quote:
Wacht maar even tot iedereen klaar is met gluren in je fotoboekquote:
Dientengevolge is mijn antwoord ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wacht maar even tot iedereen klaar is met gluren in je fotoboek.
Uhm k zit al tig jaar op fok en ik denk nu ga ik ook ONZ maar eens terroriseren. Ik ben 19 en studeer in Leiden, foto's staan er genoeg op mijn site www.appics.tk en dit vind ik wel weer genoeg info voor nuquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, merci.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html
quote:
Dat kun je vast ook wel ergens downloaden...quote:
Kijken mag. Zolang de lichaamsdelen thuisgehouden wordenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Uhm k zit al tig jaar op fok en ik denk nu ga ik ook ONZ maar eens terroriseren. Ik ben 19 en studeer in Leiden, foto's staan er genoeg op mijn site www.appics.tk en dit vind ik wel weer genoeg info voor nu![]()
Uiteraard, hoo hoo....quote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Kijken mag. Zolang de lichaamsdelen thuisgehouden worden![]()
I'm not a myth, I'm a legend.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat kun je vast ook wel ergens downloaden...
Zie het maar als een soort van beaverhausenbusters.
*mond open hou*quote:Op maandag 11 juli 2005 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
*slagroom*
Net zoals het Monster van Loch Ness?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I'm not a myth, I'm a legend..
Dat is ook een mythe, Nuvole!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Net zoals het Monster van Loch Ness?
btw daar kun je je tegenwoordig tegen laten verzekeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |