met streepjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
WTF, voor het eerst zet je meteen de OP erin
Ondermeer door jullie commentaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef hicham het volgende:
Je had laatst nog een hele stapel oude dingen opgehaald, en nu gooi je zelf een deel weg
Of zijn dit alle uitgelezen delen
zo dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
idd, viel me al opIk vroeg nog waar de streepjes precies moesten, maar omdat ik geen antwoord kreeg heb ik het zo gelaten
...dacht ikquote:Waarom heb je het nou bij een paar motoren wel gedaan ,en bij een paar niet, heb je daar nog een goede onderbouwing voor of hoe zit dat
Goed natuurlijk... alleen zo jammer dat je geen zin meer hebt om te rijden zodra je weer in NL bentquote:
Mja, op Polisport.com ook niets te vinden, lijkt allemaal erg Amerikaans georienteerd, net zoals Acerbis.quote:Makster in deelte 271: Ik hoop het, heb LANG gezocht naar passend ander spul maar nada voor de KLX650![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed natuurlijk... alleen zo jammer dat je geen zin meer hebt om te rijden zodra je weer in NL bentZo saai hier.....
Echt super gewoon daar, je hebt daar opzich niks aan vermogen want 98% van de wegen zijn bochtig zonder ook maar 1 behoorlijk recht stuk![]()
Echt heerlijk gestuurd.. wil nu weer terug, maar ja
Heb een web albumpje met foto's online staan, maar die ga ik hier niet neerzetten, mail die wel even
Zat daar nog te denken, echt triest inderdaad om het halve land af te rijden voor een klaverblad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goedwelkom in holland
wij zijn al blij met de mooie wegen in Limburg
![]()
ik check ze morgen wel ff, duik zo me nest in
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Je begint de dag zo, en je eindigt de dag zo(wel variatie natuurlijk
)
[afbeelding]
En dan pak je weer eens een pas
[afbeelding]
Waarom bijvoorbeeld wel bij de CR van Patrick281 (wiesdaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
...dacht ikvolgens mij heb ik ze allemaal gehad
waar ze moeten staan iig...
Toffe slijtboutjes ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vorige week nog deze CBR600RR staan bij Motoport.
Achterbandje was irl helemaal plat gewoon.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/9348/0708132003x1ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag vorige week nog deze CBR600RR staan bij Motoport.
Achterbandje was irl helemaal plat gewoon.![]()
[[url=http://img312.imageshack.us/img312/9348/0708132003x1ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Met dit weer niet echt nodig die pinlock toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Phatzak het volgende:
Doorzichtig vizier maar even getestNu nog pinlock erin en op vakantie dermee
![]()
Had nog nooit zonder getint vizier gereden
Bij lange na nietquote:
Oh, het moet een verkoopmotor voorstellenquote:[..]
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.
He, verdorie. Ander keer sneller op f5 drukken danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij lange na niet![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh, het moet een verkoopmotor voorstellen![]()
Dacht dat het iemand was die z'n motor had achtergelaten voor onderhoud ofzo![]()
Ziet er inderdaad heerlijk uit die bochten ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Je begint de dag zo, en je eindigt de dag zo(wel variatie natuurlijk
)
[afbeelding]
En dan pak je weer eens een pas
[afbeelding]
Waarom nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Heb ik nu een keer de FIPO![]()
Die zag ik vandaag ook staan. Is niet echt een goede verkoopstrategie.
Ow ja, klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef Crashcat het volgende:
He, verdorie. Ander keer sneller op f5 drukken dan![]()
Maar de motor bij wie die band hoort, is een zwarte Fireblade uit '03 geloof ik. Het was iig. geen 600rr
R1 en de RSV huh.. Die krengen gaan sneller dan je sambal bij kan zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom nietdoor een oma'tje op gereden.
![]()
Samen met een Aprilia RSV waar ze ook op gezeten heeft waren dit de enige 2 mooie motoren uit volgens'r.![]()
n00bquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef hicham het volgende:
Met dit weer niet echt nodig die pinlock toch?![]()
Ik wil niets zeggen hoor, ...quote:
Het is maar wat je gewend bent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Crashcat het volgende:
R1 en de RSV huh.. Die krengen gaan sneller dan je sambal bij kan zeggen.
Doe mij de 600RR maar. Alleen ze zijn zo hoog geworden, qua zithoogte dan![]()
3,2,1, Commence launch.....And, we have lift-offquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent.![]()
Bij mijn tweede motor dacht ik ook dat ik snel een liesbreuk zou krijgen.![]()
[afbeelding]
Bij het eerste proefritje schoot het in mijn been namelijk.
Daarna nooit meer last van gehad.![]()
En ja design 1986.![]()
Het was toen winter 1993.![]()
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ja design 1986.![]()
Het was toen winter 1993.![]()
Bmw?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weer(oud model met 'mooi' design) Als je weet welke ik bedoel
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja die was het volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan in het blauw
Ik vroeg het trouwens niet aan jou
Jij hebt geen gezeik, maar gewoon een probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef Crashcat het volgende:
3,2,1, Commence launch.....And, we have lift-off![]()
Geen gezeik met de aerodynamica![]()
Suzuki DR800 Dr Big.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
Je had hier ook een keer hier een foto gepost van 1 of andere motor met een overdreven voorspatbord, waardoor maar een klein deel van het voorwiel over bleef om te zien. Die heb ik vandaag IRL gezien, welke motor was dat ook al weer(oud model met 'mooi' design en veel tupperwear
) Als je weet welke ik bedoel
Ow, een K1.. dat was Marty's natte droom vroeger.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
Ja die was het volgens mij![]()
![]()
![]()
Maar dan in het blauw
Ik vroeg het trouwens niet aan jou
Mwuahahahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt geen gezeik, maar gewoon een probleem.
Misschien kan je een condoom op je hoofd zetten om toch iets van de Cw waarde af te snoepen.![]()
Tnx for the cheering upquote:
Je mag er wel een luchtgaatje in maken hoor.quote:
Aagh, ga op je fietsje trappen johquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had het tegen mij, dan moet die shopper guy niet reageren natuurlijk.![]()
Maar dan wel de blauw met gele versiequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had het tegen mij, dan moet die shopper guy niet reageren natuurlijk.![]()
[afbeelding]
Daarna hoef je inderdaad niemand meer op zijn bek te slaan.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
-edit
Die heb jij net gepostGoogle afbeeldingen search
Had jij je lenzen niet inquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel de blauw met gele versie
-edit
Die heb jij net gepostGoogle afbeeldingen search
Een woord.... Pampersquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daarna hoef je inderdaad niemand meer op zijn bek te slaan.Genoeg gesport.
![]()
20 keer aantrappen vanmiddag, de straat uitrijden, bij de eerste bocht was de demper er alweer af.![]()
Even demper aangeduwt, 1 keer trappen en lopen, terug naar huis, half uur sleutelen, weer 10 keer trappen.![]()
Dat heet nou zwemmen in het zweet.![]()
Edit:: onderweg nog een keer uitgezet omdat ik alweer met een open systeem reed.
Warm dus wel 1 keer trappen en lopen.![]()
![]()
Laatste 8 kilometer gewoon met open uitlaat gereden en weer door alle rode stoplichten gegaan omdat stationair al helemaal geen gehoor is.![]()
Mja, voor de oude uitlaat moesten er 2 veren op de uitlaatbochten en die had ik de vorige keer niet terug gekregen.quote:
Klopt, een CR500 .. van mij?quote:Op mf staat ook ook een supermotard te koop. Niks voor jou?
Is dat ding van jouw? degene zonder contactquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is dat ding van jouw? degene zonder contact![]()
edit: Deze is een KTM http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103735/1
quote:5. Wou van de supersport af met die gigantische boetes in Belgie... na gisteren een politieauto gekruist te hebben, op 1 wiel, op het voetpad lijkt met dat wat utopisch
Ze hebben allemaal geen contact fabrieksaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Crashcat het volgende:
Is dat ding van jouw? degene zonder contact![]()
edit: Deze is een KTM http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103735/1
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:58 schreef Crashcat het volgende:
Kee.. Ik ben van de generatie X. Je weet wel. Degenen die niks weten![]()
Wanneer is er weer een nieuwe meetquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het tot voor kort ook niet, maar vind het nu vanzelfsprekend.
Iedere crossmotor kan je dus zo starten en mee wegrijden.
Mits je weet hoe het werkt uiteraard.![]()
Bij een SM meeting kan je dus snel een nieuwe motor scoren als ze even niet opletten.![]()
![]()
Deze zondag is een meet rond de Veluwe, we zien je daar welquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een nieuwe meet![]()
Tis makkelijk manouvreren in R'dam![]()
Veluwequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:06 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Deze zondag is een meet rond de Veluwe, we zien je daar wel
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Veluwe![]()
Ik ben bang voor katachtigen... en ik moet werken
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
Das inderdaad het lastige van de horeca.
je werkt als anderen vrij zijn.
Ik ben er zondag en de week er op niet bij omdat ik komende week een cursus heb.
Ben ik nu al voorbereidend werk voor aan het doen,
Lastig om aan het studeren te gaan als je dat jaren niet gedaan hebt.
Wie?? Ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:41 schreef bwt het volgende:
Hey, zei jij niet 30 minuten geleden dat je ging slapen?
Deze dacht ik te lezen als zijnde - ik ga pittenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Crashcat het volgende:
Trustuh..
Was te lui om het nog bij de vorig berichtje te quotenquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Deze dacht ik te lezen als zijnde - ik ga pitten
na verder beraad met mezelf is het ook te intepreteren als zijnde - hey, jij daar - slaapze
Huh.. Moest je niet voor je werk studeren?quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:21 schreef bwt het volgende:
Ik ken het probleem.
Vooral nu ik zonder werkzaamheden zit.......
Lullig..quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:29 schreef bwt het volgende:
werkeloos per 1 augustus,
de cusrsus wordt voor de helft betaald door de werkgever (budget voor outplacement en training) en de andere helft door mij zelf (uit het bruto bedrag van mijn oprot premie)
"reorganisatie"quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Lullig..
Gelukkig 'help' ik in het weekend nog bvij mijn ouders.
Hadden zejouw nietmeer nodig, of was je over de scheef gegaan![]()
Lijkt wel of reorganiseren in is. Een maat van mij werkt bij een bedrijfquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:40 schreef bwt het volgende:
[..]
"reorganisatie"
De hele helpesk is buiten gezet, de helpdesk wordt nu door een extern callcentre gedaan.
En daar zit je dan te kijken.
Weer hard zoeken naar een job waar ze kennis en papieren vragen.
ik weet niet of het allemaal zo hoortquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef hicham het volgende:
Waarom bijvoorbeeld wel bij de CR van Patrick281 (wiesda![]()
) een streepje en bij de CBR van Raus niet (en de VFR van Mercy wel weer)
doet me denken aan die reclame met die jongen met die tepelsquote:Toffe slijtboutjes ook
quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:19 schreef Phatzak het volgende:
Route heb ik sowieso
Maar mijn eigen beschrijving volgens mij niet meerRijden doen we toch wel
Gaat oma mee achterop dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:19 schreef Phatzak het volgende:
Route heb ik sowieso
Maar mijn eigen beschrijving volgens mij niet meerRijden doen we toch wel
ik dacht dat ze niet konden rijden omdat ze op bezoek kwam.quote:
dat heb ik nu ook doorquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik dacht dat ze niet konden rijden omdat ze op bezoek kwam.![]()
zo'n beetje hetzelfde als jij. Het gaat niet alleen om de motor zelf. Je banden moeten ook nog warm worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteravond kwam een buur (ex-blade rijder) even kijken toen ik terugkwam van rijden, was gezellighij moet nog ff overgehaald worden om ook weer een motor te gaan rijden
even later kwam een andere buur even langs die een ZX9R rijdt...en op een gegeven moment kwam het verschil in wegrijden met koude motor ter sprake.
hij claimde dat hij zijn motor eerst warm liet draaien - goed gassen als hij ijskoud is(zodat de olie goed kan circuleren) voordat hij gaat rijden, maar gaat dan wel meteen vol op het gas
en volgens hem start ik de mijne altijd en rijd dan meteen weg.
maar wat ik doe is starten, helm op en handschoenen aan en dan rustig wegrijden. pas als ik tegen de 20km verder ben ga ik wat meer op het gas...volgens die buur is dat dus te kort (tijd van helm opzetten en handschoenen aantrekken), maar is dat ook zohoe doen jullie het??
ja, ok dat is wat andersquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:55 schreef Rausdouwer het volgende:
zo'n beetje hetzelfde als jij. Het gaat niet alleen om de motor zelf. Je banden moeten ook nog warm worden.
Wat ik doe is erg vergelijkbaar met OPM.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteravond kwam een buur (ex-blade rijder) even kijken toen ik terugkwam van rijden, was gezellighij moet nog ff overgehaald worden om ook weer een motor te gaan rijden
even later kwam een andere buur even langs die een ZX9R rijdt...en op een gegeven moment kwam het verschil in wegrijden met koude motor ter sprake.
hij claimde dat hij zijn motor eerst warm liet draaien - goed gassen als hij ijskoud is(zodat de olie goed kan circuleren) voordat hij gaat rijden, maar gaat dan wel meteen vol op het gas
en volgens hem start ik de mijne altijd en rijd dan meteen weg.
maar wat ik doe is starten, helm op en handschoenen aan en dan rustig wegrijden. pas als ik tegen de 20km verder ben ga ik wat meer op het gas...volgens die buur is dat dus te kort (tijd van helm opzetten en handschoenen aantrekken), maar is dat ook zohoe doen jullie het??
choken is niet eens nodig bij de mijnequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:11 schreef bwt het volgende:
Wat ik doe is erg vergelijkbaar met OPM.
Ding starten met choke er op. Na een paar seconden zakt het toerental iets terug ten teken dat de olie door het blok gaat. Vervolgens zal na een seconde of 20-30 (ligt aan de omgevings temp.) het motorblok langzaam hoger in de toeren gaan draaien. In de tussentijd heb ik de helm opgezet en de handschoenen aan. bwt stapt op en rijd weg. Ik houd me de eerste paar km aan wat ze zeggen over het inrijden -> niet te hoog in de toeren. Daarna pas steviger gas geven as usual dan zijn de banden ook wel een eind op temeratuur en kan ik sturen wat ik wil.
In de zomer niet echt. Maar als de temperatuur omlaag gaat tot onder de 15-18 graden dus echt wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
choken is niet eens nodig bij de mijnemaar dus even wachten moet voldoende zijn dus
Of het voldoende is weet ik niet, maar mijn verhaal komt overeen met dat van bwt. Ik moet ook starten met Choke erop. Soms rijd ik ook wel eens meteen weg. Ik heb best veel naar andere motorrijders gekeken en bijna iedereen start eerst de motor, doet dan de helm op en handschoenen aan en rijdt dan weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
choken is niet eens nodig bij de mijnemaar dus even wachten moet voldoende zijn dus
maar ik heb echt alleen over het blok, dat banden opgewarmd moeten worden staat los van het blok. dat het niet onbelangrijk is, is een 2equote:Op woensdag 13 juli 2005 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik snap dat het hier om het motorblok gaat, maar hoe dan ook zou ik het niet doen zoals die bladerijder. Je banden moeten al eerst opgewarmt worden dus het lijkt me dan al logisch dat zoiets ook voor het motorblok geld.
ja preciesquote:Een vraag van het theorie-examen gaat toch ook over het stationair laten lopen van de motor? Het is wel een milieuvraag maar in het antwoord wordt geadviseerd niet eerst heel lang met stationair draaiende motor stil te gaan staan. Met de auto warm je de motor toch ook eerst op door de eerste kilometers niet vol door te trekken e.d. Als je aan dat soort dingen denkt, dan kun je volgens mij al een logische conclusie trekken.![]()
die 9 rijder presteert om in de wijk tegen de top van zijn toerental aan te zitten als ie koud wegrijdtquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
kom op zeg, waar hebben we het over. 9 van de 10 van ons wonen in de bewoonde wereld, dus voor je op een stuk bent waar je uberhaupt lekker door kan karren heb je al wat woonwijken en stoplichten gehad. Je word zo'n beetje gedwongen rustig warm te rijden op die manier.
En ik dacht achterop omdat hij rustig ging rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:39 schreef Rausdouwer het volgende:
ik dacht dat ze niet konden rijden omdat ze op bezoek kwam.![]()
Lang warmdraaien is iets van vroeger heb ik begrepen, uit de tijd dat olie nog geen multigrade was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij claimde dat hij zijn motor eerst warm liet draaien - goed gassen als hij ijskoud is(zodat de olie goed kan circuleren) voordat hij gaat rijden, maar gaat dan wel meteen vol op het gas
en volgens hem start ik de mijne altijd en rijd dan meteen weg.
Hoe moet ik dat dan anders doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niet starten en laten draaien op de zijstandaard heH.![]()
MF Omaquote:
Ik rij altijd meteen weg en doe eerst helm en handschoenen op voor ik wegrij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan anders doen?
Zonder middenbok?
Erop zitten is een optie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
Hoe moet ik dat dan anders doen?
Zonder middenbok?
Alleen niet helemaal dezelfde belangen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Je banden moeten al eerst opgewarmt worden dus het lijkt me dan al logisch dat zoiets ook voor het motorblok geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |