Mjah dag voor z'n vertrek zou die af gaan rijden toch ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef bwt het volgende:
Huh, hij is er niet?
hoe heeft ie dan z'n rijbewijs kunnen halen?
Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerp snerpsenerpsnerpquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Mjah dag voor z'n vertrek zou die af gaan rijden toch ofzo
De vraag is... wat is zijn relatie tot ijsmeisWat een weer
Verzuip hier in mijn zweet, dus ik ga weer gassen
Hij is vanaf zaterdag ofzo naar de Ardennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef bwt het volgende:
Huh, hij is er niet?
hoe heeft ie dan z'n rijbewijs kunnen halen?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
De vraag is... wat is zijn relatie tot ijsmeis
Dat weet ik niet hoor, er zit me toch een koppel in dat blokquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef Phatzak het volgende:
chop chop chop chop
Aniweg, op de gemiddelde dijkweg zal jij iig ver achterblijvenMet je gesnerp fuckyou.gif
Hoe weet jij dat?? Ben jij z'n sletjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
En Youp is geslaagd voor zijn motorrijbewijs!
Is maar een klein deel van het aankoopbedrag dus dat kan je er ook wel bij lappen tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:39 schreef Crashcat het volgende:
*munches some kitkat* JA, NU BEN IK HET ZAT. iK WIL DIE MOTOR EN IK GA HEM NU HALEN.
Hmmzz.... Tja, die rij-klaarkosten zijn een beetje hoog he![]()
Gaan we weer hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:44 schreef bwt het volgende:
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik al een stuk heb genomen?
quote:
Veels te warm ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:27 schreef hicham het volgende:
Heb ook even gereden maar was niet echt lekker op klaverbladen / op- & afritten. Veel te druk, zat natuurlijk rond de tijd dat mensen van hun werk naar huis gaan
Ik heb vaselinequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, kettingvet is open ketting staat praktisch droog te wezen...niet rijden dus vanavond
Kweet niet.. is toch een universeel middel net als wd40quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ookkun je dat erop smeren dan
![]()
quote:
Leuk he, voor stoplichten staan... vooral naast een vrachtwagenquote:
Ongetwijfeldquote:
Dus zoooo maakte jij je stoppiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:34 schreef hicham het volgende:
OngetwijfeldJe kun het ook op je banden smeren. De vraag is echter of het goed is
[/bijdehand]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:38 schreef hicham het volgende:![]()
Zullen we aanstaande zondag op de Posbank rijden
Wil ik nog een keer doen als het droog is
Ooowowwwquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ooowowwwnu pas begrijp ik deze vorige reply die je had gemaakt
-->
[..]begreep niet waar je het over had eerst
Wie komen er nog meer aanstaande zondag dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik wilde voorstellen om Y's route over te doen op de Veluwe toen het redelijk nat was
nu je het zegt denk ik eraan voortdurend vergeten te posten
quote:Youssef,
Heb vandaag je pakketje gekregen , zijn verdomd mooie sliders en knokenhard
en lekker dik dus het komt wel goed met dat titanium derin verwerken.
Ik zal mijn best doen om ze voor 23 julie klaar te krijgen , maar ik ben
zelf bang dat ik dat niet ga halen.
Ik zal je een mailtje sturen waneer ze klaar zijn .
kun je dan altijd nog kijekn of ik ze terug moet sturen of dat je ze komt
halen.
Misschien wachten zij op de fipo..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie komen er nog meer aanstaande zondag dan?
Mercy en Raus kunnen dus niet vanwege Bosche Bollen toch?![]()
hebben overigens al minstens 24 uur niet gepost volgens mij, moeten we de politie niet bellen?
Ik vind die laatste het mooist, das tenminste echt groenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:51 schreef Makster het volgende:
Ik ga voor de eerste, in principe is het zwart metallic maar als de zon er opvalt zie je er een groene gloed door heen. Dus het komt neer op parelmoer zwart metallic met een parelmoer groene gloed![]()
![]()
![]()
ja, en die 5 post die ik toen gemaakt heb waren ook niet zo belangrijd dat ik ze terug wil zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Dan ga ik voor de tweede, heeft iedereen wat anders gezegd
Ik mis geen posts hoorAlleen de posts voor 1-1-2005 maar dat was algemeen bekend toch
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Ik mis geen posts hoorAlleen de posts voor 1-1-2005 maar dat was algemeen bekend toch
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, kettingvet is open ketting staat praktisch droog te wezen...niet rijden dus vanavond
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:51 schreef Makster het volgende:
Ik ga voor de eerste, in principe is het zwart metallic maar als de zon er opvalt zie je er een groene gloed door heen. Dus het komt neer op parelmoer zwart metallic met een parelmoer groene gloed![]()
![]()
![]()
Ik dacht hem noooit meer nodig te hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Wat doet die in de vuilnisbak![]()
![]()
Wraak van Nick omdat je teveel tijd aan de CR besteedt?
Of was dat uit frustratie toen je thuis kwam zonder demper![]()
Maar dat leek mij een piece of cake, alleen even de oude uitlaat shaffen, erheen rijden en die man het werk laten doen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
En Youp is geslaagd voor zijn motorrijbewijs!
Zeer mooie lak ja, vooral als je het in het echt zietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is idd zeeer mooi, zulke lak
bestaat uit 7 laklagen toch
echt heel apart
wel prijzig...
Ik post tot nu toe iedere dag nog meer dan 1 keer hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:44 schreef Makster het volgende:
Hee leef je ook nog![]()
![]()
![]()
Ik hoop morgen mijn frame weer terug te hebben, stink sjappies. En ik moet iets gaan verzinnen voor het achterspatbord![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Owquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik post tot nu toe iedere dag nog meer dan 1 keer hoor.![]()
Ik drink nu even 2 bakkie's koffie i.c.m. Fok! en dan ga ik aan mijn dag beginnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Makster het volgende:
OwIk zit ook niet echt vaak achter de pc met dit weer
![]()
hij heeft Retinax EP2 meegenomen, gaat dat werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:mijn oom heeft kettingvet, komt zo even langs om te smeren
![]()
mwah, ok maar 2 uurtjes vrijmaken voor de KLX moet wel lukken tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat leek mij een piece of cake, alleen even de oude uitlaat shaffen, erheen rijden en die man het werk laten doen.![]()
Zondag gaat hij op vakantie, dus het is maar goed ook dat ik het u-i-t-e-i-n-d-e-l-i-j-k hebben kunnen brengen.![]()
Can tell story's about that incident.![]()
Only one way to find outquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij heeft Retinax EP2 meegenomen, gaat dat werkenik denk het wel
ziet er erg plakkerig uit
Wat jij wilt, als jij een route hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag gaan we op de Veluwe rijdentoch
![]()
Scheelt je zo - 5 pk omdat het teveel plakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij heeft Retinax EP2 meegenomen, gaat dat werkenik denk het wel
ziet er erg plakkerig uit
Ik ga zo mijn schema afwerken, wassen, de afwas en dan naar de KLX kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ok maar 2 uurtjes vrijmaken voor de KLX moet wel lukken toch![]()
zondag gaan we op de Veluwe rijdentoch
![]()
boeienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Scheelt je zo - 5 pk omdat het teveel plakt.
beweeg esquote:Ik ga zo mijn schema afwerken, wassen, de afwas en dan naar de KLX kijken.![]()
In theorie zou ik het zelfs binnen een uur kunnen monteren, maar ik zit nog steeds te dubben met een onderdeeltje waar die terug moet.![]()
En ik wil de carb nog even opnieuw goed schoonmaken, en dan met de compressor van de buurman die om 9:00 gaat slapen en daarom zal het vandaag wel niet meer lukken afspuiten.
Zeker is dat ik maandag weer vervoer naar mijn werknodig heb.
Of ik zondag kan weet ik nog niet.
thxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi ding OPM! Teerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |