tabasco!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:37 schreef Semisane het volgende:
hmmm....heb volgens mij net gewoon doodleuk in mijn wang gebeten...zonder dat ik het merkte
Voel iets met m'n toch....voel ff aan de binnen kan met m'n vinger....kijk naar mijn vinger....is ie helemaal rood.van het bloed....na ja...en ik voel dus helemaal niks he....Mischien zo maar wat citroensap op gooien...kijken of ik dan wat voel.
![]()
Joost is nogal veel van de X-men. of ie van die andere houdt weet ik niet. Ik denk zelf van nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heb jij nog verzoekjes wat betreft comics?
wat vond je van Astonishing X-men?
en heb je Loki ook gelezen?
Automatic Kafka heb ik vanmiddag verstuurd
Volgens mij heeft hij zijn kop weggeschroeidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal Semisane al klaar zijn met de zoutzuur?
Zal dat dan wel zeer gedaan hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn kop weggeschroeid
Omdat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag!
Zoo.. De winkel heeft een nieuwe B&J: Fossil Fuel... Echt zwaar OK!
Foei dat ding hoor je bij je te hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
Mijn paspoort ligt hier niet en het contract klopt niet, dat word dan dadelijk alleen mijn rooster bespreken
dat ding is veel te lomp om mee te sjouwen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Foei dat ding hoor je bij je te hebben
Rijbewijs is ook prima, alleen niet om bij het contract te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Foei dat ding hoor je bij je te hebben
B&J?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef Weemz het volgende:
Die B&J is zwaar ok omdat ie fuckin' lekker is =)
True, gelukkig komen er binnenkort pasjes en dan zijn we van dat geouwehoer af.... maar ondertussen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat ding is veel te lomp om mee te sjouwen...
maar goed, daarom heb ik altijd mn rijbewijs bij...
ik ga ook maar weer eens werken...
en jij?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Joost is nogal veel van de X-men. of ie van die andere houdt weet ik niet. Ik denk zelf van niet
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Rijbewijs is ook prima, alleen niet om bij het contract te doen![]()
Post hier je favo Ben en Jerry's smaakquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:47 schreef Weemz het volgende:
Ben & Jerry's
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk als je jezelf tegenkomt op een advertentiepagina voor gay.nl
Hebben ze gedaan. Maand of 2 geleden kreeg iedereen via de messenger op de site een berichtje of hij/zij zijn foto wel of niet beschikbaar wilde stellen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
moeten ze daar geen toestemming voor vragen, in verband met het portret-recht enzo?
sta ik er ook op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Maand of 2 geleden kreeg iedereen via de messenger op de site een berichtje of hij/zij zijn foto wel of niet beschikbaar wilde stellen...
Als je niet hebt gereageerd dan zul je er vast niet opstaan, mag inderdaad nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sta ik er ook op?
wettelijk gezien is zwijgen namelijk niet instemmen.
Scan in en laat zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
Ben ik de enige die erop staat?
Nee!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
Ben ik de enige die erop staat?
Je moet wat doen ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... gaan jullie nou echt al die fotootjes zitten bekijken om te zien of je erbij staat?.
Neenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... gaan jullie nou echt al die fotootjes zitten bekijken om te zien of je erbij staat?.
"Ja"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef error het volgende:
Is dit nu een 'hoe gay ben ik' test?
Het aantal foto's/mensen dat je kent die op de poster staan, dat is je percentage gayness?
Ik scoor 1% (Vlarp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |