er is een razzia aan de gang!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
damn, 4e convooi
die foto's die ik wilde nemen worden nik in het donker.. misschien bij het 5e convooi.. ik hoor ze toch 2 minuten vantevoren aankomen
mensen gaan al avonden uit hun dak bij mij op die plaatquote:Op maandag 11 juli 2005 22:46 schreef Weemz het volgende:
Nee... Hij is gemaakt... Met een kleine meerderheid, maar toch...
En gelijk hebben zequote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
mensen gaan al avonden uit hun dak bij mij op die plaat
die nieuwe kylie? welke titel?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is een kut plaat, maar je wordt er vrolijk van...
na 3x word ie leuk en gaat ie in je hoofd zitten...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is een kut plaat, maar je wordt er vrolijk van...
nee de titel is Kylie:quote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
die nieuwe kylie? welke titel?
ik wil ook happy happy uit mijn dak!![]()
kylie is gayquote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
die nieuwe kylie? welke titel?
ik wil ook happy happy uit mijn dak!![]()
Stomme homo's ook. In de zomer zijn de straten en hitparades er vol meequote:Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
kylie is gay
het gaat om het nummer Kylie van de roemeense groep Akcent (ook gay, maar omdat het een zomerhit is maakt dat opeens weer niet uit)
homo's in de stratenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Stomme homo's ook. In de zomer zijn de straten en hitparades er vol mee
Daarom ben ik present op die maandagquote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
homo's in de straten
gay parades
roze maandag
aan de andere kant zijn ze wel weer leuk om uit te lachen
ik ga gewoon werkenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daarom ben ik present op die maandag
By the way: rare mensen op discovery![]()
ik heb het er ooit een uur uit gehouden, en ik voelde me zo NIET op mn gemak daaro...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Roze maandag is gewoon gezellig vanwege de bandjes en dj's en tenten en de drank en het eten etc. Dat er veel homo's zijn is bijzaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[afbeelding]wassie wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
een vent met ballen ?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dan weer niet...
maar het maakt de zoektocht naar een (echte) vent er niet makkelijker op
wel aardig, beetje een NET5 filmquote:
Sorry, Ik ben al bezetquote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dan weer niet...
maar het maakt de zoektocht naar een (echte) vent er niet makkelijker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |