ofzo![]()
![]()
![]()
Moet snel een huissie kopen met een tuin en garage ofzo![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:46 schreef Makster het volgende:
Meen je dat nou van die 1000 en die 250 cc, nooit geweten joh![]()
Had je de smiley in die post niet gechecked.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:48 schreef hicham het volgende:
Nou Popijn, pak je slabbetje d'r maar bij want dit wordt kwijlen joh![]()
Hier MP3 file van filmpje 1, als je nog niet genoeg hebt doe ik die van nummer 2 ook wel
*download*
Zeer bezwaarlijk inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Buren rox0r y0 box0r 1773 hmpf pwnageIn ons vorige huis hadden we buren boven ons die breekten om de zoveel tijd de boel af
Slaan met de deuren, keihard schreeuwen tegen elkaar, gebonk van vallende / vliegende voorwerpen die neerkwamen. Om gek van te worden
![]()
![]()
En nee, ook hun hadden geen Carisma gewonnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had je de smiley in die post niet gechecked.![]()
En hoe ga je dan over die mensen denken op den duur, terwijl ze glimlachend voorbij lopen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:50 schreef hicham het volgende:
In ons vorige huis hadden we buren boven ons die breekten om de zoveel tijd de boel afSlaan met de deuren, keihard schreeuwen tegen elkaar, gebonk van vallende / vliegende voorwerpen die neerkwamen. Om gek van te worden
![]()
![]()
Ben er ook bang voorquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mark, volgens mij komen wij echt niet onder een TM carburateur uit als ik zo eens her en der lees.![]()
quote:
quote:En nu, nu die lekker veilig en droog in zijn huissie zit denkt ie dat ie de man is![]()
Per individu waren ze wel allemaal aardige mensenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe ga je dan over die mensen denken op den duur, terwijl ze glimlachend voorbij lopen..![]()
Die denken daar een beetje anoniem ruzie te maken.![]()
![]()
Emmer niet jij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
Ben er ook bang voorNu we toch bezig zijn kan dat er ook nog wel bij
![]()
![]()
Of misschien toch een 2takt crossert kopen en ombouwen tot Semmer
Zeker zeker, rustig is altijd goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Per individu waren ze wel allemaal aardige mensenAlleen konden ze niet met elkaar opschieten in 1 huis zeg maar
Waren moeder, dochter en zoon. Waarbij dochter en zoon zo tussen de 15 en 25 waren ofzo. Leeftijd is variabel want we hebben jaren met die lawaai moeten leven, ze hebben het dus ook niet afgeleerd naarmate ze ouder werden
Geen vader thuis om ze te
Ik ga neer stelletje SM'ers, houden jullie het wel rustig hier
Relaxedquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Emmer niet jij.![]()
Damn, die reactie's over een andere carb zijn wel erg bruut.![]()
Mosseltje zei het ook al met zijn KLX650CSM.
De receptionist van de werkplaats bij Motoport een fantatieke crosser zei trouwens dat de R ook een lichtere krukas heeft voor een snellere gasrespons.![]()
Hij had zelf jaren een C voor woon-werk, maar dat vond' ie maar een lam ding.![]()
Er zijn divers andere snelle carbs te krijgen voor de KLX.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:03 schreef Makster het volgende:
Anders moet zo een TM ook op een KLX passen. Kan je lachen
Nouquote:
Nou niet helemaal, waren wat problemen met het voortandwiel. Duurde ff voor de goede er was, daarnaast heb ik ook nog 2 extra bougies en een twin air luchtfilter besteldquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn divers andere carbs te krijgen voor de KLX.
1 van die gasten had hem ook gewoon bij Bon besteld.
Die spulletjes kan je zeker ook alweer ophalen.![]()
[..]
Noudat grietje van de verjaardag vanavond mocht vandaag met ons mee naar de film Madagascar en het pretpark s' middags.
Omdat ze anders op haar verjaardag de hele dag alleen zou zijn.
Ik had haar nog niet eerder gezien, binnen 5 minuten hing ze al aan mijn arm.![]()
12 jaar en al jaren zonder pappa.![]()
![]()
S'middags stonden ze al 40 minuten bij een attractie te wachten waar bleek dat Nick niet alleen met haar in mocht.
Dus hij kwam mij halen, ik als begeleiding mee, klampte zij mij vast en begon te huppelen ik ga met jou.![]()
![]()
Nick ging met FS de boot in.![]()
Ach, mijn uitlaat was ook al 3 keer niet klaar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:05 schreef Makster het volgende:
Morgen mijn frame als het goed is, maar dat zei die vandaag ook alEn dan ook blij bellen dan ik langs kan komen terwijl dat ding helemaal niet klaar is
![]()
Ze hadden het druk met de bouwvak, ja dikke lul denk ik dan. Moet je minder werk aannemen
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:13 schreef Makster het volgende:
Die knakker kost me naast alle onderdelen ook nog is 40 euro per week aan telefoontjes. Als hij eenmaal praat kapt ie niet meer![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, mijn uitlaat was ook al 3 keer niet klaar.![]()
Standaard bij dat soort lui.![]()
Deze man klets ook uit zijn nek, het eerste half uur kom je niet van hem af.
Maar ja hij doet dat natuurlijk bij iedere bezoeker, aan werken komt hij amper toe denk ik.![]()
Ik was nog mijn helm vergeten bij die schadespecialist, kom na ruim een uur dat ding nog even oppikken, staat' ie inderdaad weer met iemand te pratenen daarna begon hij nog tegen mij over die helm .. is dat een duur ding .. kennisen van mij hebben een ongeluk overleeft door een goede helm .. bla bla .. bla..
![]()
Hij is wel gezellig.![]()
![]()
Een vette boterham.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:19 schreef Makster het volgende:
![]()
Mooie is dat ze er nog een boterham mee verdienen ookIdeale baan dus
![]()
Waar verkopen ze ergens lazer helmen hier in de buurt. Heb je enig idee
Editterquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een portret zeg.![]()
Maar wat zijn de beweegredenen om dat stuurkuipje niet te doen.![]()
Die helmdoet medenkenaaneen gegrilde peking eendquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Editter
Hij zei dat dat kuippie in het eggie niet mooi wasMaar kwam er ook al snel achter dat hij liever een groot vierkant koplampding op zijn SM heeft
![]()
En bedoelde net geen lazerMaar HJC
[afbeelding]
Wordt dan mijn 3e helm in minder dan 2 jaar![]()
*probeert foto te vergetenquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Heel kick filmpie![]()
Die blade kan hem in de bochten dus mooi poepen hehRechte stukken rijdt die blade die rgv finaal zoek als het moet maar in de bochten is dat een ander verhaal
![]()
welke fotoquote:
quote:
ik rijd sowieso zondagquote:Ik rij sowieso zondag... ik zie wel wat het wordt.Of misschien moet ik eens een zondagje overslaan. Mijn geldboom is op namelijk
Dat voorstel kan ik uiteraard niet afslaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 07:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oh, zie je edit nu pas...ik wou net voorstellen om anders met zijn 3en naar limburg te gaan ofzoals er verder niemand zich meldt...
Verplichtquote:Ondanks dat ABS al bijna twintig jaar bestaat in de motorwereld, heeft het onder motorrijders nog steeds een stoffig imago. Nu in Europees verband is bepaald dat vanaf 2008 alle nieuwe modellen ABS moeten hebben beginnen steeds meer fabrikanten hun motoren van een ABS remsysteem te voorzien.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:32 schreef Phatzak het volgende:
Dat voorstel kan ik uiteraard niet afslaanSowieso als je die ZXR400 nog had gehad, zou ik geen zin hebben. Wil eigenlijk alleen dat nieuwe ding zien
Met die KLX moet het wel te doen zijn denk ik, vooral als we in de middag verzamelen. Dan zou hij wat vroeger deze kant op kunnen komen, een goede (lunch- en zit)pauze van een uur ofzo nemen en dan er weer fris tegenaanquote:Maar Popijn heeft ook al min of meer wat toegezegd, alleen met een SM weet je het nooit he![]()
Arnhem is toch ook best ver voor zo een ding![]()
viaquote:Op donderdag 14 juli 2005 07:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
*probeert foto te vergeten*
BE trouwens ontmoet via het forum of heeft de een de ander hierheen gesleept?![]()
![]()
[..]
Door die rust hier ben ik ook nog aan het werk ookquote:
erg idd ja. Ik hoef hier niks meer te doen, dus alle tijd om te fokken gebeurt er niksquote:
Nope morgen afspraak met makelaar in een ander land.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus als ik zeg laten we met zijn 3en naar de Ring gaan dan gaan we zondag een ritje maken
![]()
serieus: we moeten echt een keer naar de ring
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
via
meet in amsterdam, ze had optreden in vlaardingen dus kon meerijden met d'r.
Dezelfde avond dat Tessje met d'r tong visjes huig aan het verkennen was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
via
meet in amsterdam, ze had optreden in vlaardingen dus kon meerijden met d'r.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef Phatzak het volgende:![]()
![]()
Moeten we nou morgen gaan zingen voor BE.![]()
Dus we zijn morgen alemaal uitgenodigd om langs te komen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aftellen!
Morgen vakantie! En morgen jarig!
Je bent toch niet zo een mongool als die ChrisJX loverboy die werkelijk ALLES verkeerd weet uit te spreken van het forum op de radioquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... btw, even voor mezelf. Phatzak... ik neem aan dat je het gewoon uit spreekt als 'Vetzak'? Of Vatzak?
Ja, ik lul hardop tegen mezelf.
Kom ik op mijn huurmotorquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus we zijn morgen alemaal uitgenodigd om langs te komen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan inderdaad beter onverzekerd/zonder rijbewijs rondrijdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:19 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kom ik op mijn huurmotorHeb nog niet eens gevraagd of die 25kW is, maar dat risico ga ik ook niet nemen voor ik iets in de trent van "Uuhhh.. oh. Rij je 25kW
Wij hebben geen 25kW huurmotoren
te horen krijg.
![]()
Morgen grote beurt voor de motor. Jammer dat ik alles voor de vakantie wil hebben gedaan om niets verkeerd te laten gaan tijdens het rijden daarzo. Kost me wat en die sleutelmeet is pas erna![]()
Ze rijden langzaamquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef hicham het volgende:![]()
Waarom gaan we niet gewoon met de Bosche Bollen meerijden OPM, ze komen toch al richting Arnhem en zo snel rijden ze nou ook weer nietZijn ook gezellige mensen heb ik gehoord dus het kan niet helemaal verkeerd gaan
Ook wakkerquote:
Ze zijn langzaam heb ik gehoordquote:Waarom gaan we niet gewoon met de Bosche Bollen meerijden OPM, ze komen toch al richting Arnhem en zo snel rijden ze nou ook weer nietZijn ook gezellige mensen heb ik gehoord dus het kan niet helemaal verkeerd gaan
Correctie, volgens mij reden ze langzaam, maar Mercy heeft nog een paar keer met ze gereden en toen lag het tempo heel anders. De voorrijder wist gewoon niet welk tempo hij aan moest houden en volgens mij kon hij niet zo goed kaart lezen en rijden tegelijk.quote:
Mijn planquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef hicham het volgende:
Dan spreken we af bij de bosche bollen en zien we wel hoe het loopt lijkt me
Als de bosche bollen dat willen he
Misschien moeten ze niets hebben van mensen die met een fatsoenlijke G spreken
Ik was idd even vergeten dat we niet zo vroeg kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Mijn plangewoon meeten per toeval. Wij kunnen toch niet om dezelfde tijd rijden en de route kennen we ook niet echt. Dus we zien OPM wel daarzo ergens in Arnhem. Moet hij even zeggen waar precies
![]()
Fuck de rest dan, je bent geslaagdquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Wel geslaagd voor me rijvaardigheid, maar wat een zeiklijer!![]()
Boeiuhhquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een azijnpissende mierenneukerrige kut-examinator had ik net! Een echte glimbril motoragent!
*grumble*
Inderdaad, je bent geslaagd, dus je moet maar denken dat je het dan gewoon heel goed hebt gedaan. Ik had ook een verschrikkelijke zeikerd. Mijn collega zei dat ze wat pionnen had gemist en ze hoefde niets opnieuw te doen. Geslaagd dus. En aan haar schoonheid ligt het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een azijnpissende mierenneukerrige kut-examinator had ik net! Een echte glimbril motoragent!
*grumble*
Ik ben Sicsicsics!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Boeiuhhfeli
Idd, wie ben jeen wat gaat er nu komen??
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En aan haar schoonheid ligt het niet.![]()
Ik heb de langzame slalom over moeten doen, was de oefening waarmee ik moest beginnen dus ik was helemaal nerveus enzoquote:Ik moest wel oefeningen opnieuw doen, hoewel ik ze volgens de voorschriften deed en geen enkele pion miste of omver reed. Hij vond dat het beter kon dan dat ik die bepaalde oefeningen deed. Wel gewoon binnen de normen geslaagd, maar best dom dat ik twee oefeningen opnieuw moest doen.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben Sicsicsics!Ik ben 22 en wat er gaat komen ligt aan de trekking van de komende staatsloterij!
![]()
Ben voorlopig nog wel even zoet met me rijbewijs halen, ik dacht alleen, laat ik is ff pimpen met me rijvaardigheidsbewijs! Als strax alles er is zal ik me beter voorstellen en kom ik misschien wel een stukje meerijden!![]()
Ik moest ook met de langzame slalom beginnen. Moest ik overdoen, maar hij vond het twee keer niks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de langzame slalom over moeten doen, was de oefening waarmee ik moest beginnen dus ik was helemaal nerveus enzoMaar wel in de herhaling goed gedaan
En bij de noodstop vroeg ie aan me of ik nou de remproef had gedaan of de noodstop
Veel te kleine remvertraging dus
, weet ook niet meer of ik die in de herhaling goed gedaan heb
![]()
[..][afbeelding]
aangenaamquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben Sicsicsics!Ik ben 22 en wat er gaat komen ligt aan de trekking van de komende staatsloterij!
![]()
maar pimpen met een motor is leukerquote:Ben voorlopig nog wel even zoet met me rijbewijs halen, ik dacht alleen, laat ik is ff pimpen met me rijvaardigheidsbewijs! Als strax alles er is zal ik me beter voorstellen en kom ik misschien wel een stukje meerijden!![]()
Dat zou er ook nog bij moeten komen, dat ik zou zakken terwijl ik het gewoon volgens de voorschriften deed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je het over moet zouden ze je moeten laten zakkenje kunt het of je kunt het niet
![]()
ik heb niks over hoeven doenalles in 1 keer
Bij mij was het zo dat ik me koppeling gebruikte bij de denkbeeldige 8 (zo heeft me instructeur het uit gelegd maar daar geloofde hij niks van. Onvoldoende...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Ik heb de langzame slalom over moeten doen, was de oefening waarmee ik moest beginnen dus ik was helemaal nerveus enzoMaar wel in de herhaling goed gedaan
En bij de noodstop vroeg ie aan me of ik nou de remproef had gedaan of de noodstop
Veel te kleine remvertraging dus
, weet ook niet meer of ik die in de herhaling goed gedaan heb
![]()
hij is bang dat ie het niet bij zou kunnen houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef hicham het volgende:![]()
Waarom gaan we niet gewoon met de Bosche Bollen meerijden OPM, ze komen toch al richting Arnhem en zo snel rijden ze nou ook weer nietZijn ook gezellige mensen heb ik gehoord dus het kan niet helemaal verkeerd gaan
Jullie tempo is mij veeel te hoogquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij is bang dat ie het niet bij zou kunnen houden![]()
Was je instructeur er niet bij dan? Die had het dan toch tegen hem kunnen vertellenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat ik me koppeling gebruikte bij de denkbeeldige 8 (zo heeft me instructeur het uit gelegd maar daar geloofde hij niks van. Onvoldoende...
Vooral met die nieuwe trage motor van jouw heH?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie tempo is mij veeel te hoog
Rijden jullie mee tot aan de grens! Leuk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus we zijn morgen alemaal uitgenodigd om langs te komen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Vooral met die nieuwe trage motor van jouw heH?
Waarom tot aan de grens?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Rijden jullie mee tot aan de grens! Leuk!We vertrekken om 5 uur, half 6 's ochtends uit Vlaardingen!
Leuk! Gezallich enzo!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:55 schreef Phatzak het volgende:
Waarom tot aan de grens?We gaan gewoon mee
quote:
Waar gaan jullie eigenlijk heen?quote:
We need more inputquote:
quote:
is goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:17 schreef Phatzak het volgende:
Maargoed OPM.. het plan is dus gewoon dat we richting jou gaan en daarna een poging ondernemen die Bosche Bollen eventueel te meeten. Dat is alles wat we kunnen doen
niet onbelangrijkquote:Uiteraard geheel op ons eigen tempo![]()
Mimizan Frankrijk. BE gaat strandhangen en ik ga surfen. Kom volgende week zaterdag terug. Collega waar ik van heb leren golfsurfen komt zaterdag aan, bleek daar vlak in de buurt te zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk heen?En voor hoe lang
En wat is je pincode
quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Tessje
![]()
nog een 'bekende' uit mijn fokverleden, voor mijn fok mc periode
Toch wel vruchtbaar die meetings merk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
via meet in amsterdam, ze had optreden in vlaardingen dus kon meerijden met d'r.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Nieuwflash>> Stroomstoring legt Botlekgebied stil. Wat heeft RB nou toch weer gedaan
Volgens mij had ie het achteruit inparkeren met z'n trekker + aanhangwagen nog niet helemaal onder de knie en heeft ie een hoogspanningsmast omver gereden
![]()
tuurlijk niet. Daar word niet geneukt. Hoop ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij kent haar ook al.
![]()
[..]
Toch wel vruchtbaar die meetings merk ik.
Ik dacht dat MC meetings leuk waren.
[..]
Damn, dat topic van die spullenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Daar word niet geneukt. Hoop ik
trouwens: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103599/1
toch leuk als je je gestolen onderdelen terugvind op MF
heb ik ook gezien ja. Stond ook file op de A4, tunnel afgesloten. Overal tussendoor gebagger, kom ik bij de tunnel zelf, word ie net vrijgegevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan natuurlijk even 1 kilometer rijden op de fiets voor wat spectaculaire vlammen.
Maar dat doe ik niet.![]()
Dit zie ik zo boven het gebouw hier aan de overkant van de straat.![]()
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/9394/p10106177he.th.jpg]afbeelding][/URL]
nou, denk dat er weinig afloop aan zit met dank aan onze blauwe petten zeg maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:23 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Damn, dat topic van die spullenBen benieuwd naar de afloop.
Niet meer posten hier, wil geen nieuw topic openenKom jij nog WB
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |