Was je flieft op tessje ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
aye, dat klopt, mijn waarde.
Tevens een van mijn minder fortuinlijke momenten hier op fok![]()
hell noquote:
Op fok of ook in het echie ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hell no
Mén ik werd aangerand door dat mens
De meeste mannen dromen er van (aanranding door een vrouw) maar jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Mén ik werd aangerand door dat mens
ow, ik ook hoor. Vaak word ik dan zeiknat wakker [sub]koudzweetquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De meeste mannen dromen er van (aanranding door een vrouw) maar jij blijkbaar niet.
Nu ben je niet de enige, en dat ligt niet aan het teruglezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Teruglezen doe ik niet meer dus ik weet bij god niet waar het over gaat.![]()
Ah, een normale dag dus.quote:Ook weer terug van een slopend dagje pretpark met een peuter.Leuk als een 3 jarige gaat janken in een doorsnee draaimolen maar met alle geweld in een wildwaterbaan wil waarin ook 2 keer een vrije val zit.
Ik kon het jochie niet volgen vandaag...........
![]()
Hij glipte ook nog bijna in de achtbaan maar daar is ie nog iets te klein voor.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm samenvatting. Per de 27e geen werk meer
quote:en net weer ingebroken in de auto.
Ik weet wel wie die tessje oid is maar de link met stinkvissie mis ik even.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Nu ben je niet de enige, en dat ligt niet aan het teruglezen.![]()
[/sub]
Voor mij niet........quote:Ah, een normale dag dus.![]()
ja, maar dat is mijn wijk in vlaardingen. Ik woon hier in die yuppen nieuwbouwwijk in Gouda. Daar is die beschaving nog niet doorgedrongenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?Lekkerhandig ook zo'n korte termijn.
![]()
[..]Altijd leuk die kutgeintjes. Jij woonde toch ook in zo'n tokkiebuurt?
Hebben jullie niet de onderlinge afspraak dat er in je eiguh buurtje niet gejat wordt?
![]()
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, maar dat is mijn wijk in vlaardingen. Ik woon hier in die yuppen nieuwbouwwijk in Gouda. Daar is die beschaving nog niet doorgedrongen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?![]()
lag niks in. Radio en gps lagen in huis. Maar mss hadden ze gehoopt dat het onder de stoel lag ofzo, omdat ze vorige keer uit die wagen zo'n flinke buit hadden. Ik denk er nu aan om mijn oude pc uit vlaardingen neer te zetten met de webcam gericht op de auto. Ding instellen als security camera.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er veel van waarde gejat of is het schadebedrag van braak zoals gewoonlijk weer hoger dan de waarde van de spullen?![]()
haar tong zat in mequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Er is nix gejat![]()
En er zijn er maar weinig die door Tessje willen worden aangerand, maar dat stinkie haar nog in het echt gezien heeft ook...![]()
![]()
Aangifte gedaan ?quote:
Kom je naar dordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Voor morgenochtend eindelijk de makelaar gestrikt om de woning in de verkoop te duwen, wordt weer vroeg opstaan.![]()
quote:Motorrijder verongelukt
’s-Gravenzande - Woensdag 13 juli rond 01.30 uur is een 34-jarige motorrijder uit 's-Gravenzande op de Koningin Julianaweg frontaal op een verkeerspaal gereden enter plaatse overleden. Ongeveer 200 meter voor de Monsterseweg reed het slachtoffer op de vluchtheuvel tegen de paal. De politie onderzoekt de oorzaak van het ongeval.
quote:
Niet, ik neuk een mod tegenwoordig, er zijn geen bewijzen meer vanquote:
neenquote:Laat mij ook eens schrikkenpics?
Ben verder niet nieuwsgierig aangelegd ofzo.![]()
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah rightquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dat nou weten van die actie, toen was je net 14.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Niet, ik neuk een mod tegenwoordig, er zijn geen bewijzen meer van
Ruilen.quote:neen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah right
Yup.quote:Who the fuck is Tessje![]()
Waarom zou je in godsnaam in zo'n buurt willen winnen? Daar word toch gewoon gepakt wat nodig isquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
In die tijd geloofde ik nog dat we echt zouden kunnen winnen ... in een allochtonenbuurt van Amsterdam, yeah right
Who the fuck is Tessje![]()
Ben niet zo een Fok! insiderquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
EN Tessje is de reden dat Dirkh geen onz mod meer is. Ze dreigde op 'm te gaan zitten als ie niet zou stoppen
Hmpf, popijn heeft natuurlijk nog steeds geen geluid, dat verpest het weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:07 schreef hicham het volgende:
Dit is wel wat voor Popijn, de tweetakt freak [afbeelding]
Fireblade chases RGV Part1
Fireblade chases RGV Part2
Me tooquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef hicham het volgende:
Ben niet zo een Fok! insiderMisschien eens de details aan Youssef vragen, die's een Fok!freak
Zit op de oude compie van FS haar vader.quote:Hmpf, popijn heeft natuurlijk nog steeds geen geluid, dat verpest het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |