Hij scheert alles. Heeft zichzelf ingevet. Overdreven gespierde komt er dan makkelijker uit. Hij heeft make-up op. En ik vind em niet mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
kutzooi nu ben ik weer jaloers... waar is mijn botox en waar is mijn gezegende collageen als ik het nodig heb!
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/245/1709631wb.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik wordt afgeleid doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef petre86 het volgende:
fipo! -edit- jullie schieten ook niet op met F5-en he
Ik verwachtte al zoiets, dus welkomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
@: Ryan: ik zat zelf te denken aan iets leuks, iets lekkers, en iets om mee te spelen....
(damn dat is de preciese omschrijving van dat kado)
Ok, jullie winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart
* die vrouw is hardstikke mooi, jij hebt gewoon geen smaak wat vrouwen betreft.
*Tom boonen is een kranig kereltje en dit typ ik alleen omdat ik "kranig kereltje" wilde typen.
*En inderdaad, de kaarten zijn voor vrouwen.
* kom op zeg dat wijf van jou is uit een of andere saaie 80s serie gekropen met dr kutkapselquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart
* die vrouw is hardstikke mooi, jij hebt gewoon geen smaak wat vrouwen betreft.
*Tom boonen is een kranig kereltje en dit typ ik alleen omdat ik "kranig kereltje" wilde typen.
*En inderdaad, de kaarten zijn voor vrouwen.
make-up?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hij scheert alles. Heeft zichzelf ingevet. Overdreven gespierde komt er dan makkelijker uit. Hij heeft make-up op. En ik vind em niet mooi
hangen, roken, ijsberen, nog meer roken, drinken, eten, nog meer rokenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar goed, wat houd die ik verveel me club dan in?
*de foto's komen dan ook uit de jaren 80. Nu is ze in de veertig en ziet er nog steeds behoorlijk goed uit. Het is voornamelijk haar gezicht dat ik aantrekkelijk vind, en dat ze een niet geringe voorgeven heeft is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
* kom op zeg dat wijf van jou is uit een of andere saaie 80s serie gekropen met dr kutkapsel
* kranig kereltje ....nu heb ik het ook getypt
* oeh, dan heb jij nu ook geen humor.... wat een roze kat... nou hahaha wat is dat lachen zeg
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
hangen, roken, ijsberen, nog meer roken, drinken, eten, nog meer roken
als we dan toch Dead or Alive gaan quoten dan wel goed hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:You spin me round like a circle baby
Ik straks. eerst maar eens een badquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....
roken... nu !
goed plan!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als we dan toch Dead or Alive gaan quoten dan wel goed he
You spin me round like a record baby
de cover van Orgy is overigens erg goed.
De makkelijkste club van Nederland, het wijzigt zich vanzelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....
roken... nu !
goed plan!
hey gigageile glibberende giorgoquote:
ben je me graag kwijt ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer werken of zo?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey gigageile glibberende giorgo
zaterdag weer?
Hij blijft ze lezen. ook de comics. En als ie ze niet leest doe ik dat welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cazman, weet jij trouwens of je wederhelft zijn e-mail al kan lezen?
want ik heb nog een aantal comics die ik wil versturen
(Battle Chasers complete serie)
*kusje*quote:
Vroeger draaide de mensen tenminste nog 40 uur.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ben je me graag kwijt ofzo
ík werk genoeg hoor voor een lekkere boterham met pindakaas
dus maak je maar geen zorgen om mij
Heb jij nog verzoekjes wat betreft comics?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hij blijft ze lezen. ook de comics. En als ie ze niet leest doe ik dat wel.
ahhh wat lief en sexyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*kusje*
Ik heb vandaag weer m'n witte broek aan, m'n korte witte broek.
ik werk 32 uur ofzo per weekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger draaide de mensen tenminste nog 40 uur.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
opeens zijn belspelletjes niet zo heeeeeeeeeeeeel vervelend meer
Da's die slettebak van Jeroen Nieuwenhuizequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
opeens zijn belspelletjes niet zo heeeeeeeeeeeeel vervelend meer
dat was vroeger....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's die slettebak van Jeroen Nieuwenhuize
hurmz, promo-shots =quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
Wytske Kenemans
SBS6/Net5 belbabe...
nu ook weer op sbs
Was erg opvallend dat ze toen opeens ook een baan kreeg bij 538, en dr danceplaatje werd erg vaak gedraaidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was vroeger....
nu neukt ze volgensmij zo'n onm ventje
erg neukbaar en leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hurmz, promo-shots =![]()
op de televisie is het toch meer =![]()
zak over d'er kop, en voor het vaderland!
de breezerhoertjes waar ik mee geconfronteerd wordt zijn gemiddeld 15/16/17quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
neukbaar wel
maar ze heeft de uitstraling van de standard breezah-hoer.
Ik weet dat jij daar veel mee wordt geconfronteerd in het dagelijks leven, en misschien dat de hoerigheid van dat soort dames al is afgezwakt en vervangen door een ziekelijke vorm van acceptatie... maar ik zie haar nog steeds voor wat ze is... een omhoog gezogen breezah-hoertje die niet op televisie hoort, maar gewoon achter de bar, of op een danspodium in weinig tot geen kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |