Hij scheert alles. Heeft zichzelf ingevet. Overdreven gespierde komt er dan makkelijker uit. Hij heeft make-up op. En ik vind em niet mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
kutzooi nu ben ik weer jaloers... waar is mijn botox en waar is mijn gezegende collageen als ik het nodig heb!
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/245/1709631wb.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik wordt afgeleid doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef petre86 het volgende:
fipo! -edit- jullie schieten ook niet op met F5-en he
Ik verwachtte al zoiets, dus welkomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Cybart het volgende:
@: Ryan: ik zat zelf te denken aan iets leuks, iets lekkers, en iets om mee te spelen....
(damn dat is de preciese omschrijving van dat kado)
Ok, jullie winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart
* die vrouw is hardstikke mooi, jij hebt gewoon geen smaak wat vrouwen betreft.
*Tom boonen is een kranig kereltje en dit typ ik alleen omdat ik "kranig kereltje" wilde typen.
*En inderdaad, de kaarten zijn voor vrouwen.
* kom op zeg dat wijf van jou is uit een of andere saaie 80s serie gekropen met dr kutkapselquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart
* die vrouw is hardstikke mooi, jij hebt gewoon geen smaak wat vrouwen betreft.
*Tom boonen is een kranig kereltje en dit typ ik alleen omdat ik "kranig kereltje" wilde typen.
*En inderdaad, de kaarten zijn voor vrouwen.
make-up?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hij scheert alles. Heeft zichzelf ingevet. Overdreven gespierde komt er dan makkelijker uit. Hij heeft make-up op. En ik vind em niet mooi
hangen, roken, ijsberen, nog meer roken, drinken, eten, nog meer rokenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar goed, wat houd die ik verveel me club dan in?
*de foto's komen dan ook uit de jaren 80. Nu is ze in de veertig en ziet er nog steeds behoorlijk goed uit. Het is voornamelijk haar gezicht dat ik aantrekkelijk vind, en dat ze een niet geringe voorgeven heeft is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
* kom op zeg dat wijf van jou is uit een of andere saaie 80s serie gekropen met dr kutkapsel
* kranig kereltje ....nu heb ik het ook getypt
* oeh, dan heb jij nu ook geen humor.... wat een roze kat... nou hahaha wat is dat lachen zeg
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
hangen, roken, ijsberen, nog meer roken, drinken, eten, nog meer roken
als we dan toch Dead or Alive gaan quoten dan wel goed hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:You spin me round like a circle baby
Ik straks. eerst maar eens een badquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet nog gaan werken... dus op dat drinken na....
roken... nu !
goed plan!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als we dan toch Dead or Alive gaan quoten dan wel goed he
You spin me round like a record baby
de cover van Orgy is overigens erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |