quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk als je jezelf tegenkomt op een advertentiepagina voor gay.nl
Hebben ze gedaan. Maand of 2 geleden kreeg iedereen via de messenger op de site een berichtje of hij/zij zijn foto wel of niet beschikbaar wilde stellen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
moeten ze daar geen toestemming voor vragen, in verband met het portret-recht enzo?
sta ik er ook op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Maand of 2 geleden kreeg iedereen via de messenger op de site een berichtje of hij/zij zijn foto wel of niet beschikbaar wilde stellen...
Als je niet hebt gereageerd dan zul je er vast niet opstaan, mag inderdaad nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sta ik er ook op?
wettelijk gezien is zwijgen namelijk niet instemmen.
Scan in en laat zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
Ben ik de enige die erop staat?
Nee!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
Ben ik de enige die erop staat?
Je moet wat doen ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... gaan jullie nou echt al die fotootjes zitten bekijken om te zien of je erbij staat?.
Neenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... gaan jullie nou echt al die fotootjes zitten bekijken om te zien of je erbij staat?.
"Ja"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef error het volgende:
Is dit nu een 'hoe gay ben ik' test?
Het aantal foto's/mensen dat je kent die op de poster staan, dat is je percentage gayness?
Ik scoor 1% (Vlarp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |