met streepjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
WTF, voor het eerst zet je meteen de OP erin
Ondermeer door jullie commentaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
Je had laatst nog een hele stapel oude dingen opgehaald, en nu gooi je zelf een deel weg
Of zijn dit alle uitgelezen delen
zo dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
idd, viel me al opIk vroeg nog waar de streepjes precies moesten, maar omdat ik geen antwoord kreeg heb ik het zo gelaten
...dacht ikquote:Waarom heb je het nou bij een paar motoren wel gedaan ,en bij een paar niet, heb je daar nog een goede onderbouwing voor of hoe zit dat
Goed natuurlijk... alleen zo jammer dat je geen zin meer hebt om te rijden zodra je weer in NL bentquote:
Mja, op Polisport.com ook niets te vinden, lijkt allemaal erg Amerikaans georienteerd, net zoals Acerbis.quote:Makster in deelte 271: Ik hoop het, heb LANG gezocht naar passend ander spul maar nada voor de KLX650![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed natuurlijk... alleen zo jammer dat je geen zin meer hebt om te rijden zodra je weer in NL bentZo saai hier.....
Echt super gewoon daar, je hebt daar opzich niks aan vermogen want 98% van de wegen zijn bochtig zonder ook maar 1 behoorlijk recht stuk![]()
Echt heerlijk gestuurd.. wil nu weer terug, maar ja
Heb een web albumpje met foto's online staan, maar die ga ik hier niet neerzetten, mail die wel even
Zat daar nog te denken, echt triest inderdaad om het halve land af te rijden voor een klaverblad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goedwelkom in holland
wij zijn al blij met de mooie wegen in Limburg
![]()
ik check ze morgen wel ff, duik zo me nest in
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Je begint de dag zo, en je eindigt de dag zo(wel variatie natuurlijk
)
[afbeelding]
En dan pak je weer eens een pas
[afbeelding]
Waarom bijvoorbeeld wel bij de CR van Patrick281 (wiesdaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
...dacht ikvolgens mij heb ik ze allemaal gehad
waar ze moeten staan iig...
Toffe slijtboutjes ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vorige week nog deze CBR600RR staan bij Motoport.
Achterbandje was irl helemaal plat gewoon.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/9348/0708132003x1ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vorige week nog deze CBR600RR staan bij Motoport.
Achterbandje was irl helemaal plat gewoon.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/9348/0708132003x1ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Met dit weer niet echt nodig die pinlock toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Phatzak het volgende:
Doorzichtig vizier maar even getestNu nog pinlock erin en op vakantie dermee
![]()
Had nog nooit zonder getint vizier gereden
Bij lange na nietquote:
Oh, het moet een verkoopmotor voorstellenquote:[..]
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.
He, verdorie. Ander keer sneller op f5 drukken danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij lange na niet![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh, het moet een verkoopmotor voorstellen![]()
Dacht dat het iemand was die z'n motor had achtergelaten voor onderhoud ofzo![]()
Ziet er inderdaad heerlijk uit die bochten ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Je begint de dag zo, en je eindigt de dag zo(wel variatie natuurlijk
)
[afbeelding]
En dan pak je weer eens een pas
[afbeelding]
Waarom nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Heb ik nu een keer de FIPO![]()
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.
Ow ja, klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef Crashcat het volgende:
He, verdorie. Ander keer sneller op f5 drukken dan![]()
Maar de motor bij wie die band hoort, is een zwarte Fireblade uit '03 geloof ik. Het was iig. geen 600rr
R1 en de RSV huh.. Die krengen gaan sneller dan je sambal bij kan zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom nietdoor een oma'tje op gereden.
![]()
Samen met een Aprilia RSV waar ze ook op gezeten heeft waren dit de enige 2 mooie motoren uit volgens'r.![]()
n00bquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef hicham het volgende:
Met dit weer niet echt nodig die pinlock toch?![]()
Ik wil niets zeggen hoor, ...quote:
Het is maar wat je gewend bent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Crashcat het volgende:
R1 en de RSV huh.. Die krengen gaan sneller dan je sambal bij kan zeggen.
Doe mij de 600RR maar. Alleen ze zijn zo hoog geworden, qua zithoogte dan![]()
3,2,1, Commence launch.....And, we have lift-offquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent.![]()
Bij mijn tweede motor dacht ik ook dat ik snel een liesbreuk zou krijgen.![]()
[afbeelding]
Bij het eerste proefritje schoot het in mijn been namelijk.
Daarna nooit meer last van gehad.![]()
En ja design 1986.![]()
Het was toen winter 1993.![]()
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ja design 1986.![]()
Het was toen winter 1993.![]()
Bmw?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weer(oud model met 'mooi' design) Als je weet welke ik bedoel
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja die was het volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan in het blauw
Ik vroeg het trouwens niet aan jou
Jij hebt geen gezeik, maar gewoon een probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef Crashcat het volgende:
3,2,1, Commence launch.....And, we have lift-off![]()
Geen gezeik met de aerodynamica![]()
Suzuki DR800 Dr Big.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weer(oud model met 'mooi' design en veel tupperwear
) Als je weet welke ik bedoel
Ow, een K1.. dat was Marty's natte droom vroeger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
Ja die was het volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan in het blauw
Ik vroeg het trouwens niet aan jou
Mwuahahahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt geen gezeik, maar gewoon een probleem.
Misschien kan je een condoom op je hoofd zetten om toch iets van de Cw waarde af te snoepen.![]()
Tnx for the cheering upquote:
Je mag er wel een luchtgaatje in maken hoor.quote:
Aagh, ga op je fietsje trappen johquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had het tegen mij, dan moet die shopper guy niet reageren natuurlijk.![]()
Maar dan wel de blauw met gele versiequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had het tegen mij, dan moet die shopper guy niet reageren natuurlijk.![]()
[afbeelding]
Daarna hoef je inderdaad niemand meer op zijn bek te slaan.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
-edit
Die heb jij net gepostGoogle afbeeldingen search
Had jij je lenzen niet inquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel de blauw met gele versie
-edit
Die heb jij net gepostGoogle afbeeldingen search
Een woord.... Pampersquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daarna hoef je inderdaad niemand meer op zijn bek te slaan.Genoeg gesport.
![]()
20 keer aantrappen vanmiddag, de straat uitrijden, bij de eerste bocht was de demper er alweer af.![]()
Even demper aangeduwt, 1 keer trappen en lopen, terug naar huis, half uur sleutelen, weer 10 keer trappen.![]()
Dat heet nou zwemmen in het zweet.![]()
Edit:: onderweg nog een keer uitgezet omdat ik alweer met een open systeem reed.
Warm dus wel 1 keer trappen en lopen.![]()
![]()
Laatste 8 kilometer gewoon met open uitlaat gereden en weer door alle rode stoplichten gegaan omdat stationair al helemaal geen gehoor is.![]()
Mja, voor de oude uitlaat moesten er 2 veren op de uitlaatbochten en die had ik de vorige keer niet terug gekregen.quote:
Klopt, een CR500 .. van mij?quote:Op mf staat ook ook een supermotard te koop. Niks voor jou?
Is dat ding van jouw? degene zonder contactquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is dat ding van jouw? degene zonder contact![]()
edit: Deze is een KTM http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103735/1
quote:5. Wou van de supersport af met die gigantische boetes in Belgie... na gisteren een politieauto gekruist te hebben, op 1 wiel, op het voetpad lijkt met dat wat utopisch
Ze hebben allemaal geen contact fabrieksaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Crashcat het volgende:
Is dat ding van jouw? degene zonder contact![]()
edit: Deze is een KTM http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103735/1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |