quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Even een SMS'je aan mijn exwaar ik dus in 2001 afscheid van nam.
![]()
Ze weet het niet meer.![]()
Goed werk sjacoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
En het spatbordje in de papiermarchee als mal![]()
[afbeelding]
Leuk motief.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik zoek naar een foto van TessjeIk kwam die spontaan een aantal weken geleden tegen en toen werd alles me opeens duidelijk (wbt haar vertrek e.d.) Heb ik het goed stinkvis, als ik nu aan een fotovullend meisje met oranjig haar denk die nogal 'gezet' is
Daarom zoek ik ook naar die foto, want volgens mij weten de meesten niet wie Tessje is hierquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zegt me nietsz.
Ik dacht aan een lekkere strakke blonde del.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Eensz even kijken of de KLX wil rijden vrijdag/zaterdag.![]()
Thanks driekus, was het goed te doen in Italyquote:
Mohammed B zit precies op het gat waar eerst mijn achterlicht zat, als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk motief.![]()
Ik zit tegen die kinderverjaardag aan te hikken.![]()
Nick is er al, beetje een schande dat ik er nog niet ben.![]()
Welke krant is dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
Mohammed B zit precies op het gat waar eerst mijn achterlicht zat, als dat maar goed gaat![]()
Maar uhhmm, moet een kinderverjaardag niet 's middags zijn
Het zei je vergeven, maar doe het niet te vaak.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:56 schreef Phatzak het volgende:
Oh ja en ik had verkeerd gequote...
Wij hebben wel 3 etages en een torentje, maar geen lift.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Phatzak het volgende:
Bij Popijn op de werkvloerhttp://www.big-boys.com/articles/hallwaycrash.html
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:22 schreef Phatzak het volgende:
Zondag maar een avondmeet dan?Ik weet niet of er andere nog gaan meeten
![]()
De Dordtenaar heeeeeeequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Welke krant is dat?
http://www.big-boys.com/articles/closecall2.html![]()
![]()
Bij Popijn op de werkvloerhttp://www.big-boys.com/articles/hallwaycrash.html
Nee geen reet aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks driekus, was het goed te doen in ItalyVast wel
Komt door die vieze gore gladde stink Italianen, ik ga nog liever naar Marakko manquote:
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt door die vieze gore gladde stink Italianen, ik ga nog liever naar Marokko man![]()
Ff bij mijn ouders opgepikt uiteraardquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?
Ik heb ook alleen nog maar huis aan huis bladen.![]()
Heb nu de handigheid daarvan pas sinds 2-3 maanden door.
Hulp bij het sleutelen.![]()
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je poging tot iedere dag de echtekrant lezen was mislukt toch?
Ik heb ook alleen nog maar huis aan huis bladen.![]()
Zeer scherpquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het toch
Wat heb je nou trouwens betaald voor die banden uit Spanjequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:31 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nee, hij woont nu in een flat en kan niet in z'n nakie de krant lezen ofzo was het toch
Nog niks eigenlijk, maar de enveloppe staat nog steeds te wachten opdat DHL hem ophaalt of dat ze het vergetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat heb je nou trouwens betaald voor die banden uit Spanje
quote:HOLA BUENOS DIAS:
LES INFORMAMOS DE NUESTROS Nş DE TELEFONO Y NUEVO Nş DE FAX:
TELEFONO : 0034 986 29 53 96
FAX : 0034 986 29 47 14
PERDONEN LAS MOLESTIAS.
MUCHAS GRACIAS
SALUDOS
JAVIER
RODAMOTO
Opzich niet duur denk ik danquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:39 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, maar de enveloppe staat nog steeds te wachten opdat DHL hem ophaalt of dat ze het vergeten240 euro.
Daarbij zit 20 euro voor het verzenden en 5 euro omdat ik cash bij aflevering wilde betalen
![]()
Dit zal waarschijnlijk een soort van doorstuurmail naar hun klantenbestand geweest zijn. De mails die ik normaal van hun krijg komen van de 'sales manager' vandaan en zijn altijd heel netjes en aardigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich niet duur denk ik danEn service aan de deur, ook wel relaxed
![]()
Maar waarom moet je hun tel en fax nummerGeen slapende honden wakker maken heh
![]()
aye, dat klopt, mijn waarde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
Ik zoek naar een foto van TessjeIk kwam die spontaan een aantal weken geleden tegen en toen werd alles me opeens duidelijk (wbt haar vertrek e.d.) Heb ik het goed stinkvis, als ik nu aan een fotovullend meisje met oranjig haar denk die nogal 'gezet' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |