Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef Phatzak het volgende:
Enuuhhh, wat een discussie over warmrijden.Eer dat je schade ondervind aan het feit dat je eventueel niet warm heb gereden heb je dat ding toch weer zo verkocht
![]()
![]()
Je moet fictie en waarheid kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenhicham vertelde zondag ook al weer zo'n verhaaltje
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:29 schreef Phatzak het volgende:
Je moet fictie en waarheid kunnen onderscheiden
schop em uit zijn bed en het vraag het hem, zou ik zeggenquote:Ben wel benieuwd naar dat verhaal
Ik blijf erbij dat het warmrijden van minimaal 10km het belangrijkste onderdeel blijft van de hele levensduur van je motor... hoe je hem start boeit niet zo heel veel maar vooruit, ik start hem meestal alvast als ik mn helm en handschoenen aan doe, dus hij loopt dan zo'n 20 sec stationair, dan als ik de straat uit ben gaat de choke eraf. Trouwens, zonder choke koud kunnen starten duid er meestal op dat ie te rijk staatquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar toch, regelmatig komen zulke verhaaltjes wel es voorbij
[..]
schop em uit zijn bed en het vraag het hem, zou ik zeggen
Ik heb de hele dag de mogelijkheid om te fokkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik ga ook maar weer werken.. de sterke verhalen rijzen weer de pan uit![]()
Ik ga anders best netjes met de motor om hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenhicham vertelde zondag ook al weer zo'n verhaaltje
die smileyquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Ik ga anders best netjes met de motor om hoor
het kwam over alsof je een tijdje doorreed met te weinig olie, maar goed...quote:Dat was gewoon een beginnersfoutjeEr zat volgens mij te weinig olie in het blok toen ik ging verversen, maar dat had ik niet door omdat ik het nooit met de juiste hoeveelheid olie heb bekeken
Ik dacht altijd dat er wel genoeg in zat, maar pas toen ik het had ververst zag ik dat het heel duidelijk te zien was hoe hoog het peil was
quote:Goeiemorge
Dat kloptquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het kwam over alsof je een tijdje doorreed met te weinig olie, maar goed...
Broertje had gevraagd aan m'n moeder hoe laat ze ongeveer komen. VOlgens mij komen ze alleen op de koffiequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe laat denken jullie te kunnen meeten zondag
Weird verhaal is dat zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
rijbewijs ingenomen na ernstig motorongeluk
gave picsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb een web albumpje met foto's online staan, maar die ga ik hier niet neerzetten, mail die wel even
quote:
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gave picshad wel wat meer pics van die heerlijke bochten verwacht
maar ziet er erg goed uit
ruit eruit tikken natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Heb ook nog in mijn krantenwijk een SUV / Jeep staan met dat logo op z'n geblindeerde achterruit. Wat moet ik daarmee doen, banden lek steken of hoe zit dat
ja, koekwausquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenDan wil je knalluhhhhh
Maar vooruit dan
quote:
mwah, zwart is wel ergquote:
"jij hebt sticker, ik wil ze"quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Mark: Jij hebt een tijd geleden toch stickers besteld/opgevraagd?? Heb je voor mij een adres(sen) daarvoor??
En een voorbeeld mailtje van hoe je zoiets vraagt![]()
Zal is voor je zoeken, heb ze bij een duitser vandaan die echt alleen maar Duits sprak dus heb veel met wordlingo gewerkt zeg maarquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Mark: Jij hebt een tijd geleden toch stickers besteld/opgevraagd?? Heb je voor mij een adres(sen) daarvoor??
En een voorbeeld mailtje van hoe je zoiets vraagt![]()
Thxquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Makster het volgende:
Zal is voor je zoeken, heb ze bij een duitser vandaan die echt alleen maar Duits sprak dus heb veel met wordlingo gewerkt zeg maar
Ik zoek even of ik ergens nog een adres heb liggen....
Wtfquote:Net trouwens gebeld dat mijn frame klaar is, ik helemaal blij. Kom ik daaro aan en lopen we door die werkplaats naar mijn frame toe is die godverdetering helemaal nog niet klaar![]()
Ik vraag ze waarom ze dan bellen maar dat konden ze me ook niet zeggen![]()
Is iig ietsquote:Afgesproken dat ik hem morgenochtend tegen een mooie prijs op kan halen![]()
En wat ga je nu met die MEK doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:30 schreef Makster het volgende:
Ingredienten voor een nieuw achterspatbord![]()
[afbeelding]
Die MEK zuip ik wel een keertje op als ik van de kaart wil rakenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wat ga je nu met die MEK doen.
Alle uitlaten in de straat dichtstoppen?![]()
Was het trouwens duur spul..![]()
Doe dat maar als je KLX klaar is, en zet mij op je erfenis lijstje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Makster het volgende:
Die MEK zuip ik wel een keertje op als ik van de kaart wil raken![]()
Wil je van je vriendin af dan.quote:Geen idee wat ik er mee ga doen, komt nog wel een keertje van pas ofzo. Of ik geef het aan mijn vriendin, kan ze het gebruiken als nagellak remover ofzo
Opzich was het spul wel prijzig geloof ik maar ik heb het voor 10 eurotjes gescharreld![]()
Een collega van mij had als enigste een Alfa in de lease, er werd 4 keer per jaar ingebroken, en dus alleen bij hem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
godskolere tering
kom ik thuis, briefje van politie in de bus. Ingebroken in de auto. Niets gejat want er lag niks in, wat elke blinde had kunnen zien. Das verdomme de al de tweede keer in 4 de vier maanden dat ik hier woon. @ auto inbraken en een afgeslagen motorspiegel
Mogen hier de auto's tussen de file door?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenDan wil je knalluhhhhh
Maar vooruit dan
[...]
[...]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ruit eruit tikken natuurlijkzal hem leren
![]()
Ze wouden je gewoon graag zienquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik vraag ze waarom ze dan bellen maar dat konden ze me ook niet zeggen![]()
Kutzooiquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
godskolere tering
kom ik thuis, briefje van politie in de bus. Ingebroken in de auto. Niets gejat want er lag niks in, wat elke blinde had kunnen zien. Das verdomme de al de tweede keer in 4 de vier maanden dat ik hier woon. @ auto inbraken en een afgeslagen motorspiegel
schoft! ik rij in een Carismaquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Een collega van mij had als enigste een Alfa in de lease, er werd 4 keer per jaar ingebroken, en dus alleen bij hem.![]()
Zeker gratis gekregen door een Carisma poster op te hangen bij die reclame actie van tig jaar geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
schoft! ik rij in een Carisma
Jaloersquote:
Vlak daarna kochten wij dus een Carisma.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
Zeker gratis gekregen door een Carisma poster op te hangen bij die reclame actie van tig jaar geleden
Ik ga nog ff toeren [afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
En het is toch geen blauwe he.![]()
[..]
Vlak daarna kochten wij dus een Carisma.![]()
Maar hoe kan jij dat nou weten van die actie, toen was je net 14.![]()
Hmm.. staat er niet toevallig Peter Braun rond de kentekenplaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
maar volgens mij was het niet de jouwe. Is wel ook '96 ja
tis een '96 blauw, volgens mij idd in 2001 gekocht van een garage in Vlaardingen. Kenteken PF- .. - ..quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm.. staat er niet toevallig Peter Braun rond de kentekenplaat.![]()
![]()
Hij's in 2001 weer verkocht, maar die kan hem natuurlijk ook weer doorverkocht hebben.
Ding reed wel lekker trouwens.![]()
Zit na te denken over specifieke kenmerken..verder dan wat kleine krasjes kom ik niet.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en ja hoor, stukje verder stond een Tessje look-a-like met laser op een driepoot,
Eensz even kijken of de KLX wil rijden vrijdag/zaterdag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Zondag maar een avondmeet dan?Ik weet niet of er andere nog gaan meeten
![]()
Even een SMS'je aan mijn exquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
tis een '96 blauw, volgens mij idd in 2001 gekocht van een garage in Vlaardingen. Kenteken PF- .. - ..
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Even een SMS'je aan mijn exwaar ik dus in 2001 afscheid van nam.
![]()
Ze weet het niet meer.![]()
Goed werk sjacoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
En het spatbordje in de papiermarchee als mal![]()
[afbeelding]
Leuk motief.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik zoek naar een foto van TessjeIk kwam die spontaan een aantal weken geleden tegen en toen werd alles me opeens duidelijk (wbt haar vertrek e.d.) Heb ik het goed stinkvis, als ik nu aan een fotovullend meisje met oranjig haar denk die nogal 'gezet' is
Daarom zoek ik ook naar die foto, want volgens mij weten de meesten niet wie Tessje is hierquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zegt me nietsz.
Ik dacht aan een lekkere strakke blonde del.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Eensz even kijken of de KLX wil rijden vrijdag/zaterdag.![]()
Thanks driekus, was het goed te doen in Italyquote:
Mohammed B zit precies op het gat waar eerst mijn achterlicht zat, als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk motief.![]()
Ik zit tegen die kinderverjaardag aan te hikken.![]()
Nick is er al, beetje een schande dat ik er nog niet ben.![]()
Welke krant is dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
Mohammed B zit precies op het gat waar eerst mijn achterlicht zat, als dat maar goed gaat![]()
Maar uhhmm, moet een kinderverjaardag niet 's middags zijn
Het zei je vergeven, maar doe het niet te vaak.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:56 schreef Phatzak het volgende:
Oh ja en ik had verkeerd gequote...
Wij hebben wel 3 etages en een torentje, maar geen lift.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Phatzak het volgende:
Bij Popijn op de werkvloerhttp://www.big-boys.com/articles/hallwaycrash.html
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Zondag maar een avondmeet dan?Ik weet niet of er andere nog gaan meeten
![]()
De Dordtenaar heeeeeeequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Welke krant is dat?
http://www.big-boys.com/articles/closecall2.html![]()
![]()
Bij Popijn op de werkvloerhttp://www.big-boys.com/articles/hallwaycrash.html
Nee geen reet aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks driekus, was het goed te doen in ItalyVast wel
Komt door die vieze gore gladde stink Italianen, ik ga nog liever naar Marakko manquote:
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt door die vieze gore gladde stink Italianen, ik ga nog liever naar Marokko man![]()
Ff bij mijn ouders opgepikt uiteraardquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?
Ik heb ook alleen nog maar huis aan huis bladen.![]()
Heb nu de handigheid daarvan pas sinds 2-3 maanden door.
Hulp bij het sleutelen.![]()
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?
Ik heb ook alleen nog maar huis aan huis bladen.![]()
Zeer scherpquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het toch
Wat heb je nou trouwens betaald voor die banden uit Spanjequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het toch
Nog niks eigenlijk, maar de enveloppe staat nog steeds te wachten opdat DHL hem ophaalt of dat ze het vergetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat heb je nou trouwens betaald voor die banden uit Spanje
quote:HOLA BUENOS DIAS:
LES INFORMAMOS DE NUESTROS Nş DE TELEFONO Y NUEVO Nş DE FAX:
TELEFONO : 0034 986 29 53 96
FAX : 0034 986 29 47 14
PERDONEN LAS MOLESTIAS.
MUCHAS GRACIAS
SALUDOS
JAVIER
RODAMOTO
Opzich niet duur denk ik danquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:39 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, maar de enveloppe staat nog steeds te wachten opdat DHL hem ophaalt of dat ze het vergeten240 euro.
Daarbij zit 20 euro voor het verzenden en 5 euro omdat ik cash bij aflevering wilde betalen
![]()
Dit zal waarschijnlijk een soort van doorstuurmail naar hun klantenbestand geweest zijn. De mails die ik normaal van hun krijg komen van de 'sales manager' vandaan en zijn altijd heel netjes en aardigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich niet duur denk ik danEn service aan de deur, ook wel relaxed
![]()
Maar waarom moet je hun tel en fax nummerGeen slapende honden wakker maken heh
![]()
aye, dat klopt, mijn waarde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
Ik zoek naar een foto van TessjeIk kwam die spontaan een aantal weken geleden tegen en toen werd alles me opeens duidelijk (wbt haar vertrek e.d.) Heb ik het goed stinkvis, als ik nu aan een fotovullend meisje met oranjig haar denk die nogal 'gezet' is
Was je flieft op tessje ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
aye, dat klopt, mijn waarde.
Tevens een van mijn minder fortuinlijke momenten hier op fok![]()
hell noquote:
Op fok of ook in het echie ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hell no
Mén ik werd aangerand door dat mens
De meeste mannen dromen er van (aanranding door een vrouw) maar jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Mén ik werd aangerand door dat mens
ow, ik ook hoor. Vaak word ik dan zeiknat wakker [sub]koudzweetquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De meeste mannen dromen er van (aanranding door een vrouw) maar jij blijkbaar niet.
Nu ben je niet de enige, en dat ligt niet aan het teruglezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Teruglezen doe ik niet meer dus ik weet bij god niet waar het over gaat.![]()
Ah, een normale dag dus.quote:Ook weer terug van een slopend dagje pretpark met een peuter.Leuk als een 3 jarige gaat janken in een doorsnee draaimolen maar met alle geweld in een wildwaterbaan wil waarin ook 2 keer een vrije val zit.
Ik kon het jochie niet volgen vandaag...........
![]()
Hij glipte ook nog bijna in de achtbaan maar daar is ie nog iets te klein voor.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm samenvatting. Per de 27e geen werk meer
quote:en net weer ingebroken in de auto.
Ik weet wel wie die tessje oid is maar de link met stinkvissie mis ik even.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Nu ben je niet de enige, en dat ligt niet aan het teruglezen.![]()
[/sub]
Voor mij niet........quote:Ah, een normale dag dus.![]()
ja, maar dat is mijn wijk in vlaardingen. Ik woon hier in die yuppen nieuwbouwwijk in Gouda. Daar is die beschaving nog niet doorgedrongenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?Lekkerhandig ook zo'n korte termijn.
![]()
[..]Altijd leuk die kutgeintjes. Jij woonde toch ook in zo'n tokkiebuurt?
Hebben jullie niet de onderlinge afspraak dat er in je eiguh buurtje niet gejat wordt?
![]()
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, maar dat is mijn wijk in vlaardingen. Ik woon hier in die yuppen nieuwbouwwijk in Gouda. Daar is die beschaving nog niet doorgedrongen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?![]()
lag niks in. Radio en gps lagen in huis. Maar mss hadden ze gehoopt dat het onder de stoel lag ofzo, omdat ze vorige keer uit die wagen zo'n flinke buit hadden. Ik denk er nu aan om mijn oude pc uit vlaardingen neer te zetten met de webcam gericht op de auto. Ding instellen als security camera.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?![]()
haar tong zat in mequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Er is nix gejat![]()
En er zijn er maar weinig die door Tessje willen worden aangerand, maar dat stinkie haar nog in het echt gezien heeft ook...![]()
![]()
Aangifte gedaan ?quote:
Kom je naar dordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Voor morgenochtend eindelijk de makelaar gestrikt om de woning in de verkoop te duwen, wordt weer vroeg opstaan.![]()
quote:Motorrijder verongelukt
’s-Gravenzande - Woensdag 13 juli rond 01.30 uur is een 34-jarige motorrijder uit 's-Gravenzande op de Koningin Julianaweg frontaal op een verkeerspaal gereden enter plaatse overleden. Ongeveer 200 meter voor de Monsterseweg reed het slachtoffer op de vluchtheuvel tegen de paal. De politie onderzoekt de oorzaak van het ongeval.
quote:
Niet, ik neuk een mod tegenwoordig, er zijn geen bewijzen meer vanquote:
neenquote:Laat mij ook eens schrikkenpics?
Ben verder niet nieuwsgierig aangelegd ofzo.![]()
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah rightquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dat nou weten van die actie, toen was je net 14.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Niet, ik neuk een mod tegenwoordig, er zijn geen bewijzen meer van
Ruilen.quote:neen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah right
Yup.quote:Who the fuck is Tessje![]()
Waarom zou je in godsnaam in zo'n buurt willen winnen? Daar word toch gewoon gepakt wat nodig isquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah right
Who the fuck is Tessje![]()
Ben niet zo een Fok! insiderquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
EN Tessje is de reden dat Dirkh geen onz mod meer is. Ze dreigde op 'm te gaan zitten als ie niet zou stoppen
Hmpf, popijn heeft natuurlijk nog steeds geen geluid, dat verpest het weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:07 schreef hicham het volgende:
Dit is wel wat voor Popijn, de tweetakt freak [afbeelding]
Fireblade chases RGV Part1
Fireblade chases RGV Part2
Me tooquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef hicham het volgende:
Ben niet zo een Fok! insiderMisschien eens de details aan Youssef vragen, die's een Fok!freak
Zit op de oude compie van FS haar vader.quote:Hmpf, popijn heeft natuurlijk nog steeds geen geluid, dat verpest het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |