u volgt het (engelse) voetbal nog niet zo langquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee maar dat verschil is ook veel groter en zijn toppers onder elkaar.
De Spurs is een 'mindere' club dan Arsenal. Kijk als ik nou Man United of Chelsea had genoemd zou 't al anders zijn geweest.
Maar hij heeft wel gelijk dat ze een mindere club zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
u volgt het (engelse) voetbal nog niet zo lang
die 2 clubs (lees supporters) kunnen elkaars bloed wel drinken !
Is ajax-feyenoord niets bij !!!!
was te verwachten....echte voetballers laten inkoppertjes niet aan zich voorbij gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat ze een mindere club zijn
ik ook niet nee.. de dag dat ik er nog eens een voor maximaal 100 euro kan kopen gata de vlag uit...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en weer een Aziaat als hoogste bieder,snap er geen kut van
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was te verwachten....echte voetballers laten inkoppertjes niet aan zich voorbij gaan
(vraag maar aan v Gessel )
Dan zal die vlag binnen blijven denk ik....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:00 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ik ook niet nee.. de dag dat ik er nog eens een voor maximaal 100 euro kan kopen gata de vlag uit...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee maar dat verschil is ook veel groter en zijn toppers onder elkaar.
De Spurs is een 'mindere' club dan Arsenal. Kijk als ik nou Man United of Chelsea had genoemd zou 't al anders zijn geweest.
Heb zelf het rooie uit shirt besteld en idd, geen geld nu, 25 piek tot en met je voordeurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Vandaag is mijn witte Napoli uit shirt met lange mouwen binnen gekomen van de Kappastore..
Gratis bedrukking achterop: Dus 10 en Maradona gekozen..
Via DHL verzonden en binnen 24 afgeleverd. En dat alles voor de lullige prijs van ¤ 25,-. Ik zeg koopje.
Dus gelijk maar Betis Sevilla shirt besteld, Nr 17 dacht ik met Joaquin
Wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop voetbalshirts kan kopen, hoeven niet van clubs te zijn
Ik ken wel een Turkse online site (ook in Engels trouwens): http://www.sporx.com/index.php?language=enquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 euro
liefst onder de 20 euro en dergelijke.
In Engeland volgens mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop voetbalshirts kan kopen, hoeven niet van clubs te zijn
ebay.co.uk,voor een paar pond al een shirtje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Liefst online of in bekende shops in Nederland
Hier heb je 50 shirtjes voor 1 Euro per stukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 euro
liefst onder de 20 euro en dergelijke.
Ik vind het thuisshirt van AZ ook wel mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:46 schreef livetothegoal het volgende:
als je een mooi shirt wilt, moet je die uitshirt van AZ kopen prachtig !.
ik ben een psv-er. dus het is een neutrale mening.
Die zullen zeer zeldzaam zijn lijkt me, geen idee dan ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:16 schreef Jgeerling het volgende:
Vraag: Als ik een voetbalshirt van een oude Serie-B club zoek (Castel di Sangro) waar zou ik dat volgens jullie kunnen vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |