hihi idd! is er wat timmah? 8)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah kijkt trouwens wel van "euhm.. schat? Voordat we gaan trouwen moet ik je iets vertellen...".
Niks hoor.. Niks.quote:
welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
te laatmaar troost je, er was geen taart
![]()
De site heeft een Loveless lay-out. Loveless!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Menkui is kei-liev..
heb je het gelezen. G_E?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Menkui is kei-liev..
Vooral de groepsscene was spectaculair he Bever?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb je het gelezen. G_E?
Ik heb ook van dat japanse tekengedinges gekeken!
*stoer kijk*.
.
t ziet er wel liev getekend uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Menkui is kei-liev..
Toen zat ik braaf met m'n handjes voor m'n ogen, Timmah.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vooral de groepsscene was spectaculair he Bever?.
heb je een fan erbij tim?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vooral de groepsscene was spectaculair he Bever?.
Natuurlijk heb ik het gelezen. Ik heb 2 GB aan Shounen-ai scanlations op mijn PC staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb je het gelezen. G_E?
Ik heb ook van dat japanse tekengedinges gekeken!
*stoer kijk*.
.
Ik kijk momenteel:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het gelezen. Ik heb 2 GB aan Shounen-ai scanlations op mijn PC staan..
En ik ben nu de anime-serie Monster aan het kijken/downloaden. Geen shounen-ai of yaoi, maar wel kei spannend.
En ik maar denken dat het over Kiki van Waxje ging.quote:
je vergeet Aikaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel:
- He is my master
- Futakoi Alternative
- Cowboy bebop
- Tsubasa Chronicle
En nog een boel.. Wel allemaal aan te raden overigens. Heb laatst ook voor het eerst Kiki's Delivery Service gezien.
.
Cowboy Bebop heb ik al kei-lang op DVD. Zowel de serie als de film.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel:
- He is my master
- Futakoi Alternative
- Cowboy bebop
- Tsubasa Chronicle
En nog een boel.. Wel allemaal aan te raden overigens. Heb laatst ook voor het eerst Kiki's Delivery Service gezien.
.
grave of the fireflies heb ik ook... dies zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cowboy Bebop heb ik al kei-lang op DVD. Zowel de serie als de film..
En van Ghiibli/Miyazaki moet ik eigenlijk alleen nog Howls moving Castle zien. En Grave of the Fireflies, die heb ik wel als DVD maar durf ik niet te kijken..
Doe maar lief op de bank gaan zitten en em nu meteen aanzetten. HIj is geweldig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Cowboy Bebop heb ik al kei-lang op DVD. Zowel de serie als de film..
En van Ghiibli/Miyazaki moet ik eigenlijk alleen nog Howls moving Castle zien. En Grave of the Fireflies, die heb ik wel als DVD maar durf ik niet te kijken..
Te zielig voor teergevoelige G_E-tjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
grave of the fireflies heb ik ook... dies zielig
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Te zielig voor teergevoelige G_E-tjes..
Nee, want dan moet ik heel hard huilen zonder dat er iemand is om mij te troosten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doe maar lief op de bank gaan zitten en em nu meteen aanzetten. HIj is geweldig.
Aaaahw.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik heel hard huilen zonder dat er iemand is om mij te troosten.
[afbeelding]
Snif2 en snif3
Ik ben net door chapter 1 heen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
En Chihiro (jongen van tekening hierboven) verzamelt ook nog eens schattige pluche beestjes en leest "girls manga" (dus strips over homo's). Goh..
Homo strips?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
En Chihiro (jongen van tekening hierboven) verzamelt ook nog eens schattige pluche beestjes en leest "girls manga" (dus strips over homo's). Goh..
Shounen Ai.quote:
En die zijn cool?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Shounen Ai.. Legal/Lawful Drug bijvoobeeld.
[afbeelding]
Enne... die 1,5 km extra...? Dat was een bonus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Pfoe...
46,5 km gefietst.
Ik wilde even weten hoe ver het nou naar m'n werk is, 22.5 km dus. Dus even heen-en-weer geweest
Ik wilde kijken of binnendoor Barendrecht korter wasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef tech het volgende:
[..]
Enne... die 1,5 km extra...? Dat was een bonus?
een ècht plaatje!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef anne1982 het volgende:
hallo wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef anne1982 het volgende:
HET LIJSTJE ..
HEB MET CRENO EENS GEZOEND DIE KRIJGT EEN 9![]()
Waar zijn de uniform meneren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
een ècht plaatje!!
btw, d'r raasde weer wat voor de deur langs: http://66.118.185.11/imagehigh/r/12072005151340_rups.JPG
1 uur, 49 minuten. Gemiddelde snelheid 25 km/hquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef wonderer het volgende:
Veel te warm voor dat soort capriolen, Vlarpie
Hoe lang heb je er nou over gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |