gewoon blijven doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:32 schreef Camoth het volgende:
NOG maar een rondje Gooi gedaan. Volgens mij ben ik verslaafd aan autorijden![]()
Echt humor. Met vriendinnetje van me, muziek aan. Je had die gezichten van de mensen op straat moeten zien terwijl wij langsscheurdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
gewoon blijven doen
is het beste, dan ga je ook geen dingen vergeten..
quote:
quote:
hihihiquote:
Timmah en Maaike..... das alles. Hoop ik.quote:
Lid?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Timmah en Maaike..... das alles. Hoop ik.. En Maaike is niet eens lid.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
iehl nee. Ik ben euhm al ... euhm... semi-bezet.quote:
*baal*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
van Fok. "Fok-user| , om een beetje in de termen te blijven.quote:
Tsja. Je had meegekund hoor.quote:
Ooow, een non-Fok!ker dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
van Fok. "Fok-user| , om een beetje in de termen te blijven.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
iehl nee. Ik ben euhm al ... euhm... semi-bezet..
En je vrienden dan?quote:
quote:
*uit vuurlinie stap*quote:
Weet je wat. Dan MAG je niet mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:11 schreef Suus-chan het volgende:
[..]sowwy... van de winter gaat ik wel mee
![]()
Maak je geen zorgen hoor. Zo doen we wel vaker. Twee minuten later zitten we weer gezellig op de bank anime te kijken.quote:
En ik ken Yohji Yamamoto en nog wat japanse woordjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:12 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Whehehe ja kijk maar uit, SJP kan karate![]()
Ik hoef toch niet mee te kijken he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor. Zo doen we wel vaker. Twee minuten later zitten we weer gezellig op de bank anime te kijken.
EN Haru wo Daite Ita.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik ken Yohji Yamamoto en nog wat japanse woordjes..
idd... eigk zouden we getrouwd moeten zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hoor. Zo doen we wel vaker. Twee minuten later zitten we weer gezellig op de bank anime te kijken.
Zijn we.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
idd... eigk zouden we getrouwd moeten zijn
Jep..quote:
Dat moest van jou!quote:
Is die jurk nu ondertussen trouwens al verbrand?quote:
Je verbrandt toch geen jurken? mafkees!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is die jurk nu ondertussen trouwens al verbrand?
Er zijn altijd uitzonderingen waarbij verbranden de enige optie is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:21 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Je verbrandt toch geen jurken? mafkees!
Dat scheelt dan weer iets.quote:hij was overigens niet van mij
ik snap t niet... wrom is dit zo'n uitzondering? issie zo lelijk dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen waarbij verbranden de enige optie is.
[..]
Dat scheelt dan weer iets.
Geen Ja-woord ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
te laatmaar troost je, er was geen taart
![]()
Lieve SJP, wat denk je zelf?quote:
Timmah kijkt trouwens wel van "euhm.. schat? Voordat we gaan trouwen moet ik je iets vertellen..."quote:
Stimmt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah kijkt trouwens wel van "euhm.. schat? Voordat we gaan trouwen moet ik je iets vertellen...".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |