Het kleedt wel aardig af, proberen ze zo Ronaldo te strikken of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Standard heeft voor het eerst een andere combinatie op het shirt,horizontale lijnen ipv effe,ik ben volgens mij 1 van de weinige die het wel wat vind.
http://www.standard.be/im(...)M3I3933_GM3I3933.JPG
als mn ouders nou ff een creditcard haddenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
De Napoli shirts van vorig seizoen zijn nu 30% afgeprijsd bij Kappa (online store). Zonder shirtsponsor
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Standard heeft voor het eerst een andere combinatie op het shirt,horizontale lijnen ipv effe,ik ben volgens mij 1 van de weinige die het wel wat vind.
http://www.standard.be/im(...)M3I3933_GM3I3933.JPG
Knap om zo veel lelijke shirtjes van K*t teams te bezittenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Xevor het volgende:
Mijn verzameling:
Inter Milan - origineel
KV Mechelen - origineel
2x Real Madrid - replica
Juventus - replica
Manchester United - replica
Barcelona - origineel
Frankrijk - replica
2x Braziliet - replica
Spanje - replica
Nederland - replica
2x Iran - origineel
Nederland en Barca zijn okequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Knap om zo veel lelijke shirtjes van K*t teams te bezitten
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Xevor het volgende:
Mijn verzameling:
Inter Milan - origineel
KV Mechelen - origineel
2x Real Madrid - replica
Juventus - replica
Manchester United - replica
Barcelona - origineel
Frankrijk - replica
2x Braziliet - replica
Spanje - replica
Nederland - replica
2x Iran - origineel
Met replica bedoel ik van die neppe shirts die je meestal voor ongeveer 3-5 euro kan kopen in Spanje. De meeste replica shirts heb ik in Iran gekocht. Daar kost het 2-3 euro.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?Replica van de fanshop versie (aka nep-shirts met voorgedrukte naam en nummer, voorgedrukt clublogo, meestal uit Spanje of Tsjechië),
ofreplica van het wedstrijdshirt? (fanshop versie, de wedstrijdshirts {die door de spelers gedragen worden} zijn weer anders dan de shirts in de fansop.
Hij is wel erg mooi.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Waarom durf ik het niet aan.. om dit shirt van mijn favo club te bestellen
100% mee eensquote:
Ach gewoon op de Oelemarkt bij D&S binnenlopen met dat shirt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef TimoBasso het volgende:
Alleen ik zou er geen vrienden mee maken hier in Weert![]()
![]()
Hell yeahquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach gewoon op de Oelemarkt bij D&S binnenlopen met dat shirt.
Nix aan het handje...
Best wel balen ja. Mooi shirt, en Lonsdale is gewoon een mooi merkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Erg mooi tenue dit jaar ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Lonsdale is dacht ik alleen in Nederland zo omstredenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Erg mooi tenue dit jaar ja.
En lekker boeien dat media gezeik mbt Lonsdale. In Italie ben je superhip met dit shirt, daar draagt iedereen Losndale kleding, of meer, nepkleding die door moet gaan voor Lonsdale (maar dan met diverse alternatieve vormen van spelling, Wonsdaly, lonstyle etc.)
Sunderland speelt ook in lonsdale kleding komend seizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lonsdale is dacht ik alleen in Nederland zo omstreden
Is die te koop in Nederland ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:45 schreef sjimz het volgende:
het nieuwe shirt van Leeds United vind ik btw wel mooi.. Ze hebben nu weer Admiral als kledingsponsor *nostalgie*
[afbeelding]
als het licht in het stadion uitvalt kunnen ze doorvoetballen zeker?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:14 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Uitshirt van Barca
Geeft licht in het donker.
Als je die shirts bij Studio Sport zag wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het licht in het stadion uitvalt kunnen ze doorvoetballen zeker?![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is die te koop in Nederland ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |