Dat is een end lopen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer rent naar Prego toe en vliegt 'm om z'n nek!! Dude!!![]()
![]()
Die typische manier van filmenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... vreemd dat je aan 2 seconden beeld vaak al kunt zien dat iets een Duitse (politie)serie is..
En het verschil met een normale dag is... ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gewoon de hele dag geen fuck gedaan
Niets...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het verschil met een normale dag is... ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het verschil met een normale dag is... ?
Ik denk dat het beter is dat niemand daar een uitspraak over doet...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Soms hé? Soms vraag ik me af wat voor reputatie ik heb.
You are known for having a reputation?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Soms hé? Soms vraag ik me af wat voor reputatie ik heb.
SJ heeft veel voor mensen over, dat zie je wel weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een end lopen naar Frankrijk.
Voor jou wel whahahaha! Ja super hiero. We moeten ff blijkletsenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Prego het volgende:
[..]
SJ heeft veel voor mensen over, dat zie je wel weer![]()
SJ: alles goed??
dadelijk naar een rock cafe in Lyon
Ga je weer naar takke herrie luisteren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Sunjammer het volgende:
Vrijdag op vakantie naar Oostenrijk. 3 Concerten in de planning: Dream Theater, Epica en Opeth... I'm happy
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je weer naar takke herrie luisteren?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Concerten in de planning: Dream Theater, Opeth... I'm happy
Nee, Vlarp heeft ze allemaal mee naar bed genomen.quote:
Hij heeft toch maar 1 gat?????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, Vlarp heeft ze allemaal mee naar bed genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |