In Engeland volgens mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop voetbalshirts kan kopen, hoeven niet van clubs te zijn
ebay.co.uk,voor een paar pond al een shirtje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Liefst online of in bekende shops in Nederland
Hier heb je 50 shirtjes voor 1 Euro per stukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 euro
liefst onder de 20 euro en dergelijke.
Ik vind het thuisshirt van AZ ook wel mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:46 schreef livetothegoal het volgende:
als je een mooi shirt wilt, moet je die uitshirt van AZ kopen prachtig !.
ik ben een psv-er. dus het is een neutrale mening.
Die zullen zeer zeldzaam zijn lijkt me, geen idee dan ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:16 schreef Jgeerling het volgende:
Vraag: Als ik een voetbalshirt van een oude Serie-B club zoek (Castel di Sangro) waar zou ik dat volgens jullie kunnen vinden?
Toppertje SJ !!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:40 schreef superjoden het volgende:
gisteren dit retroshirt gekocht in de fanshop
http://www.toffs.com/Products/Continentals/Ajax/4000.htm
54 eurootjes (incl. korting als je SCC of CC hebt) , zonder korting ¤ 60,-quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toppertje SJ !!
cuanta costa ?
@QdD: AS en Lazio![]()
Ik heb ook een AS en Lazio shirtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Toppertje SJ !!
cuanta costa ?
@QdD: AS en Lazio![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |