Wat lul je nu, homo? Ga toch je kontmaat Pierre neuken. Ik ken DG in real life en weet dat hij van nepshirts houdt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor een drollemans!?? DG heeft het over dat hij 63 Arsenal shirts heeft, jij beweert doodleuk dat het hier vast om nep-shirts zal gaan, dus wie begint er nu toch over nep-shirts? Jij toch?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat lul je nu, homo? Ga toch je kontmaat Pierre neuken. Ik ken DG in real life en weet dat hij van nepshirts houdt.
Ik wilde even op hetzelfde niveau reageren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]anders reageer je normaal
Moet ik ruiken dat je DG in real life kent? moet ik ruiken dat er dan veel nepshirts tussen zullen zitten? Als je gewoon ff wat duidelijker bent scheelt dat een hoop ONduidelijkheid. Doe's rustig...
Zo zie je maar hoe gemoedelijk en gezellig wij zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Doc het volgende:
Ah, dit is dus die allom vermaarde Brabants gemoedelijkheid
niet lelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:05 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
AC Milan Away 05-06.
[afbeelding]
AC MIlan Third 05-06.
Hebben zij ook een site?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Daar heb je de grootste voetbalshirtjeswinkel ter wereld.
Mooie shirtsquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:05 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
AC Milan Away 05-06.
[afbeelding]
AC MIlan Third 05-06.
DG en fakequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Allemaal van die fake dingen uit Spanje zeker met voorgedrukte namen achterop.
Uitshirt is in het echt wel mooiquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
Die nieuwe feyenoord thuis is in de winkel nog lelijker dan op foto's, echt
Alleen dat uit-shirt is mooi.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
dat had ik je ook wel kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
Waar haal je diequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen waarschijnlijk nog 1 van AS Roma erbij.
Inter Sport. ( ik in Sittard )quote:
Die kunnen Myrthe en Rosa als Tent gebruiken? (moet je er wel haringen bijvragen)quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Doc het volgende:
Ah, dit is dus die allom vermaarde Brabants gemoedelijkheid
DG, mocht je nog LFC shirts hebben die je kwijt wil, ik hou me aanbevolen ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |