Mwah, met condoom om... voorvocht enzo, en hoevaak zit je het condoom te bestuderen na de seks?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit hoeven doen, of meegemaakt. Zoiets zie je toch?
ik heb nog niet anders gedaan!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als man nog wel he? Hoe vaak komt dat voor, volgens mij echt heeeel weinig![]()
Nou ja, bestuderen niet, maar dan moet iemand wel heel veel voorvocht producerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mwah, met condoom om... voorvocht enzo, en hoevaak zit je het condoom te bestuderen na de seks?![]()
ik....wil een meisjequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan eens met een vrouw proberen![]()
Heb er wel vaker van gehoord... maar een man die niet kan klaarkomen tijdens de daad, da's nieuw voor me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als man nog wel he? Hoe vaak komt dat voor, volgens mij echt heeeel weinig![]()
Klopt. OF (zoals ik) het condoom meteen zonder het een blik waardig te gunnen per direct in een grote roze prullenbak deponeren. Maargoed, je weet het niet. Ik weet alleen dat ZIJ iets niet weet...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ja, bestuderen niet, maar dan moet iemand wel heel veel voorvocht produceren![]()
precies wat ik dacht !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt. OF (zoals ik) het condoom meteen zonder het een blik waardig te gunnen per direct in een grote roze prullenbak deponeren. Maargoed, je weet het niet. Ik weet alleen dat ZIJ iets niet weet...
![]()
ja ik was ook verbaasd, maar hé, ik heb vreemdere dingen meegemaakt in mijn seks-historie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb er wel vaker van gehoord... maar een man die niet kan klaarkomen tijdens de daad, da's nieuw voor me.
Volgens mij kun je dat alleen met een lege condoom doen, zo snel haha. Dus als je dat iemand ziet doen, dan is het gewoon een fakerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt. OF (zoals ik) het condoom meteen zonder het een blik waardig te gunnen per direct in een grote roze prullenbak deponeren. Maargoed, je weet het niet. Ik weet alleen dat ZIJ iets niet weet...
![]()
nee, dan kunnen ze er gewoon niks vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef creno het volgende:
is er dan een leiding kapot ?
Nee, want hij kan het zelf wel. En ik heb onomstotelijk (leuk woord in deze contextquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef creno het volgende:
is er dan een leiding kapot ?
Mja maar schat de kans eens in; met condoom, alleen voorvocht en 1 keer seksquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ook in voorvocht kan sperma zitten..
welkom bij een nieuwe aflevering van "lessen van ome bart"quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ook in voorvocht kan sperma zitten..
*applaus*quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
welkom bij een nieuwe aflevering van "lessen van ome bart"
vandaag aflevering 2
en we behandelen een klein beetje sexuele opvoeding
de les van vandaag is: tussen een orgasme en voorvocht zit een heel groot verschil
hij kan het zelf wel ? dan ligt het waarschijnlijk aan de sexpartner !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, want hij kan het zelf wel. En ik heb onomstotelijk (leuk woord in deze context) bewijs, ik ben ooggetuige geweest...
Mên... wat bezielt me dat ik dit allemaal loop te ouweleuteren hier![]()
Zegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef DrPenis het volgende:
[..]
hij kan het zelf wel ? dan ligt het waarschijnlijk aan de sexpartner !
kutjes zijn zeker niet krap genoeg voor 'm.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef DrPenis het volgende:
[..]
hij kan het zelf wel ? dan ligt het waarschijnlijk aan de sexpartner !
quote:must be tight like a man's anus
hey! dat is Natanistisch. dat mag toch niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:11 schreef creno het volgende:
zijn we al vol ?
ik vind dat ik dat wel magquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hey! dat is Natanistisch. dat mag toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |