Het waren best zware 2 weken zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beweeg es![]()
zo te lezen heb je tijd zat om het allemaal te fisken
![]()
![]()
ok thxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Die Retinax kan je in pricipe wel voor je ketting gebruiken, het is er alleen niet specifiek voor gemaakt.
Het is ongeveer hetzelfde spul als ik van Duckhams heb en alleen voor de zijkanten gebruik.
(vanwege doe goede anti corrosie eigenschappen, dit gebruikt Safe bij een afleverbeurt van een nieuwe motor)
Does not fling off gaat voor deze smeermiddelen alleen niet op.![]()
Dus be prepared om je velgen een paar keer extra te poetsen.![]()
[[url=http://img330.imageshack.us/img330/7057/retinax18lc.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
quote:Eerst 2 koffie voordat ik de shit induik.![]()
En die is net op, dus ik ga beginnen.![]()
Tijd voor jezelf is er amper bij met een kind.quote:
Daar heb je geen kind voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf is er amper bij met een kind.![]()
Edit tussen het was ophangen door.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
Daar heb je geen kind voor nodig hoor.
* hollander172 net klaar is met het beitsen van een tuinameubelement.![]()
Het leuke is, dit is pas de eerste laag van de drie die er op moeten komen,![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef hollander172 het volgende:
Ah vandaag te horen gekregen dat ik voor een tweede gesprek uit wordt genodigd.
[sub]Oftewel ik ben als enige van de drie door aangezien er maar eentje voor de tweede keer uitgenodigd zou worden.Eindelijk een normale baan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat kan met een hond ook gelden.![]()
Warranty assistent.quote:
Het zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Warranty assistent.
Schadeclaims van het landelijke dealernetwerk afhandelen dus.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ik denk dat ik vrijdag wel tijd kan vrijmaken voor de KLX.![]()
Met stuurdemper?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef JAY-T het volgende:
Dan post ik hem nog maar een keer
Deze ZX-10 staat dus bij mn buren. Even praatje met de eigenaar gemaakt, en hij blijkt dus race-instructeur te zijn..Morgen moet hij oa. les geven op de TT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef eens picsssssssquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mag wel een beetje meer koppel onderin
Nope nieuwe functie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef bwt het volgende:
Intern door gesolliciteerd?
wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope nieuwe functie.
Bij Kawa ben ik echt helemaal klaar.........Mooie motoren maar wat een kutbedrijf.
![]()
Hee verrek, lijkt mijn oude welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
denk dat daar best wat 'leuks' van te maken is jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |