Niet echt denderendquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
bart dit niks voor jouhttp://www.gay.nl/intrega19
First of all dwwin.exe is Dr Watson which is used by the error reporting tool. Alot of security related applications will throw up warning flags about this file trying to read, write or modify a number of other .exe files. This isn't anything to worry about because it's only trying to investigate "events" that it believes is causing problems that may lead to crashing.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:06 schreef creno het volgende:
WTF is dwwin.exe ? en waarom krijg ik dit nu al vijf keer per uur in mijn scherm te zien dat ie een toepassingsfout geeft
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
First of all dwwin.exe is Dr Watson which is used by the error reporting tool. Alot of security related applications will throw up warning flags about this file trying to read, write or modify a number of other .exe files. This isn't anything to worry about because it's only trying to investigate "events" that it believes is causing problems that may lead to crashing.
Jesus, moeilijk hé zoeken?
uitverkochtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok ik ben weer opgerot. Jullie kunnen weer verder kwekken over roze nichtendag in Tilburg, waarom er zo weinig roze shits in de winkels hangen (yeah sure) en waarom [insert nepacteur] in [insert nepfilm] maar één keer zijn shirt uittrekt.
Hij staat op m'n linker monitor nuquote:Op maandag 11 juli 2005 22:10 schreef petre86 het volgende:
jah trusten, sweet dreams en zet je roze diadeem met H maar weer op morgen
Ach, gemist.... Je kunt natuurlijk altijd teruglezen....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:47 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb er eentje gemist he?
krijg je die niet mobiel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga vandaag wachten op een telefoontje, waarvan ik niet weet wanneer ie komtHet is zulk lekker weer!
Karlijn... K-k-k-karel... Koos?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
les 1 van grote ome Bart. neem nooit iemand onder de 20, of iemand daarboven die de namen van alle k3 leden weet!
you have very perky breastsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed.
mogguh dude!
everything cute?.
cute... damn....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed.
mogguh dude!
everything cute?.
het blijkt maar weer eens dat jij meer van K3 afweet dan ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heeft zeker altijd dat witte pakje aan.... toch?
euhm... je snapt je eigen woordspeling niet?????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het blijkt maar weer eens dat jij meer van K3 afweet dan ik.
ik weet alleen dat 1 van de drie het met Gert van Samson en Gert doet, en dat ze zich een weg naar boven neukt wat de andere twee K's niet zo leuk vinden.
zelfde, nothing interesting enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
cute... damn....
als je bedoeld of alles chill is...
mwah, het gaat wel...
en daar houden we het bij...
en daaro?
ooooh wacht... het kwartje valt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm... je snapt je eigen woordspeling niet?????
ja precies, zoals nu... wedden da het volgende week leuker wordt... als ik moet werken...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zomer kan ook saai zijn...
en da's meestal net op de momenten dat ik niet hoef te werken
Jerruhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies, zoals nu... wedden da het volgende week leuker wordt... als ik moet werken....
hey sunnie.
En wat mag die reden zijn dan???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens is er voor homofielen nu ook een goede reden om naar de Tour de France te kijken...
Tom Boonen!
Tom Boonenquote:
Niet lelijk nee, maar niet echt mijn type, maar toch bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tom Boonen
Erg goede wielrenner, en niet lelijk om naar te kijken
Nee, ze hebben mijn mobiele nummer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
krijg je die niet mobiel?
Morgen trouwens![]()
Of een homo met humor (komop! Een roze kat!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Cybart het volgende:
* die vrouw is lelijk
* tom boonen ziet er op enkele foto's geheel niet verkeerd uit
* die kaartjes... ja daar zal je wel vrouw voor moeten zijn
nou inderdaad.... je kan me van de grond af schrapen van het lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Of een homo met humor (komop! Een roze kat!)![]()
Join da club dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zomer kan ook saai zijn...
en da's meestal net op de momenten dat ik niet hoef te werken
Daarom heb jij ook geen humorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou inderdaad.... je kan me van de grond af schrapen van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |