Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef Phatzak het volgende:
Enuuhhh, wat een discussie over warmrijden.Eer dat je schade ondervind aan het feit dat je eventueel niet warm heb gereden heb je dat ding toch weer zo verkocht
![]()
![]()
Je moet fictie en waarheid kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenhicham vertelde zondag ook al weer zo'n verhaaltje
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:29 schreef Phatzak het volgende:
Je moet fictie en waarheid kunnen onderscheiden
schop em uit zijn bed en het vraag het hem, zou ik zeggenquote:Ben wel benieuwd naar dat verhaal
Ik blijf erbij dat het warmrijden van minimaal 10km het belangrijkste onderdeel blijft van de hele levensduur van je motor... hoe je hem start boeit niet zo heel veel maar vooruit, ik start hem meestal alvast als ik mn helm en handschoenen aan doe, dus hij loopt dan zo'n 20 sec stationair, dan als ik de straat uit ben gaat de choke eraf. Trouwens, zonder choke koud kunnen starten duid er meestal op dat ie te rijk staatquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar toch, regelmatig komen zulke verhaaltjes wel es voorbij
[..]
schop em uit zijn bed en het vraag het hem, zou ik zeggen
Ik heb de hele dag de mogelijkheid om te fokkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef Phatzak het volgende:
Ik ga ook maar weer werken.. de sterke verhalen rijzen weer de pan uit![]()
Ik ga anders best netjes met de motor om hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jullie lims zijn echt het voorbeeld van hoe je een motor goed moet onderhoudenhicham vertelde zondag ook al weer zo'n verhaaltje
die smileyquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Ik ga anders best netjes met de motor om hoor
het kwam over alsof je een tijdje doorreed met te weinig olie, maar goed...quote:Dat was gewoon een beginnersfoutjeEr zat volgens mij te weinig olie in het blok toen ik ging verversen, maar dat had ik niet door omdat ik het nooit met de juiste hoeveelheid olie heb bekeken
Ik dacht altijd dat er wel genoeg in zat, maar pas toen ik het had ververst zag ik dat het heel duidelijk te zien was hoe hoog het peil was
quote:Goeiemorge
Dat kloptquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het kwam over alsof je een tijdje doorreed met te weinig olie, maar goed...
Broertje had gevraagd aan m'n moeder hoe laat ze ongeveer komen. VOlgens mij komen ze alleen op de koffiequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe laat denken jullie te kunnen meeten zondag
Weird verhaal is dat zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
rijbewijs ingenomen na ernstig motorongeluk
gave picsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb een web albumpje met foto's online staan, maar die ga ik hier niet neerzetten, mail die wel even
quote:
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gave picshad wel wat meer pics van die heerlijke bochten verwacht
maar ziet er erg goed uit
ruit eruit tikken natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Heb ook nog in mijn krantenwijk een SUV / Jeep staan met dat logo op z'n geblindeerde achterruit. Wat moet ik daarmee doen, banden lek steken of hoe zit dat
ja, koekwausquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Duh... wie gaat er nou stoppen om een foto maken als je die bochten voor je ziet liggenDan wil je knalluhhhhh
Maar vooruit dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |