Hij scheert alles. Heeft zichzelf ingevet. Overdreven gespierde komt er dan makkelijker uit. Hij heeft make-up op. En ik vind em niet mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
kutzooi nu ben ik weer jaloers... waar is mijn botox en waar is mijn gezegende collageen als ik het nodig heb!
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/245/1709631wb.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik wordt afgeleid doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef petre86 het volgende:
fipo! -edit- jullie schieten ook niet op met F5-en he
Ik verwachtte al zoiets, dus welkomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
@: Ryan: ik zat zelf te denken aan iets leuks, iets lekkers, en iets om mee te spelen....
(damn dat is de preciese omschrijving van dat kado)
Ok, jullie winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart
* die vrouw is hardstikke mooi, jij hebt gewoon geen smaak wat vrouwen betreft.
*Tom boonen is een kranig kereltje en dit typ ik alleen omdat ik "kranig kereltje" wilde typen.
*En inderdaad, de kaarten zijn voor vrouwen.
* kom op zeg dat wijf van jou is uit een of andere saaie 80s serie gekropen met dr kutkapselquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart
* die vrouw is hardstikke mooi, jij hebt gewoon geen smaak wat vrouwen betreft.
*Tom boonen is een kranig kereltje en dit typ ik alleen omdat ik "kranig kereltje" wilde typen.
*En inderdaad, de kaarten zijn voor vrouwen.
make-up?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hij scheert alles. Heeft zichzelf ingevet. Overdreven gespierde komt er dan makkelijker uit. Hij heeft make-up op. En ik vind em niet mooi
hangen, roken, ijsberen, nog meer roken, drinken, eten, nog meer rokenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar goed, wat houd die ik verveel me club dan in?
*de foto's komen dan ook uit de jaren 80. Nu is ze in de veertig en ziet er nog steeds behoorlijk goed uit. Het is voornamelijk haar gezicht dat ik aantrekkelijk vind, en dat ze een niet geringe voorgeven heeft is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
* kom op zeg dat wijf van jou is uit een of andere saaie 80s serie gekropen met dr kutkapsel
* kranig kereltje ....nu heb ik het ook getypt
* oeh, dan heb jij nu ook geen humor.... wat een roze kat... nou hahaha wat is dat lachen zeg
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
hangen, roken, ijsberen, nog meer roken, drinken, eten, nog meer roken
als we dan toch Dead or Alive gaan quoten dan wel goed hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:You spin me round like a circle baby
Ik straks. eerst maar eens een badquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....
roken... nu !
goed plan!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als we dan toch Dead or Alive gaan quoten dan wel goed he
You spin me round like a record baby
de cover van Orgy is overigens erg goed.
De makkelijkste club van Nederland, het wijzigt zich vanzelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....
roken... nu !
goed plan!
hey gigageile glibberende giorgoquote:
ben je me graag kwijt ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer werken of zo?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey gigageile glibberende giorgo
zaterdag weer?
Hij blijft ze lezen. ook de comics. En als ie ze niet leest doe ik dat welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cazman, weet jij trouwens of je wederhelft zijn e-mail al kan lezen?
want ik heb nog een aantal comics die ik wil versturen
(Battle Chasers complete serie)
*kusje*quote:
Vroeger draaide de mensen tenminste nog 40 uur.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ben je me graag kwijt ofzo
ík werk genoeg hoor voor een lekkere boterham met pindakaas
dus maak je maar geen zorgen om mij
Heb jij nog verzoekjes wat betreft comics?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hij blijft ze lezen. ook de comics. En als ie ze niet leest doe ik dat wel.
ahhh wat lief en sexyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*kusje*
Ik heb vandaag weer m'n witte broek aan, m'n korte witte broek.
ik werk 32 uur ofzo per weekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger draaide de mensen tenminste nog 40 uur.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
opeens zijn belspelletjes niet zo heeeeeeeeeeeeel vervelend meer
Da's die slettebak van Jeroen Nieuwenhuizequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
opeens zijn belspelletjes niet zo heeeeeeeeeeeeel vervelend meer
dat was vroeger....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's die slettebak van Jeroen Nieuwenhuize
hurmz, promo-shots =quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
Wytske Kenemans
SBS6/Net5 belbabe...
nu ook weer op sbs
Was erg opvallend dat ze toen opeens ook een baan kreeg bij 538, en dr danceplaatje werd erg vaak gedraaidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was vroeger....
nu neukt ze volgensmij zo'n onm ventje
erg neukbaar en leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hurmz, promo-shots =![]()
op de televisie is het toch meer =![]()
zak over d'er kop, en voor het vaderland!
de breezerhoertjes waar ik mee geconfronteerd wordt zijn gemiddeld 15/16/17quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
neukbaar wel
maar ze heeft de uitstraling van de standard breezah-hoer.
Ik weet dat jij daar veel mee wordt geconfronteerd in het dagelijks leven, en misschien dat de hoerigheid van dat soort dames al is afgezwakt en vervangen door een ziekelijke vorm van acceptatie... maar ik zie haar nog steeds voor wat ze is... een omhoog gezogen breezah-hoertje die niet op televisie hoort, maar gewoon achter de bar, of op een danspodium in weinig tot geen kleding.
tabasco!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef Semisane het volgende:
hmmm....heb volgens mij net gewoon doodleuk in mijn wang gebeten...zonder dat ik het merkte
Voel iets met m'n toch....voel ff aan de binnen kan met m'n vinger....kijk naar mijn vinger....is ie helemaal rood.van het bloed....na ja...en ik voel dus helemaal niks he....Mischien zo maar wat citroensap op gooien...kijken of ik dan wat voel.
![]()
Joost is nogal veel van de X-men. of ie van die andere houdt weet ik niet. Ik denk zelf van nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heb jij nog verzoekjes wat betreft comics?
wat vond je van Astonishing X-men?
en heb je Loki ook gelezen?
Automatic Kafka heb ik vanmiddag verstuurd
Volgens mij heeft hij zijn kop weggeschroeidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal Semisane al klaar zijn met de zoutzuur?
Zal dat dan wel zeer gedaan hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn kop weggeschroeid
Omdat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag!
Zoo.. De winkel heeft een nieuwe B&J: Fossil Fuel... Echt zwaar OK!
Foei dat ding hoor je bij je te hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
Mijn paspoort ligt hier niet en het contract klopt niet, dat word dan dadelijk alleen mijn rooster bespreken
dat ding is veel te lomp om mee te sjouwen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Foei dat ding hoor je bij je te hebben
Rijbewijs is ook prima, alleen niet om bij het contract te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Foei dat ding hoor je bij je te hebben
B&J?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef Weemz het volgende:
Die B&J is zwaar ok omdat ie fuckin' lekker is =)
True, gelukkig komen er binnenkort pasjes en dan zijn we van dat geouwehoer af.... maar ondertussen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat ding is veel te lomp om mee te sjouwen...
maar goed, daarom heb ik altijd mn rijbewijs bij...
ik ga ook maar weer eens werken...
en jij?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Joost is nogal veel van de X-men. of ie van die andere houdt weet ik niet. Ik denk zelf van niet
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Rijbewijs is ook prima, alleen niet om bij het contract te doen![]()
Post hier je favo Ben en Jerry's smaakquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:47 schreef Weemz het volgende:
Ben & Jerry's
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk als je jezelf tegenkomt op een advertentiepagina voor gay.nl
Hebben ze gedaan. Maand of 2 geleden kreeg iedereen via de messenger op de site een berichtje of hij/zij zijn foto wel of niet beschikbaar wilde stellen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
moeten ze daar geen toestemming voor vragen, in verband met het portret-recht enzo?
sta ik er ook op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Maand of 2 geleden kreeg iedereen via de messenger op de site een berichtje of hij/zij zijn foto wel of niet beschikbaar wilde stellen...
Als je niet hebt gereageerd dan zul je er vast niet opstaan, mag inderdaad nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sta ik er ook op?
wettelijk gezien is zwijgen namelijk niet instemmen.
Scan in en laat zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
Ben ik de enige die erop staat?
Nee!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
Ben ik de enige die erop staat?
Je moet wat doen ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... gaan jullie nou echt al die fotootjes zitten bekijken om te zien of je erbij staat?.
Neenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... gaan jullie nou echt al die fotootjes zitten bekijken om te zien of je erbij staat?.
"Ja"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef error het volgende:
Is dit nu een 'hoe gay ben ik' test?
Het aantal foto's/mensen dat je kent die op de poster staan, dat is je percentage gayness?
Ik scoor 1% (Vlarp)
gewoon blijven doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:32 schreef Camoth het volgende:
NOG maar een rondje Gooi gedaan. Volgens mij ben ik verslaafd aan autorijden![]()
Echt humor. Met vriendinnetje van me, muziek aan. Je had die gezichten van de mensen op straat moeten zien terwijl wij langsscheurdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
gewoon blijven doen
is het beste, dan ga je ook geen dingen vergeten..
quote:
quote:
hihihiquote:
Timmah en Maaike..... das alles. Hoop ik.quote:
Lid?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Timmah en Maaike..... das alles. Hoop ik.. En Maaike is niet eens lid.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
iehl nee. Ik ben euhm al ... euhm... semi-bezet.quote:
*baal*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
van Fok. "Fok-user| , om een beetje in de termen te blijven.quote:
Tsja. Je had meegekund hoor.quote:
Ooow, een non-Fok!ker dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
van Fok. "Fok-user| , om een beetje in de termen te blijven.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
iehl nee. Ik ben euhm al ... euhm... semi-bezet..
En je vrienden dan?quote:
quote:
*uit vuurlinie stap*quote:
Weet je wat. Dan MAG je niet mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:11 schreef Suus-chan het volgende:
[..]sowwy... van de winter gaat ik wel mee
![]()
Maak je geen zorgen hoor. Zo doen we wel vaker. Twee minuten later zitten we weer gezellig op de bank anime te kijken.quote:
En ik ken Yohji Yamamoto en nog wat japanse woordjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:12 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Whehehe ja kijk maar uit, SJP kan karate![]()
Ik hoef toch niet mee te kijken he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor. Zo doen we wel vaker. Twee minuten later zitten we weer gezellig op de bank anime te kijken.
EN Haru wo Daite Ita.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik ken Yohji Yamamoto en nog wat japanse woordjes..
idd... eigk zouden we getrouwd moeten zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor. Zo doen we wel vaker. Twee minuten later zitten we weer gezellig op de bank anime te kijken.
Zijn we.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
idd... eigk zouden we getrouwd moeten zijn
Jep..quote:
Dat moest van jou!quote:
Is die jurk nu ondertussen trouwens al verbrand?quote:
Je verbrandt toch geen jurken? mafkees!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is die jurk nu ondertussen trouwens al verbrand?
Er zijn altijd uitzonderingen waarbij verbranden de enige optie is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:21 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Je verbrandt toch geen jurken? mafkees!
Dat scheelt dan weer iets.quote:hij was overigens niet van mij
ik snap t niet... wrom is dit zo'n uitzondering? issie zo lelijk dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen waarbij verbranden de enige optie is.
[..]
Dat scheelt dan weer iets.
Geen Ja-woord ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
te laatmaar troost je, er was geen taart
![]()
Lieve SJP, wat denk je zelf?quote:
Timmah kijkt trouwens wel van "euhm.. schat? Voordat we gaan trouwen moet ik je iets vertellen..."quote:
Stimmt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah kijkt trouwens wel van "euhm.. schat? Voordat we gaan trouwen moet ik je iets vertellen...".
hihi idd! is er wat timmah? 8)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah kijkt trouwens wel van "euhm.. schat? Voordat we gaan trouwen moet ik je iets vertellen...".
Niks hoor.. Niks.quote:
welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
te laatmaar troost je, er was geen taart
![]()
De site heeft een Loveless lay-out. Loveless!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Menkui is kei-liev..
heb je het gelezen. G_E?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Menkui is kei-liev..
Vooral de groepsscene was spectaculair he Bever?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb je het gelezen. G_E?
Ik heb ook van dat japanse tekengedinges gekeken!
*stoer kijk*.
.
t ziet er wel liev getekend uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Menkui is kei-liev..
Toen zat ik braaf met m'n handjes voor m'n ogen, Timmah.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vooral de groepsscene was spectaculair he Bever?.
heb je een fan erbij tim?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vooral de groepsscene was spectaculair he Bever?.
Natuurlijk heb ik het gelezen. Ik heb 2 GB aan Shounen-ai scanlations op mijn PC staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb je het gelezen. G_E?
Ik heb ook van dat japanse tekengedinges gekeken!
*stoer kijk*.
.
Ik kijk momenteel:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het gelezen. Ik heb 2 GB aan Shounen-ai scanlations op mijn PC staan..
En ik ben nu de anime-serie Monster aan het kijken/downloaden. Geen shounen-ai of yaoi, maar wel kei spannend.
En ik maar denken dat het over Kiki van Waxje ging.quote:
je vergeet Aikaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel:
- He is my master
- Futakoi Alternative
- Cowboy bebop
- Tsubasa Chronicle
En nog een boel.. Wel allemaal aan te raden overigens. Heb laatst ook voor het eerst Kiki's Delivery Service gezien.
.
Cowboy Bebop heb ik al kei-lang op DVD. Zowel de serie als de film.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel:
- He is my master
- Futakoi Alternative
- Cowboy bebop
- Tsubasa Chronicle
En nog een boel.. Wel allemaal aan te raden overigens. Heb laatst ook voor het eerst Kiki's Delivery Service gezien.
.
grave of the fireflies heb ik ook... dies zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cowboy Bebop heb ik al kei-lang op DVD. Zowel de serie als de film..
En van Ghiibli/Miyazaki moet ik eigenlijk alleen nog Howls moving Castle zien. En Grave of the Fireflies, die heb ik wel als DVD maar durf ik niet te kijken..
Doe maar lief op de bank gaan zitten en em nu meteen aanzetten. HIj is geweldig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cowboy Bebop heb ik al kei-lang op DVD. Zowel de serie als de film..
En van Ghiibli/Miyazaki moet ik eigenlijk alleen nog Howls moving Castle zien. En Grave of the Fireflies, die heb ik wel als DVD maar durf ik niet te kijken..
Te zielig voor teergevoelige G_E-tjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
grave of the fireflies heb ik ook... dies zielig
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Te zielig voor teergevoelige G_E-tjes..
Nee, want dan moet ik heel hard huilen zonder dat er iemand is om mij te troosten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doe maar lief op de bank gaan zitten en em nu meteen aanzetten. HIj is geweldig.
Aaaahw.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik heel hard huilen zonder dat er iemand is om mij te troosten.
[afbeelding]
Snif2 en snif3
Ik ben net door chapter 1 heen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
En Chihiro (jongen van tekening hierboven) verzamelt ook nog eens schattige pluche beestjes en leest "girls manga" (dus strips over homo's). Goh..
Homo strips?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
En Chihiro (jongen van tekening hierboven) verzamelt ook nog eens schattige pluche beestjes en leest "girls manga" (dus strips over homo's). Goh..
Shounen Ai.quote:
En die zijn cool?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Shounen Ai.. Legal/Lawful Drug bijvoobeeld.
[afbeelding]
Enne... die 1,5 km extra...? Dat was een bonus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Pfoe...
46,5 km gefietst.
Ik wilde even weten hoe ver het nou naar m'n werk is, 22.5 km dus. Dus even heen-en-weer geweest
Ik wilde kijken of binnendoor Barendrecht korter wasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef tech het volgende:
[..]
Enne... die 1,5 km extra...? Dat was een bonus?
een ècht plaatje!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef anne1982 het volgende:
hallo wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef anne1982 het volgende:
HET LIJSTJE ..
HEB MET CRENO EENS GEZOEND DIE KRIJGT EEN 9![]()
Waar zijn de uniform meneren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
een ècht plaatje!!
btw, d'r raasde weer wat voor de deur langs: http://66.118.185.11/imagehigh/r/12072005151340_rups.JPG
1 uur, 49 minuten. Gemiddelde snelheid 25 km/hquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef wonderer het volgende:
Veel te warm voor dat soort capriolen, Vlarpie
Hoe lang heb je er nou over gedaan?
Ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1 uur, 49 minuten. Gemiddelde snelheid 25 km/h
Hartslag toen ik terug kwam: 136, bloeddruk 116 over 43
Dat kan best
Blij dat ik niet naast jou woon.,..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:09 schreef Sunjammer het volgende:
*buren pest*
Ik hou niet meer van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1 dag in de week zou misschien uit te houden zijn
Kan het me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben alang blij dat ik bij geen van jullie in de buurt woon.
Ikke wel blij dat ik bij creno en keizerdinges in de buurt woonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga muntjes tellen ofzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Horror?quote:
Laat ik nou net een zak muntdrop gevonden hebben.quote:
jou muziek is iig geen horrer!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Horror?
Een nieuw album van Fransje Bauer valt bij mij onder horror...
Pfoe... Die heb ik dan ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Horror?
Een nieuw album van Fransje Bauer valt bij mij onder horror...
Leef je uit...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat ik nou net een zak muntdrop gevonden hebben.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef een anoniem iemand die ik geen Vlarp ga noemen het volgende:
[..]
laat je anne nog even heel?
* Sunjammer rent naar Prego toe en vliegt 'm om z'n nek!! Dude!!quote:
Dat is een end lopen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer rent naar Prego toe en vliegt 'm om z'n nek!! Dude!!![]()
![]()
Die typische manier van filmenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... vreemd dat je aan 2 seconden beeld vaak al kunt zien dat iets een Duitse (politie)serie is..
En het verschil met een normale dag is... ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gewoon de hele dag geen fuck gedaan
Niets...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het verschil met een normale dag is... ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het verschil met een normale dag is... ?
Ik denk dat het beter is dat niemand daar een uitspraak over doet...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Soms hé? Soms vraag ik me af wat voor reputatie ik heb.
You are known for having a reputation?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Soms hé? Soms vraag ik me af wat voor reputatie ik heb.
SJ heeft veel voor mensen over, dat zie je wel weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een end lopen naar Frankrijk.
Voor jou wel whahahaha! Ja super hiero. We moeten ff blijkletsenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Prego het volgende:
[..]
SJ heeft veel voor mensen over, dat zie je wel weer![]()
SJ: alles goed??
dadelijk naar een rock cafe in Lyon
Ga je weer naar takke herrie luisteren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Sunjammer het volgende:
Vrijdag op vakantie naar Oostenrijk. 3 Concerten in de planning: Dream Theater, Epica en Opeth... I'm happy
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je weer naar takke herrie luisteren?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Concerten in de planning: Dream Theater, Opeth... I'm happy
Nee, Vlarp heeft ze allemaal mee naar bed genomen.quote:
Hij heeft toch maar 1 gat?????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, Vlarp heeft ze allemaal mee naar bed genomen.
Ik vond hem verschrikkelijk.. nooit geluisterd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij hebt ook geen goeie bioligie-leraar gehad
*baal*quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:04 schreef creno het volgende:
sjonge jonge.... weer de halve avond met de router zitten k#tten en nou doen beide pc's het niet meer via de router, alleen via een rechtstreekse verbinding
Ik weet precies hoe je je voelt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:04 schreef creno het volgende:
sjonge jonge.... weer de halve avond met de router zitten k#tten en nou doen beide pc's het niet meer via de router, alleen via een rechtstreekse verbinding
geen sleutel? ( om de plamten water te geven enzo)?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef creno het volgende:
truste anne1982
wonderer: ik snap er echt geen hol van ! duimen dat de buurman snel thuis is en dat draadloos netwerk weer aan zet, dan kan de andere pc tenminste weer online
hoe wassie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
En weer terug van de sneak! Avond allemaal![]()
probeer es http://www.adslforum.nl/, dat hielp mij ook grandioos.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef creno het volgende:
truste anne1982
wonderer: ik snap er echt geen hol van ! duimen dat de buurman snel thuis is en dat draadloos netwerk weer aan zet, dan kan de andere pc tenminste weer online
Ben ook benieuwd. Dat mensen gewoon zo vals kunnen zijn in hun wanhoop, prachtig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef Camoth het volgende:
Scharrel was weer even langsgeweest. CSI gekeken (hij heeft ze allemaal op DVD)
*kuch* Natuurlijk niet alleen CSI gekeken![]()
Misschien herinnert iemand zich nog dat ik hem dmv een vriendin heb "gevonden"....
Deze "vriendin" beweert nu dat ze denkt dat ze zwanger is van hem en gaat morgen naar de dokter...![]()
MAAR...
Ik weet iets wat zij niet weet over hem, waardoor ik weet dat hij haar nooit zwanger gemaakt kan hebben![]()
Ben benieuwd met wat voor uitslag ze morgen komt![]()
was het maar waar !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen sleutel? ( om de plamten water te geven enzo)?
Het mooi daarbij is dat ze mij vlak daarvoor nog belde (terwijl hij naast me op de bank zat) ANONIEM nog wel, alsof ik anders niet op zou nemen... en me ging ondervragen over wat ik aan het doen was en waar ik was! Of ik niet even langs haar huis kon komen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Dat mensen gewoon zo vals kunnen zijn in hun wanhoop, prachtig.
Maar niet leuk voor jou en je scharrel natuurlijk.
Hij is onvruchtbaar?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef Camoth het volgende:
Scharrel was weer even langsgeweest. CSI gekeken (hij heeft ze allemaal op DVD)
*kuch* Natuurlijk niet alleen CSI gekeken![]()
Misschien herinnert iemand zich nog dat ik hem dmv een vriendin heb "gevonden"....
Deze "vriendin" beweert nu dat ze denkt dat ze zwanger is van hem en gaat morgen naar de dokter...![]()
MAAR...
Ik weet iets wat zij niet weet over hem, waardoor ik weet dat hij haar nooit zwanger gemaakt kan hebben![]()
Ben benieuwd met wat voor uitslag ze morgen komt![]()
Hmmm....NEE, is wat anders... je mag drie keer raden, nog twee pogingenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hij is onvruchtbaar?
Sneak was leuk, en toch geen voorspelbare film. In good company
Hij had zijn orgasme gefaked?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hmmm....NEE, is wat anders... je mag drie keer raden, nog twee pogingen![]()
BIJNA goedquote:
Geen idee, nog nooit hoeven doen, of meegemaakt. Zoiets zie je toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als man nog wel he? Hoe vaak komt dat voor, volgens mij echt heeeel weinig![]()
Mwah, met condoom om... voorvocht enzo, en hoevaak zit je het condoom te bestuderen na de seks?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit hoeven doen, of meegemaakt. Zoiets zie je toch?
ik heb nog niet anders gedaan!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou ja, bestuderen niet, maar dan moet iemand wel heel veel voorvocht producerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mwah, met condoom om... voorvocht enzo, en hoevaak zit je het condoom te bestuderen na de seks?![]()
ik....wil een meisjequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan eens met een vrouw proberen![]()
Heb er wel vaker van gehoord... maar een man die niet kan klaarkomen tijdens de daad, da's nieuw voor me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt. OF (zoals ik) het condoom meteen zonder het een blik waardig te gunnen per direct in een grote roze prullenbak deponeren. Maargoed, je weet het niet. Ik weet alleen dat ZIJ iets niet weet...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ja, bestuderen niet, maar dan moet iemand wel heel veel voorvocht produceren![]()
precies wat ik dacht !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt. OF (zoals ik) het condoom meteen zonder het een blik waardig te gunnen per direct in een grote roze prullenbak deponeren. Maargoed, je weet het niet. Ik weet alleen dat ZIJ iets niet weet...
![]()
ja ik was ook verbaasd, maar hé, ik heb vreemdere dingen meegemaakt in mijn seks-historie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb er wel vaker van gehoord... maar een man die niet kan klaarkomen tijdens de daad, da's nieuw voor me.
Volgens mij kun je dat alleen met een lege condoom doen, zo snel haha. Dus als je dat iemand ziet doen, dan is het gewoon een fakerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt. OF (zoals ik) het condoom meteen zonder het een blik waardig te gunnen per direct in een grote roze prullenbak deponeren. Maargoed, je weet het niet. Ik weet alleen dat ZIJ iets niet weet...
![]()
nee, dan kunnen ze er gewoon niks vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef creno het volgende:
is er dan een leiding kapot ?
Nee, want hij kan het zelf wel. En ik heb onomstotelijk (leuk woord in deze contextquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef creno het volgende:
is er dan een leiding kapot ?
Mja maar schat de kans eens in; met condoom, alleen voorvocht en 1 keer seksquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ook in voorvocht kan sperma zitten..
welkom bij een nieuwe aflevering van "lessen van ome bart"quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ook in voorvocht kan sperma zitten..
*applaus*quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
welkom bij een nieuwe aflevering van "lessen van ome bart"
vandaag aflevering 2
en we behandelen een klein beetje sexuele opvoeding
de les van vandaag is: tussen een orgasme en voorvocht zit een heel groot verschil
hij kan het zelf wel ? dan ligt het waarschijnlijk aan de sexpartner !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, want hij kan het zelf wel. En ik heb onomstotelijk (leuk woord in deze context) bewijs, ik ben ooggetuige geweest...
Mên... wat bezielt me dat ik dit allemaal loop te ouweleuteren hier![]()
Zegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef DrPenis het volgende:
[..]
hij kan het zelf wel ? dan ligt het waarschijnlijk aan de sexpartner !
kutjes zijn zeker niet krap genoeg voor 'm.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef DrPenis het volgende:
[..]
hij kan het zelf wel ? dan ligt het waarschijnlijk aan de sexpartner !
quote:must be tight like a man's anus
hey! dat is Natanistisch. dat mag toch niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:11 schreef creno het volgende:
zijn we al vol ?
ik vind dat ik dat wel magquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hey! dat is Natanistisch. dat mag toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |