dat geldt niet voor iedereenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zitten ook superlekker !
Bestaat er geen maat XXXXXL net als met die feyenoord shirts paar seizoenen terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat geldt niet voor iedereen![]()
Valt mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Nashje het volgende:
Op het plaatje zien ze er naar uit dat ze strak zitten vergeleken met de Adidas, Nike, etc. shirts. Is dat ook zo?
Waar smaakt 't naar dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En de stof is superlekker
Gevalletje oplichting natuurlijk,sinds wanneer heeft de KNVB Adidas als kledingsponsor.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Stefkuh het volgende:
Heb ik iets gemist of weer typisch gevalltje oplichting?
http://cgi.ebay.com/Adida(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Daarom zei ik ook "heb ik iets gemist"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gevalletje oplichting natuurlijk,sinds wanneer heeft de KNVB Adidas als kledingsponsor.....
Men's Adidas jacket size M. Official Holland Team jacket for the 2006 FIFA World Cup.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Samcali het volgende:
Ik zie hier nergens staan dat het om het Nederlands voetbalelftal gaat. Het jack kan dus net zo goed een origineel van het Nederlands zwemteam, atletiekteam, rolstoelbasketbalteam enz. zijn![]()
smiecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef Samcali het volgende:
Ik zag het net ook ineens staan ja, heb mijn bericht dus maar vlug ge-edit![]()
Retro adidas jacks zijn ook vet (mijn smaak) maar dit is gewoon een gaar trainingsjack met zelfs HOLLAND in letters groot op de achterkant... prul... maar toch zou het vet zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Samcali het volgende:
Zal wel een of ander "retro jack" zijn van Adidas. Die schijnen nogal populair te zijn tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef Samcali het volgende:
Van de site www.knvb.nl (nieuwsbericht van 1 juni 2004)
De KNVB en sponsor Nike hebben het bestaande sponsorcontract tussentijds opengebroken en verlengd. Beide partijen kwamen overeen de samenwerking te verlengen tot en met het WK dat in 2010 in Zuid Afrika wordt gehouden. De KNVB en Nike gingen in 1996 voor het eerst met elkaar in zee. Beide partijen zijn content met de verlenging.
hoe duur?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef kevin33 het volgende:
Net nog ff wat shirts gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook nog die van het nl elftal gekocht
dat shirt is het thuisshirt van dit seizoen, voor Highburyquote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef JeroenV het volgende:
Dat uitshirt van Arsenal blijft mooi. Alleen heb ik al teveel shirts en is 70 euro best veel geld voor mij, wat ik beter kan besteden
Zo vet blijft die..quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het Feyenoord 2005/2006 Thuisshirt het goedkoopst is, ook gezien de verzendkosten...?
Intersport?quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het Feyenoord 2005/2006 Thuisshirt het goedkoopst is, ook gezien de verzendkosten...?
Klopt, ze bieden shirts van vorige seizoenen goedkoper aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow verkeerd gekeken. Is het shirt van vorig seizoen.
Bedankt voor de tip, ik bestel er vanavond meteen een!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef brighton het volgende:
Voor de Feyenoorders: Away (L) en home (M, L, XL) shirt van vorig seizoen voor e. 25,15 bij Subside. Staan nog wel meer leuke aanbiedingen bij, hier
Het uitshirt is wel uitverkocht nu he, maar dat had je zelf denk ik ook wel gezienquote:Op woensdag 14 september 2005 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik bestel er vanavond meteen een!
Het thuisshirt is toch mooierquote:Op woensdag 14 september 2005 16:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Het uitshirt is wel uitverkocht nu he, maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
laat maarquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Yomilo verkoopt altijd wel echte shirts, een klasgenoot koopt z'n shirts altijd daar. Maar als je het niet vertrouwd zou ik even mailen.
Is wel netjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef WaStEd het volgende:
iemand van het weekend Hertha zien voetballen ?
Spelen met Nike in jawel een geel shirt (met groene rugnummers), blauwe broek en witte sokken.
Ik weet niet hoor maar dit is ongeveer het idee...
[afbeelding]
Braziliëquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef WaStEd het volgende:
iemand van het weekend Hertha zien voetballen ?
Spelen met Nike in jawel een geel shirt (met groene rugnummers), blauwe broek en witte sokken.
Ik weet niet hoor maar dit is ongeveer het idee...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |