Toppertje SJ !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:40 schreef superjoden het volgende:
gisteren dit retroshirt gekocht in de fanshop
http://www.toffs.com/Products/Continentals/Ajax/4000.htm
54 eurootjes (incl. korting als je SCC of CC hebt) , zonder korting ¤ 60,-quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toppertje SJ !!
cuanta costa ?
@QdD: AS en Lazio![]()
Ik heb ook een AS en Lazio shirtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toppertje SJ !!
cuanta costa ?
@QdD: AS en Lazio![]()
dat geldt niet voor iedereenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zitten ook superlekker !
Bestaat er geen maat XXXXXL net als met die feyenoord shirts paar seizoenen terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat geldt niet voor iedereen![]()
Valt mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Nashje het volgende:
Op het plaatje zien ze er naar uit dat ze strak zitten vergeleken met de Adidas, Nike, etc. shirts. Is dat ook zo?
Waar smaakt 't naar dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En de stof is superlekker
Gevalletje oplichting natuurlijk,sinds wanneer heeft de KNVB Adidas als kledingsponsor.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Stefkuh het volgende:
Heb ik iets gemist of weer typisch gevalltje oplichting?
http://cgi.ebay.com/Adida(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Daarom zei ik ook "heb ik iets gemist"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gevalletje oplichting natuurlijk,sinds wanneer heeft de KNVB Adidas als kledingsponsor.....
Men's Adidas jacket size M. Official Holland Team jacket for the 2006 FIFA World Cup.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Samcali het volgende:
Ik zie hier nergens staan dat het om het Nederlands voetbalelftal gaat. Het jack kan dus net zo goed een origineel van het Nederlands zwemteam, atletiekteam, rolstoelbasketbalteam enz. zijn![]()
smiecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef Samcali het volgende:
Ik zag het net ook ineens staan ja, heb mijn bericht dus maar vlug ge-edit![]()
Retro adidas jacks zijn ook vet (mijn smaak) maar dit is gewoon een gaar trainingsjack met zelfs HOLLAND in letters groot op de achterkant... prul... maar toch zou het vet zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef Samcali het volgende:
Zal wel een of ander "retro jack" zijn van Adidas. Die schijnen nogal populair te zijn tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef Samcali het volgende:
Van de site www.knvb.nl (nieuwsbericht van 1 juni 2004)
De KNVB en sponsor Nike hebben het bestaande sponsorcontract tussentijds opengebroken en verlengd. Beide partijen kwamen overeen de samenwerking te verlengen tot en met het WK dat in 2010 in Zuid Afrika wordt gehouden. De KNVB en Nike gingen in 1996 voor het eerst met elkaar in zee. Beide partijen zijn content met de verlenging.
hoe duur?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef kevin33 het volgende:
Net nog ff wat shirts gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook nog die van het nl elftal gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |