Da's een apparte Ek88 replica? Dit was een visgraat shirt orgineel zonder KNVB logo soms?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:22 schreef Samcali het volgende:
komt ie, als de moderator het tenminste niet als spam verwijdert![]()
http://groups.msn.com/vvvshirts/shoebox.msnw
Je hebt de Vitesse shirts niet meer?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:22 schreef Samcali het volgende:
komt ie, als de moderator het tenminste niet als spam verwijdert![]()
http://groups.msn.com/vvvshirts/shoebox.msnw
Zwart bedoel je? Wat dacht je van nepquote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?
[afbeelding]
Mozes kriebel, daar had ik bijna een bod op uitgebracht volgens mij, neit egzien dat het logo erop genaaid zat. Ja het zal best echt zijn (alhoewel ik er tot vandaag nog nooit van had gehoord), maar doe mij maar gewoon enkel het zwarte leeuwtje erop.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:00 schreef Samcali het volgende:
De Vitesse shirts heb ik inmiddels allemaal verkocht of geruild. Het EK 88 shirt is in twee versies gemaakt toen: eentje met een opgedrukt KNVB logo, en deze versie met een opgenaaid logo.
Hier een voorbeeldje van Ebay, het bewijs dat het ook met dit KNVB logo om een originele replica gaat![]()
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53628&item=5213517129&rd=1
quote:
Dat het nep is, was mij ook duidelijk. Maar zijn ze nu echt zo dom dat ze niet beseffen dat Nederland geen zwart uitshirt heeft? Idd, die anti racisme shirts zijn opvallend veel te koop. Ik heb er een gezien waarbij het nike logo een kwart slag gedraaid erop stond.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zwart bedoel je? Wat dacht je van nepKijk ens op eBay hoeveel shirts je wel niet kan bestellen die van de spelers afkomstige zijn die tegen ENgeland in het zwart/witte tenue speelde.. gek toch dat zoveel mensen een teneu van RObben/Van Nistelrooij hebben en die ok nog eens te koop aanbieden.
Ook leuk: Het huidige Oranje shirt, BERGKAMP achterop, gedragen en wel.. yeah.. shure
Ja maar Quasar die zijn juist EXTRA zeldzaam, ik heb er vorige week nog ene gekocht voor 500 euro... of.. of... heb ik nu een poesje in een hele grote zak gekocht?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat het nep is, was mij ook duidelijk. Maar zijn ze nu echt zo dom dat ze niet beseffen dat Nederland geen zwart uitshirt heeft? Idd, die anti racisme shirts zijn opvallend veel te koop. Ik heb er een gezien waarbij het nike logo een kwart slag gedraaid erop stond.![]()
Ik vind hem wel mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Geen gezicht zeg...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Niet eens lelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
toffs.comquote:Op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die Arsenal shirtjes van voor 1983 hebben?
Op wat "specials" na heb ik ze allemaal vanaf 1983quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb maar drie Arsenal shirts, maar zo oud heb ik ze niet.
ik geloof iets van 63 Arsenal shirtsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoeveel heb je er?
vage shi(r)tquote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
zooowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik geloof iets van 63 Arsenal shirts
Allemaal van die fake dingen uit Spanje zeker met voorgedrukte namen achterop.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooie verzameling zal dat zijn !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op wat "specials" na heb ik ze allemaal vanaf 1983
Ja.. dan zou je dat gaan melden ja...? Beetje flauwe opmerking.. jaloers?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Allemaal van die fake dingen uit Spanje zeker met voorgedrukte namen achterop.
BB is gewoon een beetje jaloers,tis een kruik he?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja.. dan zou je dat gaan melden ja...? Beetje flauwe opmerking.. jaloers?
Tja... t'loopt daar al dun door de broek als ze aan de 2e wedstrijd van het seizoen denkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BB is gewoon een beetje jaloers,tis een kruik he?
Wie zit er op 13 augustus in Carlisle?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BB is gewoon een beetje jaloers,tis een kruik he?
Maar ik heb tenminste geen Ajax-shirt. Fouter kan niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja... t'loopt daar al dun door de broek als ze aan de 2e wedstrijd van het seizoen denken
en wat heeft dat met shirtjes te makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wie zit er op 13 augustus in Carlisle?![]()
Daar heb je de grootste voetbalshirtjeswinkel ter wereld.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat heeft dat met shirtjes te maken
och och ik schaam me d'r niks voor hoor. Ik kocht en verzamelde die tijd allerlei voetbal dingen en ging daarnaats ook wel een met pappie naar NAC.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste geen Ajax-shirt. Fouter kan niet.![]()
Wat moet ik dan zeggen? Dat ik nepshirts mooi vind?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Desondanks s het een vreemde reactie van jou over die nepshirtjes, maargoed.. daar zul je blijkbaar niet eens mer op terugkomen...
isgoed, ik hou het in de gatenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga binnenkort wsl opruiming houden,als ik wat aardige shirts tegenkom zal ik ze hier wel aanbieden als er interesse voor is
Als je een Compostela-shirt beht houd ik me aanbevolen of die van Nigeria 1994.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga binnenkort wsl opruiming houden,als ik wat aardige shirts tegenkom zal ik ze hier wel aanbieden als er interesse voor is
Wat ben je nu voor een drollemans!?? DG heeft het over dat hij 63 Arsenal shirts heeft, jij beweert doodleuk dat het hier vast om nep-shirts zal gaan, dus wie begint er nu toch over nep-shirts? Jij toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Dat ik nepshirts mooi vind?![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat lul je nu, homo? Ga toch je kontmaat Pierre neuken. Ik ken DG in real life en weet dat hij van nepshirts houdt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor een drollemans!?? DG heeft het over dat hij 63 Arsenal shirts heeft, jij beweert doodleuk dat het hier vast om nep-shirts zal gaan, dus wie begint er nu toch over nep-shirts? Jij toch?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat lul je nu, homo? Ga toch je kontmaat Pierre neuken. Ik ken DG in real life en weet dat hij van nepshirts houdt.
Ik wilde even op hetzelfde niveau reageren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]anders reageer je normaal
Moet ik ruiken dat je DG in real life kent? moet ik ruiken dat er dan veel nepshirts tussen zullen zitten? Als je gewoon ff wat duidelijker bent scheelt dat een hoop ONduidelijkheid. Doe's rustig...
Zo zie je maar hoe gemoedelijk en gezellig wij zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Doc het volgende:
Ah, dit is dus die allom vermaarde Brabants gemoedelijkheid
niet lelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:05 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
AC Milan Away 05-06.
[afbeelding]
AC MIlan Third 05-06.
Hebben zij ook een site?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Daar heb je de grootste voetbalshirtjeswinkel ter wereld.
Mooie shirtsquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:05 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
AC Milan Away 05-06.
[afbeelding]
AC MIlan Third 05-06.
DG en fakequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Uitshirt is in het echt wel mooiquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
Die nieuwe feyenoord thuis is in de winkel nog lelijker dan op foto's, echt
Alleen dat uit-shirt is mooi.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
dat had ik je ook wel kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
Waar haal je diequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen waarschijnlijk nog 1 van AS Roma erbij.
Inter Sport. ( ik in Sittard )quote:
Die kunnen Myrthe en Rosa als Tent gebruiken? (moet je er wel haringen bijvragen)quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Doc het volgende:
Ah, dit is dus die allom vermaarde Brabants gemoedelijkheid
DG, mocht je nog LFC shirts hebben die je kwijt wil, ik hou me aanbevolen ...
quote:
ik kan zeggen mooie eenvoud, maar het mist... kleur?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Real Madid third 05-06
[afbeelding]
Real Madrid Away 05-06
ziet er toch niet zo super uit..
Kende jij nou ook die foto van een paar jaar geleden van Myrthe en Rosa in LFC shirtjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die kunnen Myrthe en Rosa als Tent gebruiken? (moet je er wel haringen bijvragen)
Lelijk gewoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Real Madid third 05-06
[afbeelding]
Real Madrid Away 05-06
ziet er toch niet zo super uit..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet mooi
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Kende jij nou ook die foto van een paar jaar geleden van Myrthe en Rosa in LFC shirtjes?
Zien er wel leuk uit. Zullen ze dat geel-blauwe shirt in Zweden-stijl speciaal voor Zlatan gemaakt hebben ?quote:
hier dan maar evenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Kende jij nou ook die foto van een paar jaar geleden van Myrthe en Rosa in LFC shirtjes?
die is er al lang,check eBayquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier dan maar even
Doc er komt binnenkort nog een dvd uit van Liverpool the road to istanbul, of wist je dat al?l
Zal het shirt wat ik als uitshirt aangaf misschien wel het keepershirt zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
4 shirts???
Welke is et keepersshirt dan?
ik ook wat groot die sponsorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van ADO vind ik lelijk.
ja op de open dag word het nieuwe logo bekend gemaakt of nietquote:
ja hopen op een beterequote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja op de open dag word het nieuwe logo bekend gemaakt of niet
Net zoals een open beenbreuk ook wel z'n charmes heeft!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zit eraan te denken om het uitshirt van Ajax aan te schaffen. Ik zag vandaag er iemand meelopen, en het heeft wel wat
Ach ja, ieder z'n smaak zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Net zoals een open beenbreuk ook wel z'n charmes heeft!
heb hem in de order staanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:37 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van Man UTD
Zal het ooit nog wat worden met Belgische shirts? Ik vrees van niet..quote:Op maandag 25 juli 2005 12:09 schreef jinmu het volgende:
http://www.cerclebrugge.be/beeld/medium/10002288.jpg
Zo dan: Schrik ik effe van zeg! Wat een lelijk shirt!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:09 schreef jinmu het volgende:
http://www.cerclebrugge.be/beeld/medium/10002288.jpg
nou 'erger'.. even lelijk wellichtquote:Op maandag 25 juli 2005 12:56 schreef jinmu het volgende:
het kan nog altijd erger:
St-Truiden
http://img241.imageshack.us/img241/5282/truitjestvv4rb.png
Lokeren
http://www.sporting.be/images/players/Ploeg0506.jpg
Afschuwelijk...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Standard heeft voor het eerst een andere combinatie op het shirt,horizontale lijnen ipv effe,ik ben volgens mij 1 van de weinige die het wel wat vind.
http://www.standard.be/im(...)M3I3933_GM3I3933.JPG
Die shirts zijn nog wel ok!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Standard heeft voor het eerst een andere combinatie op het shirt,horizontale lijnen ipv effe,ik ben volgens mij 1 van de weinige die het wel wat vind.
Ik vond het shirt van afgelopen seizoen mooierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hej jongens,,
Is het Werder Bremen thuisshirt ergens te koop in winkels ?
Online zie ik em wel maar mn ouders hebben geen Creditcard
[afbeelding]
Ik ook maar deze is ook niet mis tochquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het shirt van afgelopen seizoen mooier
Hij valt wel mee danquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik ook maar deze is ook niet mis toch
maja kan je mss ergens zien wat ze in de winkels(helderman enzo) hebben
Het kleedt wel aardig af, proberen ze zo Ronaldo te strikken of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
als mn ouders nou ff een creditcard haddenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
De Napoli shirts van vorig seizoen zijn nu 30% afgeprijsd bij Kappa (online store). Zonder shirtsponsor
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Knap om zo veel lelijke shirtjes van K*t teams te bezittenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Xevor het volgende:
Mijn verzameling:
Inter Milan - origineel
KV Mechelen - origineel
2x Real Madrid - replica
Juventus - replica
Manchester United - replica
Barcelona - origineel
Frankrijk - replica
2x Braziliet - replica
Spanje - replica
Nederland - replica
2x Iran - origineel
Nederland en Barca zijn okequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Knap om zo veel lelijke shirtjes van K*t teams te bezitten
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Xevor het volgende:
Mijn verzameling:
Inter Milan - origineel
KV Mechelen - origineel
2x Real Madrid - replica
Juventus - replica
Manchester United - replica
Barcelona - origineel
Frankrijk - replica
2x Braziliet - replica
Spanje - replica
Nederland - replica
2x Iran - origineel
Met replica bedoel ik van die neppe shirts die je meestal voor ongeveer 3-5 euro kan kopen in Spanje. De meeste replica shirts heb ik in Iran gekocht. Daar kost het 2-3 euro.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?Replica van de fanshop versie (aka nep-shirts met voorgedrukte naam en nummer, voorgedrukt clublogo, meestal uit Spanje of Tsjechië),
ofreplica van het wedstrijdshirt? (fanshop versie, de wedstrijdshirts {die door de spelers gedragen worden} zijn weer anders dan de shirts in de fansop.
Hij is wel erg mooi.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Waarom durf ik het niet aan.. om dit shirt van mijn favo club te bestellen
100% mee eensquote:
Ach gewoon op de Oelemarkt bij D&S binnenlopen met dat shirt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef TimoBasso het volgende:
Alleen ik zou er geen vrienden mee maken hier in Weert![]()
![]()
Hell yeahquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach gewoon op de Oelemarkt bij D&S binnenlopen met dat shirt.
Nix aan het handje...
Best wel balen ja. Mooi shirt, en Lonsdale is gewoon een mooi merkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Erg mooi tenue dit jaar ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Lonsdale is dacht ik alleen in Nederland zo omstredenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Erg mooi tenue dit jaar ja.
En lekker boeien dat media gezeik mbt Lonsdale. In Italie ben je superhip met dit shirt, daar draagt iedereen Losndale kleding, of meer, nepkleding die door moet gaan voor Lonsdale (maar dan met diverse alternatieve vormen van spelling, Wonsdaly, lonstyle etc.)
Sunderland speelt ook in lonsdale kleding komend seizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lonsdale is dacht ik alleen in Nederland zo omstreden
Is die te koop in Nederland ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:45 schreef sjimz het volgende:
het nieuwe shirt van Leeds United vind ik btw wel mooi.. Ze hebben nu weer Admiral als kledingsponsor *nostalgie*
[afbeelding]
als het licht in het stadion uitvalt kunnen ze doorvoetballen zeker?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:14 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Uitshirt van Barca
Geeft licht in het donker.
Als je die shirts bij Studio Sport zag wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het licht in het stadion uitvalt kunnen ze doorvoetballen zeker?![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is die te koop in Nederland ?![]()
Die is wel heel erg mooi. Die lonsdale van Blackburn is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:45 schreef sjimz het volgende:
het nieuwe shirt van Leeds United vind ik btw wel mooi.. Ze hebben nu weer Admiral als kledingsponsor *nostalgie*
[afbeelding]
Als je een shirt met nummer 2 voor 2 euro kunt krijgen dan hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:25 schreef DeRCT14 het volgende:
ik heb een Heracles Almelo uitshirt 2004-2005 met nummer 15... voor 15 euro
link?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
De Napoli shirts van vorig seizoen zijn nu 30% afgeprijsd bij Kappa (online store). Zonder shirtsponsor
Omdat je anders een groep van 20 Marokkanen in je nek krijgtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:20 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hoe (en waar) kan ik als Nederlander het snelst aan het nieuwe thuisshirt van de Spurs komen??? Uiteraard met achterop nummer 5 en de naam DAVIDS...
http://www.kappastore.com/it/offerte.asp?vetrina=962&Id_Reparto=57quote:
ze hebben wel een shirtsponsor maar dat staat alleen op het thuisshirtquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Hebben ze geen shirtsponsor? Zo lelijk vind ik hem niet, maar vind het polo-idee vaak wel leuk. Net zoals het vorige Engelandshirt, was ook een beetje een soort van polo met dat kraagje en die (druk)knoopjes.
Mooi shirt vooral dat groen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:37 schreef sjimz het volgende:
nieuw uitshirt van Sporting Lissabon
[afbeelding]
Lijkt een beetje op een poloshirt
Ik vind 'm nog steeds lelijk en niks aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:56 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Gekocht bij de Aktiesport in Noordwijk.. koste maar ¤30
Btw, lekkere brakke pic hierboven
Hoe kan je die beide nou tegelijk willen??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog steeds lelijk en niks aan.
Ik ben trouwens op jacht naar de shirts van Arsenal en de Spurs.
Is geen geld !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:31 schreef DIGGER het volgende:
http://www.kappastore.com/it/offerte.asp?vetrina=962&Id_Reparto=57
Zijn nu echt de laatste exemplaren zie ik, thuis shirt uitverkocht, maar nu kortingen van 68%...
idd, je gaat toch ook niet een barca shirt en een real shirt bestellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan je die beide nou tegelijk willen??
Het is of spursof arsenal
![]()
Nee maar dat verschil is ook veel groter en zijn toppers onder elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:03 schreef yurko het volgende:
[..]
idd, je gaat toch ook niet een barca shirt en een real shirt bestellen
Dat is al iets beter te begrijpen dan 2 shirts van aardsrivalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
De Spurs is een 'mindere' club dan Arsenal. Kijk als ik nou Man United of Chelsea had genoemd zou 't al anders zijn geweest.
en weer een Aziaat als hoogste bieder,snap er geen kut vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:05 schreef Stefkuh het volgende:
Als er nog mensen zijn met geld te veel (ik momenteel niet echt...)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5229942007&rd=1&rd=1
u volgt het (engelse) voetbal nog niet zo langquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee maar dat verschil is ook veel groter en zijn toppers onder elkaar.
De Spurs is een 'mindere' club dan Arsenal. Kijk als ik nou Man United of Chelsea had genoemd zou 't al anders zijn geweest.
Maar hij heeft wel gelijk dat ze een mindere club zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
u volgt het (engelse) voetbal nog niet zo lang
die 2 clubs (lees supporters) kunnen elkaars bloed wel drinken !
Is ajax-feyenoord niets bij !!!!
was te verwachten....echte voetballers laten inkoppertjes niet aan zich voorbij gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat ze een mindere club zijn
ik ook niet nee.. de dag dat ik er nog eens een voor maximaal 100 euro kan kopen gata de vlag uit...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en weer een Aziaat als hoogste bieder,snap er geen kut van
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was te verwachten....echte voetballers laten inkoppertjes niet aan zich voorbij gaan
(vraag maar aan v Gessel )
Dan zal die vlag binnen blijven denk ik....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:00 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ik ook niet nee.. de dag dat ik er nog eens een voor maximaal 100 euro kan kopen gata de vlag uit...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee maar dat verschil is ook veel groter en zijn toppers onder elkaar.
Heb zelf het rooie uit shirt besteld en idd, geen geld nu, 25 piek tot en met je voordeurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Vandaag is mijn witte Napoli uit shirt met lange mouwen binnen gekomen van de Kappastore..
Gratis bedrukking achterop: Dus 10 en Maradona gekozen..
Via DHL verzonden en binnen 24 afgeleverd. En dat alles voor de lullige prijs van ¤ 25,-. Ik zeg koopje.
Dus gelijk maar Betis Sevilla shirt besteld, Nr 17 dacht ik met Joaquin
Wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop voetbalshirts kan kopen, hoeven niet van clubs te zijn
Ik ken wel een Turkse online site (ook in Engels trouwens): http://www.sporx.com/index.php?language=enquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 euro
liefst onder de 20 euro en dergelijke.
In Engeland volgens mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop voetbalshirts kan kopen, hoeven niet van clubs te zijn
ebay.co.uk,voor een paar pond al een shirtje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Liefst online of in bekende shops in Nederland
Hier heb je 50 shirtjes voor 1 Euro per stukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 euro
liefst onder de 20 euro en dergelijke.
Ik vind het thuisshirt van AZ ook wel mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:46 schreef livetothegoal het volgende:
als je een mooi shirt wilt, moet je die uitshirt van AZ kopen prachtig !.
ik ben een psv-er. dus het is een neutrale mening.
Die zullen zeer zeldzaam zijn lijkt me, geen idee dan ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:16 schreef Jgeerling het volgende:
Vraag: Als ik een voetbalshirt van een oude Serie-B club zoek (Castel di Sangro) waar zou ik dat volgens jullie kunnen vinden?
Toppertje SJ !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:40 schreef superjoden het volgende:
gisteren dit retroshirt gekocht in de fanshop
http://www.toffs.com/Products/Continentals/Ajax/4000.htm
54 eurootjes (incl. korting als je SCC of CC hebt) , zonder korting ¤ 60,-quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toppertje SJ !!
cuanta costa ?
@QdD: AS en Lazio![]()
Ik heb ook een AS en Lazio shirtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toppertje SJ !!
cuanta costa ?
@QdD: AS en Lazio![]()
dat geldt niet voor iedereenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zitten ook superlekker !
Bestaat er geen maat XXXXXL net als met die feyenoord shirts paar seizoenen terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat geldt niet voor iedereen![]()
Valt mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Nashje het volgende:
Op het plaatje zien ze er naar uit dat ze strak zitten vergeleken met de Adidas, Nike, etc. shirts. Is dat ook zo?
Waar smaakt 't naar dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En de stof is superlekker
Gevalletje oplichting natuurlijk,sinds wanneer heeft de KNVB Adidas als kledingsponsor.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Stefkuh het volgende:
Heb ik iets gemist of weer typisch gevalltje oplichting?
http://cgi.ebay.com/Adida(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Daarom zei ik ook "heb ik iets gemist"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gevalletje oplichting natuurlijk,sinds wanneer heeft de KNVB Adidas als kledingsponsor.....
Men's Adidas jacket size M. Official Holland Team jacket for the 2006 FIFA World Cup.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Samcali het volgende:
Ik zie hier nergens staan dat het om het Nederlands voetbalelftal gaat. Het jack kan dus net zo goed een origineel van het Nederlands zwemteam, atletiekteam, rolstoelbasketbalteam enz. zijn![]()
smiecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef Samcali het volgende:
Ik zag het net ook ineens staan ja, heb mijn bericht dus maar vlug ge-edit![]()
Retro adidas jacks zijn ook vet (mijn smaak) maar dit is gewoon een gaar trainingsjack met zelfs HOLLAND in letters groot op de achterkant... prul... maar toch zou het vet zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Samcali het volgende:
Zal wel een of ander "retro jack" zijn van Adidas. Die schijnen nogal populair te zijn tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef Samcali het volgende:
Van de site www.knvb.nl (nieuwsbericht van 1 juni 2004)
De KNVB en sponsor Nike hebben het bestaande sponsorcontract tussentijds opengebroken en verlengd. Beide partijen kwamen overeen de samenwerking te verlengen tot en met het WK dat in 2010 in Zuid Afrika wordt gehouden. De KNVB en Nike gingen in 1996 voor het eerst met elkaar in zee. Beide partijen zijn content met de verlenging.
hoe duur?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef kevin33 het volgende:
Net nog ff wat shirts gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook nog die van het nl elftal gekocht
dat shirt is het thuisshirt van dit seizoen, voor Highburyquote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef JeroenV het volgende:
Dat uitshirt van Arsenal blijft mooi. Alleen heb ik al teveel shirts en is 70 euro best veel geld voor mij, wat ik beter kan besteden
Zo vet blijft die..quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het Feyenoord 2005/2006 Thuisshirt het goedkoopst is, ook gezien de verzendkosten...?
Intersport?quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het Feyenoord 2005/2006 Thuisshirt het goedkoopst is, ook gezien de verzendkosten...?
Klopt, ze bieden shirts van vorige seizoenen goedkoper aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow verkeerd gekeken. Is het shirt van vorig seizoen.
Bedankt voor de tip, ik bestel er vanavond meteen een!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef brighton het volgende:
Voor de Feyenoorders: Away (L) en home (M, L, XL) shirt van vorig seizoen voor e. 25,15 bij Subside. Staan nog wel meer leuke aanbiedingen bij, hier
Het uitshirt is wel uitverkocht nu he, maar dat had je zelf denk ik ook wel gezienquote:Op woensdag 14 september 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik bestel er vanavond meteen een!
Het thuisshirt is toch mooierquote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Het uitshirt is wel uitverkocht nu he, maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
laat maarquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Yomilo verkoopt altijd wel echte shirts, een klasgenoot koopt z'n shirts altijd daar. Maar als je het niet vertrouwd zou ik even mailen.
Is wel netjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef WaStEd het volgende:
iemand van het weekend Hertha zien voetballen ?
Spelen met Nike in jawel een geel shirt (met groene rugnummers), blauwe broek en witte sokken.
Ik weet niet hoor maar dit is ongeveer het idee...
[afbeelding]
Braziliëquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef WaStEd het volgende:
iemand van het weekend Hertha zien voetballen ?
Spelen met Nike in jawel een geel shirt (met groene rugnummers), blauwe broek en witte sokken.
Ik weet niet hoor maar dit is ongeveer het idee...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |