ooooh wacht... het kwartje valt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm... je snapt je eigen woordspeling niet?????
ja precies, zoals nu... wedden da het volgende week leuker wordt... als ik moet werken...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zomer kan ook saai zijn...
en da's meestal net op de momenten dat ik niet hoef te werken
Jerruhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies, zoals nu... wedden da het volgende week leuker wordt... als ik moet werken....
hey sunnie.
En wat mag die reden zijn dan???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens is er voor homofielen nu ook een goede reden om naar de Tour de France te kijken...
Tom Boonen!
Tom Boonenquote:
Niet lelijk nee, maar niet echt mijn type, maar toch bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tom Boonen
Erg goede wielrenner, en niet lelijk om naar te kijken
Nee, ze hebben mijn mobiele nummer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
krijg je die niet mobiel?
Morgen trouwens![]()
Of een homo met humor (komop! Een roze kat!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Cybart het volgende:
* die vrouw is lelijk
* tom boonen ziet er op enkele foto's geheel niet verkeerd uit
* die kaartjes... ja daar zal je wel vrouw voor moeten zijn
nou inderdaad.... je kan me van de grond af schrapen van het lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Of een homo met humor (komop! Een roze kat!)![]()
Join da club dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zomer kan ook saai zijn...
en da's meestal net op de momenten dat ik niet hoef te werken
Daarom heb jij ook geen humorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou inderdaad.... je kan me van de grond af schrapen van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |