Ik vond hem verschrikkelijk.. nooit geluisterd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij hebt ook geen goeie bioligie-leraar gehad
*baal*quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:04 schreef creno het volgende:
sjonge jonge.... weer de halve avond met de router zitten k#tten en nou doen beide pc's het niet meer via de router, alleen via een rechtstreekse verbinding
Ik weet precies hoe je je voelt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:04 schreef creno het volgende:
sjonge jonge.... weer de halve avond met de router zitten k#tten en nou doen beide pc's het niet meer via de router, alleen via een rechtstreekse verbinding
geen sleutel? ( om de plamten water te geven enzo)?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef creno het volgende:
truste anne1982
wonderer: ik snap er echt geen hol van ! duimen dat de buurman snel thuis is en dat draadloos netwerk weer aan zet, dan kan de andere pc tenminste weer online
hoe wassie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
En weer terug van de sneak! Avond allemaal![]()
probeer es http://www.adslforum.nl/, dat hielp mij ook grandioos.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef creno het volgende:
truste anne1982
wonderer: ik snap er echt geen hol van ! duimen dat de buurman snel thuis is en dat draadloos netwerk weer aan zet, dan kan de andere pc tenminste weer online
Ben ook benieuwd. Dat mensen gewoon zo vals kunnen zijn in hun wanhoop, prachtig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef Camoth het volgende:
Scharrel was weer even langsgeweest. CSI gekeken (hij heeft ze allemaal op DVD)
*kuch* Natuurlijk niet alleen CSI gekeken![]()
Misschien herinnert iemand zich nog dat ik hem dmv een vriendin heb "gevonden"....
Deze "vriendin" beweert nu dat ze denkt dat ze zwanger is van hem en gaat morgen naar de dokter...![]()
MAAR...
Ik weet iets wat zij niet weet over hem, waardoor ik weet dat hij haar nooit zwanger gemaakt kan hebben![]()
Ben benieuwd met wat voor uitslag ze morgen komt![]()
was het maar waar !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen sleutel? ( om de plamten water te geven enzo)?
Het mooi daarbij is dat ze mij vlak daarvoor nog belde (terwijl hij naast me op de bank zat) ANONIEM nog wel, alsof ik anders niet op zou nemen... en me ging ondervragen over wat ik aan het doen was en waar ik was! Of ik niet even langs haar huis kon komen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Dat mensen gewoon zo vals kunnen zijn in hun wanhoop, prachtig.
Maar niet leuk voor jou en je scharrel natuurlijk.
Hij is onvruchtbaar?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef Camoth het volgende:
Scharrel was weer even langsgeweest. CSI gekeken (hij heeft ze allemaal op DVD)
*kuch* Natuurlijk niet alleen CSI gekeken![]()
Misschien herinnert iemand zich nog dat ik hem dmv een vriendin heb "gevonden"....
Deze "vriendin" beweert nu dat ze denkt dat ze zwanger is van hem en gaat morgen naar de dokter...![]()
MAAR...
Ik weet iets wat zij niet weet over hem, waardoor ik weet dat hij haar nooit zwanger gemaakt kan hebben![]()
Ben benieuwd met wat voor uitslag ze morgen komt![]()
Hmmm....NEE, is wat anders... je mag drie keer raden, nog twee pogingenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hij is onvruchtbaar?
Sneak was leuk, en toch geen voorspelbare film. In good company
Hij had zijn orgasme gefaked?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hmmm....NEE, is wat anders... je mag drie keer raden, nog twee pogingen![]()
BIJNA goedquote:
Geen idee, nog nooit hoeven doen, of meegemaakt. Zoiets zie je toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als man nog wel he? Hoe vaak komt dat voor, volgens mij echt heeeel weinig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |