Het waren best zware 2 weken zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beweeg es![]()
zo te lezen heb je tijd zat om het allemaal te fisken
![]()
![]()
ok thxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Die Retinax kan je in pricipe wel voor je ketting gebruiken, het is er alleen niet specifiek voor gemaakt.
Het is ongeveer hetzelfde spul als ik van Duckhams heb en alleen voor de zijkanten gebruik.
(vanwege doe goede anti corrosie eigenschappen, dit gebruikt Safe bij een afleverbeurt van een nieuwe motor)
Does not fling off gaat voor deze smeermiddelen alleen niet op.![]()
Dus be prepared om je velgen een paar keer extra te poetsen.![]()
[[url=http://img330.imageshack.us/img330/7057/retinax18lc.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
quote:Eerst 2 koffie voordat ik de shit induik.![]()
En die is net op, dus ik ga beginnen.![]()
Tijd voor jezelf is er amper bij met een kind.quote:
Daar heb je geen kind voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf is er amper bij met een kind.![]()
Edit tussen het was ophangen door.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
Daar heb je geen kind voor nodig hoor.
* hollander172 net klaar is met het beitsen van een tuinameubelement.![]()
Het leuke is, dit is pas de eerste laag van de drie die er op moeten komen,![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef hollander172 het volgende:
Ah vandaag te horen gekregen dat ik voor een tweede gesprek uit wordt genodigd.
[sub]Oftewel ik ben als enige van de drie door aangezien er maar eentje voor de tweede keer uitgenodigd zou worden.Eindelijk een normale baan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat kan met een hond ook gelden.![]()
Warranty assistent.quote:
Het zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Warranty assistent.
Schadeclaims van het landelijke dealernetwerk afhandelen dus.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ik denk dat ik vrijdag wel tijd kan vrijmaken voor de KLX.![]()
Met stuurdemper?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef JAY-T het volgende:
Dan post ik hem nog maar een keer
Deze ZX-10 staat dus bij mn buren. Even praatje met de eigenaar gemaakt, en hij blijkt dus race-instructeur te zijn..Morgen moet hij oa. les geven op de TT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef eens picsssssssquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mag wel een beetje meer koppel onderin
Nope nieuwe functie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef bwt het volgende:
Intern door gesolliciteerd?
wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope nieuwe functie.
Bij Kawa ben ik echt helemaal klaar.........Mooie motoren maar wat een kutbedrijf.
![]()
Hee verrek, lijkt mijn oude welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
denk dat daar best wat 'leuks' van te maken is jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Hou zou dat hier in de straat staan, die patronen op de grond
Klinkt als mijn huidige job waar ik nu niet meer werkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope nieuwe functie.
Bij Kawa ben ik echt helemaal klaar.........Mooie motoren maar wat een kutbedrijf.
![]()
Die eerste lijkt wel of je die op de snelweg hebt genomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mark, ik kreeg net een reclamemail van MX-WORLD..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Ze zou nog even zoeken naar een mogelijk passend achterspatbord onder voorwendsel dat de potentiele afname wel eens 2 stuks zouden kunnen worden.quote:Dat doorzagen en opnieuw aan elkaar lassen gaat niet goed komen door de trillingen van het rijden breekt dit weer af ( vaak geprobeerd als nood oplossing in de cross zelfs aluminium strippen breken door de trillingen).
Ach. Buell doet toch ook het zelfde?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Een Haley waar ze geprobeerd hebben iets van te maken
Hou zou dat hier in de straat staan, die patronen op de grond
Erik Buel is een erkend en brilliant ingenieur.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef bwt het volgende:
Ach. Buell doet toch ook het zelfde?
Leuke plek voor die stuurdemper
Vragen kan altijd, maar zij gaat bellen met kawa nederland omdat het originele onderdelen zijn en zij gaat het zelfde antowwrd krijgen. Tank is exclusief btw iets van 350 Euro. Ten minste de nieuwe stijl tank, zijkappen en stickersset komt op ongeveer 1100 euro ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mark, ik kreeg net een reclamemail van MX-WORLD..
Nu heb ik voor de vuist weg maar even geinformeerd naar nieuw plastic voor de KLX.
Ook het achterspatbord heb ik nog even laten vallen.![]()
[..]
Ze zou nog even zoeken naar een mogelijk passend achterspatbord onder voorwendsel dat de potentiele afname wel eens 2 stuks zouden kunnen worden.
En ik hoor ook nog de kosten voor een nieuwe tank..
Baadt het niet dan schaadt het niet.![]()
Niet zo overhaast.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Vragen kan altijd, maar zij gaat bellen met kawa nederland omdat het originele onderdelen zijn en zij gaat het zelfde antowwrd krijgen. Tank is exclusief btw iets van 350 Euro. Ten minste de nieuwe stijl tank, zijkappen en stickersset komt op ongeveer 1100 euro ofzo![]()
Ben benieuwd waar ze mee komt, en het was inderdaad zo even voor de vuist weg.. see what we can get.quote:nu een beperkt aantal complete plasticsets van polisport. deze sets bestaan uit: Voorspatbord, Achterspatbord, radiateurkappen en zijschilden. 2x CR125 ’99-’99 CR250 ’97-‘99 2x CR125/250 ’02-‘05 2x KX125/250 ’99-‘02 2x YZ125/250 ’96-‘01 dus we hebben 8 sets klaar liggen. Normaal ¤ 107.00 NU VOOR ¤ 82.00 OP IS OP bestel op tijd. deze aanbieding staat nu nog niet op de site dus er is nog kans een set te bestellen. mvg Renate oskam MX-World
Eenz.quote:Trillen en lassen kan inderdaad waar zijn, maar een crossbrommert krijgt toch iets meer te verduren dan de standaard SM zeg naar
Maar ik zit er over te denken om het oude spatbord te gebruiken als mal en dan over te trekken met polyester ofzo![]()
Hoooowww, mijn foutquote:
Ik hoop het, heb LANG gezocht naar passend ander spul maar nada voor de KLX650quote:Ben benieuwd waar ze mee komt, en het was inderdaad zo even voor de vuist weg.. see what we can get.![]()
Misschien bestaan er wel mooie vervangingsspullen van derden.![]()
Carbon is ook wel leuk jaquote:Eenz.
Zag ook een mooi topic ooit op M-F over zelfs carbon delen maken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee het valt mee, voor iedereen die kinderen wil hier: oefen eerst even met een puppy.![]()
Toch goed dat we uiteindelijk foto's hebben gemaaktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef bwt het volgende:
Die eerste lijkt wel of je die op de snelweg hebt genomen![]()
![]()
Je had laatst nog een hele stapel oude dingen opgehaald, en nu gooi je zelf een deel wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie wat er naast een vuilnis zak aan rotzooi allemaal uit de vuilnisbak kwam voordat ik de uitlaat onderin te pakken had.2 weken geleden alle oude motorboekjes aan het ruimen geweest.
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Morgen ook eens kijken of ik nog werk heb. Stemming is daar van de ene op de andere dag finaal omgeslagen
thxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee verrek, lijkt mijn oude wel![]()
Niet te hopen voor je
Nee, hij is VET
* Rietvaerder moet nog 3,5 maand 25kw en dan moet er een Fazer 1000 komen is de bedoeling
iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:15 schreef hicham het volgende:
Toch goed dat we uiteindelijk foto's hebben gemaakt
Anders zat je nu met vage blauwe foto's
Klopt, volgend seizoen rijd deze jongen vol als het goed isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxit's like a dream come true
damn, dat is zo voorbijbeter
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare wat doet die originele demper eronder![]()
![]()
Kawabeul
ik ben nu ruim 400 km verderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt, volgend seizoen rijd deze jongen vol als het goed is
Hint: als je 7 olie verbruikt is het mijn ex-Kawa![]()
Correctie: een paar van elke posequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddik wilde het eerst nog thuis doen met volledig pak maar gelukkig heb je er een paar
geschoten
ik ga serieus geld opzij leggen voor een volledig systeemquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bestel eens snel een LeoVince SBK Evolution 2 oval bij www.jdgmotoren.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |