Je bent toch niet zo een mongool als die ChrisJX loverboy die werkelijk ALLES verkeerd weet uit te spreken van het forum op de radioquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... btw, even voor mezelf. Phatzak... ik neem aan dat je het gewoon uit spreekt als 'Vetzak'? Of Vatzak?
Ja, ik lul hardop tegen mezelf.

Kom ik op mijn huurmotorquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus we zijn morgen alemaal uitgenodigd om langs te komen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Je kan inderdaad beter onverzekerd/zonder rijbewijs rondrijdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:19 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kom ik op mijn huurmotorHeb nog niet eens gevraagd of die 25kW is, maar dat risico ga ik ook niet nemen voor ik iets in de trent van "Uuhhh.. oh. Rij je 25kW
Wij hebben geen 25kW huurmotoren
te horen krijg.
![]()
Morgen grote beurt voor de motor. Jammer dat ik alles voor de vakantie wil hebben gedaan om niets verkeerd te laten gaan tijdens het rijden daarzo. Kost me wat en die sleutelmeet is pas erna![]()

Ze rijden langzaamquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef hicham het volgende:![]()
Waarom gaan we niet gewoon met de Bosche Bollen meerijden OPM, ze komen toch al richting Arnhem en zo snel rijden ze nou ook weer nietZijn ook gezellige mensen heb ik gehoord dus het kan niet helemaal verkeerd gaan

Ook wakkerquote:
Ze zijn langzaam heb ik gehoordquote:Waarom gaan we niet gewoon met de Bosche Bollen meerijden OPM, ze komen toch al richting Arnhem en zo snel rijden ze nou ook weer nietZijn ook gezellige mensen heb ik gehoord dus het kan niet helemaal verkeerd gaan

Correctie, volgens mij reden ze langzaam, maar Mercy heeft nog een paar keer met ze gereden en toen lag het tempo heel anders. De voorrijder wist gewoon niet welk tempo hij aan moest houden en volgens mij kon hij niet zo goed kaart lezen en rijden tegelijk.quote:

Mijn planquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:04 schreef hicham het volgende:
Dan spreken we af bij de bosche bollen en zien we wel hoe het loopt lijkt me
Als de bosche bollen dat willen he
Misschien moeten ze niets hebben van mensen die met een fatsoenlijke G spreken

Ik was idd even vergeten dat we niet zo vroeg kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:10 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Mijn plangewoon meeten per toeval. Wij kunnen toch niet om dezelfde tijd rijden en de route kennen we ook niet echt. Dus we zien OPM wel daarzo ergens in Arnhem. Moet hij even zeggen waar precies
![]()
Fuck de rest dan, je bent geslaagdquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Wel geslaagd voor me rijvaardigheid, maar wat een zeiklijer!![]()

Boeiuhhquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een azijnpissende mierenneukerrige kut-examinator had ik net! Een echte glimbril motoragent!
*grumble*

Inderdaad, je bent geslaagd, dus je moet maar denken dat je het dan gewoon heel goed hebt gedaan. Ik had ook een verschrikkelijke zeikerd. Mijn collega zei dat ze wat pionnen had gemist en ze hoefde niets opnieuw te doen. Geslaagd dus. En aan haar schoonheid ligt het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een azijnpissende mierenneukerrige kut-examinator had ik net! Een echte glimbril motoragent!
*grumble*

Ik ben Sicsicsics!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Boeiuhhfeli
Idd, wie ben jeen wat gaat er nu komen??

quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En aan haar schoonheid ligt het niet.![]()
Ik heb de langzame slalom over moeten doen, was de oefening waarmee ik moest beginnen dus ik was helemaal nerveus enzoquote:Ik moest wel oefeningen opnieuw doen, hoewel ik ze volgens de voorschriften deed en geen enkele pion miste of omver reed. Hij vond dat het beter kon dan dat ik die bepaalde oefeningen deed. Wel gewoon binnen de normen geslaagd, maar best dom dat ik twee oefeningen opnieuw moest doen.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben Sicsicsics!Ik ben 22 en wat er gaat komen ligt aan de trekking van de komende staatsloterij!
![]()
Ben voorlopig nog wel even zoet met me rijbewijs halen, ik dacht alleen, laat ik is ff pimpen met me rijvaardigheidsbewijs! Als strax alles er is zal ik me beter voorstellen en kom ik misschien wel een stukje meerijden!![]()

Ik moest ook met de langzame slalom beginnen. Moest ik overdoen, maar hij vond het twee keer niks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de langzame slalom over moeten doen, was de oefening waarmee ik moest beginnen dus ik was helemaal nerveus enzoMaar wel in de herhaling goed gedaan
En bij de noodstop vroeg ie aan me of ik nou de remproef had gedaan of de noodstop
Veel te kleine remvertraging dus
, weet ook niet meer of ik die in de herhaling goed gedaan heb
![]()
[..][afbeelding]

aangenaamquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben Sicsicsics!Ik ben 22 en wat er gaat komen ligt aan de trekking van de komende staatsloterij!
![]()
maar pimpen met een motor is leukerquote:Ben voorlopig nog wel even zoet met me rijbewijs halen, ik dacht alleen, laat ik is ff pimpen met me rijvaardigheidsbewijs! Als strax alles er is zal ik me beter voorstellen en kom ik misschien wel een stukje meerijden!![]()

Dat zou er ook nog bij moeten komen, dat ik zou zakken terwijl ik het gewoon volgens de voorschriften deed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je het over moet zouden ze je moeten laten zakkenje kunt het of je kunt het niet
![]()
ik heb niks over hoeven doenalles in 1 keer

Bij mij was het zo dat ik me koppeling gebruikte bij de denkbeeldige 8 (zo heeft me instructeur het uit gelegd maar daar geloofde hij niks van. Onvoldoende...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Ik heb de langzame slalom over moeten doen, was de oefening waarmee ik moest beginnen dus ik was helemaal nerveus enzoMaar wel in de herhaling goed gedaan
En bij de noodstop vroeg ie aan me of ik nou de remproef had gedaan of de noodstop
Veel te kleine remvertraging dus
, weet ook niet meer of ik die in de herhaling goed gedaan heb
![]()

hij is bang dat ie het niet bij zou kunnen houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef hicham het volgende:![]()
Waarom gaan we niet gewoon met de Bosche Bollen meerijden OPM, ze komen toch al richting Arnhem en zo snel rijden ze nou ook weer nietZijn ook gezellige mensen heb ik gehoord dus het kan niet helemaal verkeerd gaan

Jullie tempo is mij veeel te hoogquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij is bang dat ie het niet bij zou kunnen houden![]()

Was je instructeur er niet bij dan? Die had het dan toch tegen hem kunnen vertellenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat ik me koppeling gebruikte bij de denkbeeldige 8 (zo heeft me instructeur het uit gelegd maar daar geloofde hij niks van. Onvoldoende...
Vooral met die nieuwe trage motor van jouw heH?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie tempo is mij veeel te hoog

Rijden jullie mee tot aan de grens! Leuk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus we zijn morgen alemaal uitgenodigd om langs te komen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Vooral met die nieuwe trage motor van jouw heH?

Waarom tot aan de grens?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Rijden jullie mee tot aan de grens! Leuk!We vertrekken om 5 uur, half 6 's ochtends uit Vlaardingen!

Leuk! Gezallich enzo!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:55 schreef Phatzak het volgende:
Waarom tot aan de grens?We gaan gewoon mee

quote:
Waar gaan jullie eigenlijk heen?quote:

We need more inputquote:

quote:

is goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:17 schreef Phatzak het volgende:
Maargoed OPM.. het plan is dus gewoon dat we richting jou gaan en daarna een poging ondernemen die Bosche Bollen eventueel te meeten. Dat is alles wat we kunnen doen
niet onbelangrijkquote:Uiteraard geheel op ons eigen tempo![]()

Mimizan Frankrijk. BE gaat strandhangen en ik ga surfen. Kom volgende week zaterdag terug. Collega waar ik van heb leren golfsurfen komt zaterdag aan, bleek daar vlak in de buurt te zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk heen?En voor hoe lang
En wat is je pincode

quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Tessje
![]()
nog een 'bekende' uit mijn fokverleden, voor mijn fok mc periode
Toch wel vruchtbaar die meetings merk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
via meet in amsterdam, ze had optreden in vlaardingen dus kon meerijden met d'r.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Nieuwflash>> Stroomstoring legt Botlekgebied stil. Wat heeft RB nou toch weer gedaan
Volgens mij had ie het achteruit inparkeren met z'n trekker + aanhangwagen nog niet helemaal onder de knie en heeft ie een hoogspanningsmast omver gereden
![]()

tuurlijk niet. Daar word niet geneukt. Hoop ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij kent haar ook al.
![]()
[..]
Toch wel vruchtbaar die meetings merk ik.
Ik dacht dat MC meetings leuk waren.
[..]

Damn, dat topic van die spullenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Daar word niet geneukt. Hoop ik
trouwens: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103599/1
toch leuk als je je gestolen onderdelen terugvind op MF

heb ik ook gezien ja. Stond ook file op de A4, tunnel afgesloten. Overal tussendoor gebagger, kom ik bij de tunnel zelf, word ie net vrijgegevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan natuurlijk even 1 kilometer rijden op de fiets voor wat spectaculaire vlammen.
Maar dat doe ik niet.![]()
Dit zie ik zo boven het gebouw hier aan de overkant van de straat.![]()
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/9394/p10106177he.th.jpg]afbeelding][/URL]

nou, denk dat er weinig afloop aan zit met dank aan onze blauwe petten zeg maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:23 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Damn, dat topic van die spullenBen benieuwd naar de afloop.
Niet meer posten hier, wil geen nieuw topic openenKom jij nog WB
?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |