Zo vet blijft die..quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het Feyenoord 2005/2006 Thuisshirt het goedkoopst is, ook gezien de verzendkosten...?
Intersport?quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het Feyenoord 2005/2006 Thuisshirt het goedkoopst is, ook gezien de verzendkosten...?
Klopt, ze bieden shirts van vorige seizoenen goedkoper aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow verkeerd gekeken. Is het shirt van vorig seizoen.
Bedankt voor de tip, ik bestel er vanavond meteen een!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef brighton het volgende:
Voor de Feyenoorders: Away (L) en home (M, L, XL) shirt van vorig seizoen voor e. 25,15 bij Subside. Staan nog wel meer leuke aanbiedingen bij, hier
Het uitshirt is wel uitverkocht nu he, maar dat had je zelf denk ik ook wel gezienquote:Op woensdag 14 september 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik bestel er vanavond meteen een!
Het thuisshirt is toch mooierquote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Het uitshirt is wel uitverkocht nu he, maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
laat maarquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Yomilo verkoopt altijd wel echte shirts, een klasgenoot koopt z'n shirts altijd daar. Maar als je het niet vertrouwd zou ik even mailen.
Is wel netjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef WaStEd het volgende:
iemand van het weekend Hertha zien voetballen ?
Spelen met Nike in jawel een geel shirt (met groene rugnummers), blauwe broek en witte sokken.
Ik weet niet hoor maar dit is ongeveer het idee...
[afbeelding]
Braziliëquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef WaStEd het volgende:
iemand van het weekend Hertha zien voetballen ?
Spelen met Nike in jawel een geel shirt (met groene rugnummers), blauwe broek en witte sokken.
Ik weet niet hoor maar dit is ongeveer het idee...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |