Heb je alvalst geld gereserveerd voor onderhoud dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Of mag je niet meerijden met een 125cc want meer kan ik niet betalen waarschijnlijk?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Of mag je niet meerijden met een 125cc want meer kan ik niet betalen waarschijnlijk?
Is dat echt zo erg dan? En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is? Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk! Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen, maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden! Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je alvalst geld gereserveerd voor onderhoud dan.![]()
![]()
Beter geef je 500 euro meer uit, en bespaar je 750 euro de rest van het jaar.![]()
Voel me gelijk "thuis"!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat echt zo erg dan?
quote:En ligt dat aan het feit dat het een tweetakt is?
quote:Want dan heeft een 250cc tweetakt ook niet echt veel zin natuurlijk!
quote:Een Aprillia replica 125cc leek me wel erg leuk om mee te beginnen,
quote:maar het wordt me idd van meer kanten afgeraden!
quote:Dan wordt het waarschijnlijk toch volgend jaar pas!![]()
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.quote:Volgens mij ben je trouwens wel erg bang voor een vallende motor. Minder denken, meer doen ipv Mercy het jiffy en keerwerk laten doen Als je je motor een klein beetje jouw kant op laat hellen kan er niet veel meer gebeuren, want hij valt dan jouw kant op mocht er wat gebeuren
Maar ik heb geen recht van spreken want hebbem al 2 keer om laten pleuren
Ik heb mijn SZR660 aan een vrouw verkocht die zelfs een Bandit niet kon handelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.Als de motor te schuin staat, krijg ik 'm gewoon niet recht geduwd. Dat was dus daar bij dat grind ook het geval. Ik kon het niet inschatten, dus vroeg Mercy om hulp. En toen had hij hem zo schuin gezet dat ik de motor gewoon niet van de plek af kreeg.
![]()
Past toch wel achteropquote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was ook bijna in een film terecht gekomen gisteren.
Stond met iemand te praten bij de SuperMotard meeting, komt er een regisseur naar mij toe of ik even een scene mee wilde spelen.![]()
Er waren 2 meiden die aan het eind van een verhaal achterop de motor moesten wegrijden.![]()
Ik: er kan bij mij niemand achterop.![]()
![]()
Toen moesten ze iemand anders zoeken, want bij mijn gesprekspartner kon ook niemand achterop.
Waren wel leuke meiden actrices overigens.![]()
Als dat zo is, dan ben je hier op de juiste plekquote:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondequote:Op maandag 4 juli 2005 16:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Soms wel een beetje, maar niet met rijden of zo. Volgens heb ik de motor aardig onder controle. Ik kan alleen het wegdek niet altijd inschatten. Ik weet dat de motor op zich niet zo heel erg snel valt, hoewel dat dus ook al 1x is gebeurd, omdat het asfalt lager lag en ik dus te schuin stond! Ik kan de motor gewoon niet meer houden dan. Heb je de schade gezien? Op zich viel het nog mee, maar het is op 1 plek dwars door het plastic heen. Beetje zonde.Als de motor te schuin staat, krijg ik 'm gewoon niet recht geduwd. Dat was dus daar bij dat grind ook het geval. Ik kon het niet inschatten, dus vroeg Mercy om hulp. En toen had hij hem zo schuin gezet dat ik de motor gewoon niet van de plek af kreeg.
![]()
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
Dammit did you burst my bubble or what! Zag mezelf al gaan op me jankerdjequote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Smiley's!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgens mij is het meer techniek dan kracht, al zit een ongelukje in een klein hoekje.
Zeker in het begin.![]()
7000 euro is bij mij geen kleine beurs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Schade heb ik wel gezien volgens mij, zondeMaar je had de motor maar 1 mm naar rechts hoeven duwen, jiffy weghalen en de motor leunt dan tegen jou aan
Maar ik begrijp die angst wel, heb ook een keer gehad dat ik mijn motor op de middenbok zette, maar dat de stoep schuin stond. Maar dan niet de goede kant op zeg maar, ik trek hem meestal van de middenbok af via de linkerkant. Als de motor dan naar de rechterkant overhelt dan wordt het gevaarlijk
![]()
Toch gedaan, en het is goed afgelopen
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Zat even voor je te kijken maar genoeg te koop hoor ook voor een kleine beurs.
Ja, maar dan moet ik dus met mijn rechterhand het stuur vasthouden en met de linkerhand de motor van de middenbok aftrekken. Dat ben ik niet gewend en dat geeft zo een raar gevoelquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Phatzak het volgende:
[..]Misschien handiger als je rechts gaat staan
Dan heb je gelijk de voorrem bij de hand en kan je aan de andere kant de jiffy uitsteken
![]()
Moet je ook altijd alles leren he
Okay, die been neem ik steeds niet mee in mijn calculatiesquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens pech dat het toch goed afloopt, of doordat je door handigheid gewoon kunt voorkomen dat er iets gebeurd. Maar een motor tegen mijn slechte been aanleunen, dat weet ik zeker dat ik dat niet aandurf. Ik weet bijna zeker dat ik dan met motor en al omval.
Als de motor schuin staat, moet je 'm toch wel rechtduwen? Voor mij stond ie zodanig schuin dat ik er bijna zeker van ben dat ik gewoon zou vallen.
Ik ben bezig voor me zware rijbewijs!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen 25 kw officieel is een lastige klus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |