quote:
Wacht maar even tot iedereen klaar is met gluren in je fotoboekquote:
Dientengevolge is mijn antwoord ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wacht maar even tot iedereen klaar is met gluren in je fotoboek.
Uhm k zit al tig jaar op fok en ik denk nu ga ik ook ONZ maar eens terroriseren. Ik ben 19 en studeer in Leiden, foto's staan er genoeg op mijn site www.appics.tk en dit vind ik wel weer genoeg info voor nuquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, merci.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html
quote:
Dat kun je vast ook wel ergens downloaden...quote:
Kijken mag. Zolang de lichaamsdelen thuisgehouden wordenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Uhm k zit al tig jaar op fok en ik denk nu ga ik ook ONZ maar eens terroriseren. Ik ben 19 en studeer in Leiden, foto's staan er genoeg op mijn site www.appics.tk en dit vind ik wel weer genoeg info voor nu![]()
Uiteraard, hoo hoo....quote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Kijken mag. Zolang de lichaamsdelen thuisgehouden worden![]()
I'm not a myth, I'm a legend.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat kun je vast ook wel ergens downloaden...
Zie het maar als een soort van beaverhausenbusters.
*mond open hou*quote:Op maandag 11 juli 2005 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
*slagroom*
Net zoals het Monster van Loch Ness?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I'm not a myth, I'm a legend..
Dat is ook een mythe, Nuvole!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Net zoals het Monster van Loch Ness?
btw daar kun je je tegenwoordig tegen laten verzekeren...
Voor jouw doen is die Godsallejezus fout!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*mond open hou*
Spuit er maar in!
Edit: dit is fout he?
LOLquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*mond open hou*
Spuit er maar in!
Edit: dit is fout he?
What else to expect?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het homotopic draait weer op volle toeren!
Bi?quote:
Dat zeg ik!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is ook een mythe, Nuvole!.
Vind je? een paar weken geleden was ik ook aardig op dreefquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor jouw doen is die Godsallejezus fout!.
Loch Ness. Niet ik! Grmbl.quote:
inkoppertje.quote:mythje?
Onze bladgroente, wat doe je?!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Vind je? een paar weken geleden was ik ook aardig op dreef
Van mij wel hoor..quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ook niet, mag ik hier als hetero dan niet posten![]()
link? url? torrent?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Andyvie Swallows Wizzies Streams Of Cream: Part II
Vlarp is daar erg goed inquote:Op maandag 11 juli 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van mij wel hoor..
al zul je niet de eerste zijn die bekeerd wordt
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Andyvie Swallows Wizzies Streams Of Cream: Part II
Geen ervaring mee, zeker niet in dit topicquote:
Wel ergens anders?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, zeker niet in dit topic![]()
Nee, maar als jij cursussen geeft, kom ik wel een lesje volgen hoorquote:
Volgens mij is ie chickenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
Heeftie het lijstje al ingevuld?
Daar voel ik me niet te goed voor.quote:
Mag ook.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ook niet, mag ik hier als hetero dan niet posten![]()
Stille groentes hebben diepe wortels.quote:
Nummertje trekken en achter aansluitenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar als jij cursussen geeft, kom ik wel een lesje volgen hoor
komen daar ook video's van?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar als jij cursussen geeft, kom ik wel een lesje volgen hoor
hetereaux.quote:
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
komen daar ook video's van?
"leermeneer vlarp en cursisten deel 1" ?
Nee, hoor, maar het was een herhaling. En ik vond dat Bram moest winnen!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:33 schreef petre86 het volgende:
hebben jullie net de ondergoedronde op veronica gemist?
Niks mis met inkoppertjes.quote:
Who knew?quote:[..]
Stille groentes hebben diepe wortels.![]()
Hehe zoiets had ik dus ookquote:Op maandag 11 juli 2005 21:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar het was een herhaling. En ik vond dat Bram moest winnen!
Had je niet ff vantevoren kunnen tippen?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:33 schreef petre86 het volgende:
hebben jullie net de ondergoedronde op veronica gemist?
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nummertje trekken en achter aansluiten
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niks mis met inkoppertjes..
[..]
Who knew?.
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar het was een herhaling. En ik vond dat Bram moest winnen!
quote:
Zijn er screenshotjes van?quote:
Vlarp laat zich in natura betalen voor de cursusquote:
die vond ik ook beter jaquote:
\quote:Op maandag 11 juli 2005 21:46 schreef error het volgende:
[..]
Vlarp laat zich in natura betalen voor de cursus![]()
![]()
Nou, opzich.. bij sommige mensen....quote:Op maandag 11 juli 2005 21:46 schreef error het volgende:
[..]
Vlarp laat zich in natura betalen voor de cursus![]()
![]()
Zet mij ook maar op dat lijstje neer..denk niet dat Vlarpje geinteresseerd is in een prive biologie lesjequote:
Ik sta voor alles open...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op dat lijstje neer..denk niet dat Vlarpje geinteresseerd is in een prive biologie lesje
Nathanistisch? Ik merk niks anders aan je dan normaal hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open...
God wat doe ik nathanisch vanavond
ik kan die bek van mij nauwelijks meer dichtkrijgen als ik de laatste pagina hier lees manquote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open...
God wat doe ik nathanisch vanavond
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nathanistisch? Ik merk niks anders aan je dan normaal hoor
You aint see nothing yet!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kan die bek van mij nauwelijks meer dichtkrijgen als ik de laatste pagina hier lees man![]()
wanneer is de orgie?
Vanavond bij jou thuis?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kan die bek van mij nauwelijks meer dichtkrijgen als ik de laatste pagina hier lees man![]()
wanneer is de orgie?
quote:
Mag ik ook komen?quote:
Je mag best kijkenquote:
denk niet dat de anderen die in huis wonen, alsmede de buren daar zo blij mee zouden zijn..quote:
Jij wel dan??quote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
denk niet dat de anderen die in huis wonen, alsmede de buren daar zo blij mee zouden zijn..
Daar kom ik ook wel van voorquote:
that was stated nowherequote:
Kylie gimme just a chancequote:
Wou ikvroeger gaan studeren, scheikundequote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maar je studeert wel Scheikunde! EIN-DE-LIJK! Iemand die ook Scheikunde studeert!
Ja, maar hij is dus hetero, dus helaas voor jou kun je niet je reageerbuisje in z'n ehm.. Nou ja. Enzovoort.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maar je studeert wel Scheikunde! EIN-DE-LIJK! Iemand die ook Scheikunde studeert!
avondquote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef Ryan_R het volgende:
Avond!
geen heftige reactie's?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar hij is dus hetero, dus helaas voor jou kun je niet je reageerbuisje in z'n ehm.. Nou ja. Enzovoort..
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Alsof ons dat wat boeit..
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat aardig doen tegen elkaar..
de mixen zijn ook lekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Jerruh het volgende:
oeh en dat nummer van bon garcon blijft leuk, ook al ist al een tijd oud!!!!
*weer platen gekocht heeft*
Zijn CD's niet veel handiger?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Jerruh het volgende:
Jij blijft ook lekker bezigquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk wel, maar het scratchen en mixen gaat net iets beters met mijn draaitafels als er vinyl op ligtquote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn CD's niet veel handiger?.
T is lekkere popmuziek hoor..ze is van dat gospel gejengel afgestapt!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef Jerruh het volgende:
charlotte church!?
CDP, ik wil je hierbij even zeggen da tik momenteel in een heel licht agressieve bui ben en dat een woord als charlotte en een woord als church momenteel benzine op vuur zijn..
Staat in de Kwantumfolder voor 4.99 per strekkende meter.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar het scratchen en mixen gaat net iets beters met mijn draaitafels als er vinyl op ligt.
haha ja, ik heb nu in twee weken zon 14 platen gekocht hahaquote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jij blijft ook lekker bezig![]()
Ook alweer aan het mixen geslagen?
waar wacht je dan nog op?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Staat in de Kwantumfolder voor 4.99 per strekkende meter.
hmm van die lekkere gespierde militairen ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef petre86 het volgende:
jesus christ, dat was al het 3e militaire convooi wat hier voor het huis langs dondert..
paar jeeps, vrachtachtwagens en een rijtje tanks ( zelf rijdend)
opweg naar het zuiden.. denk dat ze limboland gaan bezetten
Dus ons menneke is al 2 weken niet meer van zijn kamer af geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 22:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja, ik heb nu in twee weken zon 14 platen gekocht hahaen die zijn lekker!!!!
Bring it on zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:50 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hmm van die lekkere gespierde militairen ?
Maar die blijven meestal achter hun bureau zitten. Anders worden ze moe enzo.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar je hebt ook van zon oudere besnorde serganten![]()
"zo'n"quote:Op maandag 11 juli 2005 22:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar je hebt ook van zon oudere besnorde serganten![]()
ow jawel hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dus ons menneke is al 2 weken niet meer van zijn kamer af geweest![]()
FEAUTEAU!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
Hey! Ik mag naar dat feest van mijn vaders collega en ik ga als vleermuis
Die meneren zijn leuk jaquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef Camoth het volgende:
[afbeelding]
De muziek is gaar, maar de tweede van links heeft zo'n lief koppie![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jahik zeg altijd zon
hahah
ik heb ook zon zachte g
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef Jerruh het volgende:
bart, check dit!
http://www.godhatessweden.com/.
Ja, het feest zelf is pas 3 september. Dus die foto hou je nog te goed.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:04 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vind je oud limburgse vlaai ook zo lekker
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, verse vlaai is lekkerder dan droog spul he, en dat bedoel ik niet dubbelzinnig...
Vorige week bij Oprah waren ze ook best welquote:
koeienvlaaiquote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou ja, verse vlaai is lekkerder dan droog spul he, en dat bedoel ik niet dubbelzinnig...
Vind alleen de rechterquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef Camoth het volgende:
[afbeelding]
De muziek is gaar, maar de tweede van links heeft zo'n lief koppie![]()
er is een razzia aan de gang!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
damn, 4e convooi
die foto's die ik wilde nemen worden nik in het donker.. misschien bij het 5e convooi.. ik hoor ze toch 2 minuten vantevoren aankomen
mensen gaan al avonden uit hun dak bij mij op die plaatquote:Op maandag 11 juli 2005 22:46 schreef Weemz het volgende:
Nee... Hij is gemaakt... Met een kleine meerderheid, maar toch...
En gelijk hebben zequote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
mensen gaan al avonden uit hun dak bij mij op die plaat
die nieuwe kylie? welke titel?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is een kut plaat, maar je wordt er vrolijk van...
na 3x word ie leuk en gaat ie in je hoofd zitten...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is een kut plaat, maar je wordt er vrolijk van...
nee de titel is Kylie:quote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
die nieuwe kylie? welke titel?
ik wil ook happy happy uit mijn dak!![]()
kylie is gayquote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
die nieuwe kylie? welke titel?
ik wil ook happy happy uit mijn dak!![]()
Stomme homo's ook. In de zomer zijn de straten en hitparades er vol meequote:Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
kylie is gay
het gaat om het nummer Kylie van de roemeense groep Akcent (ook gay, maar omdat het een zomerhit is maakt dat opeens weer niet uit)
homo's in de stratenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Stomme homo's ook. In de zomer zijn de straten en hitparades er vol mee
Daarom ben ik present op die maandagquote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
homo's in de straten
gay parades
roze maandag
aan de andere kant zijn ze wel weer leuk om uit te lachen
ik ga gewoon werkenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daarom ben ik present op die maandag
By the way: rare mensen op discovery![]()
ik heb het er ooit een uur uit gehouden, en ik voelde me zo NIET op mn gemak daaro...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Roze maandag is gewoon gezellig vanwege de bandjes en dj's en tenten en de drank en het eten etc. Dat er veel homo's zijn is bijzaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[afbeelding]wassie wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
een vent met ballen ?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dan weer niet...
maar het maakt de zoektocht naar een (echte) vent er niet makkelijker op
wel aardig, beetje een NET5 filmquote:
Sorry, Ik ben al bezetquote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dan weer niet...
maar het maakt de zoektocht naar een (echte) vent er niet makkelijker op
Hij schreef toch duidelijk echte vent.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sorry, Ik ben al bezet![]()
Ik wil Nightwatch in de sneak![]()
Die is GAAAAF!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
[no offense to people die zich mischien aangesproken voelen]quote:
en waar heb je dat toetsenbord verstopt ?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Vanuit mijn bed wens ik u allen een fijne nachtrust toe.
jij bezet...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Draadloos.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:46 schreef creno het volgende:
[..]
en waar heb je dat toetsenbord verstopt ?
en ook ik ben al bezetquote:Op maandag 11 juli 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
[no offense to people die zich mischien aangesproken voelen]
maar gewoon een normale vent
die dan toevallig het niet op vrouwen kan
die grap is al gebruikt....quote:
Waarom mis ik dat nou weerquote:Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vorige week bij Oprah waren ze ook best wel.
.
Het is bijna 12 uur en ik woon in een nette dure wijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:51 schreef Ryan_R het volgende:
Nightwatch
En je geluid lekker hard zetten!
ik word woensdag 20quote:Op maandag 11 juli 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
die grap is al gebruikt....
en mag dan alleen door mijn exen gebruikt worden![]()
nouja, op 1 na dan.... maar de humor die ik heb gehad door hem te dumpen was het meer dan waard... alleen het feit dat ie me daarna begon te stalken was minder...
Maar goed, dat jochie zat nog in de pubertijd.
les 1 van grote ome Bart. neem nooit iemand onder de 20, of iemand daarboven die de namen van alle k3 leden weet!
Tuurlijk wel en ik doe het lekker tochquote:Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef Cybart het volgende:
en nog even voor de duidelijkheid, voor er verwaring ontstaat: Ryan_r had de grap ook NIET mogen maken.
Dogma.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dogma of The Butterfly Effect?
Waarschijnlijk wel een toekomstige.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Tuurlijk wel en ik doe het lekker toch![]()
Effe voor de duidelijkheid, ik ben geen ex
ja, slettebakken is mijn lust en mijn leven.....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk el een toekomstige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei: Ik ben bezet hoor schatquote:Op maandag 11 juli 2005 23:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een toekomstige.
OKquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, slettebakken is mijn lust en mijn leven.....
zeg ik heet geenDat ex had in dit geval niks te maken met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
everybody's getting dumped once in a whyle...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ex had in dit geval niks te maken met jou.
schat.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Ik ben bezet hoor schat
quote:
of zoals een groepje en ik vorige week zo handig formuleerden... "alles kan kapot!"quote:Op maandag 11 juli 2005 23:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
everybody's getting dumped once in a whyle...
al is de relatie nog zo snel, de splitt achterhaald haar wel![]()
Ik moet meteen denken aan flipje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
bart dit niks voor jouhttp://www.gay.nl/intrega19
Je komt net met je luie reet van de bank. Waar kun je in godsnaam moe van zijn?quote:
Hij lijkt op Roelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:04 schreef Excess_All het volgende:
wie is flipje :s
1e Junior Songfestivalquote:
tennis, squashquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
bart dit niks voor jou
http://www.gay.nl/intrega19
Songfestival?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1e Junior Songfestival
"Mijn Ogen zeggen alles" ?
quote:
Niet echt denderendquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
First of all dwwin.exe is Dr Watson which is used by the error reporting tool. Alot of security related applications will throw up warning flags about this file trying to read, write or modify a number of other .exe files. This isn't anything to worry about because it's only trying to investigate "events" that it believes is causing problems that may lead to crashing.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:06 schreef creno het volgende:
WTF is dwwin.exe ? en waarom krijg ik dit nu al vijf keer per uur in mijn scherm te zien dat ie een toepassingsfout geeft
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
First of all dwwin.exe is Dr Watson which is used by the error reporting tool. Alot of security related applications will throw up warning flags about this file trying to read, write or modify a number of other .exe files. This isn't anything to worry about because it's only trying to investigate "events" that it believes is causing problems that may lead to crashing.
Jesus, moeilijk hé zoeken?
uitverkochtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok ik ben weer opgerot. Jullie kunnen weer verder kwekken over roze nichtendag in Tilburg, waarom er zo weinig roze shits in de winkels hangen (yeah sure) en waarom [insert nepacteur] in [insert nepfilm] maar één keer zijn shirt uittrekt.
Hij staat op m'n linker monitor nuquote:Op maandag 11 juli 2005 22:10 schreef petre86 het volgende:
jah trusten, sweet dreams en zet je roze diadeem met H maar weer op morgen
Ach, gemist.... Je kunt natuurlijk altijd teruglezen....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:47 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb er eentje gemist he?
krijg je die niet mobiel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga vandaag wachten op een telefoontje, waarvan ik niet weet wanneer ie komtHet is zulk lekker weer!
Karlijn... K-k-k-karel... Koos?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
les 1 van grote ome Bart. neem nooit iemand onder de 20, of iemand daarboven die de namen van alle k3 leden weet!
you have very perky breastsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed.
mogguh dude!
everything cute?.
cute... damn....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed.
mogguh dude!
everything cute?.
het blijkt maar weer eens dat jij meer van K3 afweet dan ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heeft zeker altijd dat witte pakje aan.... toch?
euhm... je snapt je eigen woordspeling niet?????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het blijkt maar weer eens dat jij meer van K3 afweet dan ik.
ik weet alleen dat 1 van de drie het met Gert van Samson en Gert doet, en dat ze zich een weg naar boven neukt wat de andere twee K's niet zo leuk vinden.
zelfde, nothing interesting enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
cute... damn....
als je bedoeld of alles chill is...
mwah, het gaat wel...
en daar houden we het bij...
en daaro?
ooooh wacht... het kwartje valt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm... je snapt je eigen woordspeling niet?????
ja precies, zoals nu... wedden da het volgende week leuker wordt... als ik moet werken...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zomer kan ook saai zijn...
en da's meestal net op de momenten dat ik niet hoef te werken
Jerruhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies, zoals nu... wedden da het volgende week leuker wordt... als ik moet werken....
hey sunnie.
En wat mag die reden zijn dan???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens is er voor homofielen nu ook een goede reden om naar de Tour de France te kijken...
Tom Boonen!
Tom Boonenquote:
Niet lelijk nee, maar niet echt mijn type, maar toch bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tom Boonen
Erg goede wielrenner, en niet lelijk om naar te kijken
Nee, ze hebben mijn mobiele nummer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
krijg je die niet mobiel?
Morgen trouwens![]()
Of een homo met humor (komop! Een roze kat!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Cybart het volgende:
* die vrouw is lelijk
* tom boonen ziet er op enkele foto's geheel niet verkeerd uit
* die kaartjes... ja daar zal je wel vrouw voor moeten zijn
nou inderdaad.... je kan me van de grond af schrapen van het lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Of een homo met humor (komop! Een roze kat!)![]()
Join da club dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zomer kan ook saai zijn...
en da's meestal net op de momenten dat ik niet hoef te werken
Daarom heb jij ook geen humorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou inderdaad.... je kan me van de grond af schrapen van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |