neuken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:37 schreef Talietje het volgende:
wat een zouteloze opmerking sjowhan
* Talietje flikkert een pot zout over em heen
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Silentuz het volgende:
* Silentuz was ook geil, todat zijn 'aanstaande' vriendin het nodig vond om te vertellen dat ze me niet leuk vind, en ik haar wel
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?![]()
voor foto's bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef D-Evil het volgende:
iemand nog een leuk open dirretje ?
euj doe niet zo grof mênquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut voor je op naar de volgende... ps heb je dr nr?![]()
ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mên
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooond
ik hield me in hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
euj doe niet zo grof mên
* Talietje Talietje is supergeil vanavooooond
vertelllllllquote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef Talietje het volgende:!!! ik heb een vet lief en geil cadeautje gekregen
pics? titel van de DVD ? niet dat ik aagjuh ben hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 14:14 schreef Talietje het volgende:
lieve blauwe vibo gekregen, en hij heeft een lesbo dvd gekocht die we samen hebben gekeken
grinzz
oehhhh spannendddddddddddquote:
Lesbo 101, eerste dvd uit 4quote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pics? titel van de DVD ? niet dat ik aagjuh ben hoor![]()
Jij snapt utquote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef T42 het volgende:
damn was ut stil hier niemand iets gedaan? ow w8 da zijn ze nu aan het doen
Dat wordt handkarrenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:52 schreef Enil het volgende:
vriendin net op vakantie gegaan :|
Jij ooooooooooooooooooooooooooookquote:
Hiya sweetness!!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij ooooooooooooooooooooooooooook
Hooooooooooi geilertjequote:
Met jou altijd, dat weet jequote:
Welke rest?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, aangenaam allemaal! Ik lees eerst nog even rustig mee... de rest krop ik nog eventjes op!
Ok, doen we ..heb er wel ff zin inquote:
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:
* melismay loopt op Gutje af en en geeft hem een lange tongzoen... Dan moeten we ook geen tijd verspillen...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ok, doen we ..heb er wel ff zin in![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, aangenaam allemaal! Ik lees DOE eerst nog even rustig mee... de rest krop ik nog eventjes op!
* Gutteguttegut smelt bijna onder deze geile druk maar trekt zich op tijd overeind om melismay mee te sleuren naar de trein....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay loopt op Gutje af en en geeft hem een lange tongzoen... Dan moeten we ook geen tijd verspillen...
Oe... In de trein!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut smelt bijna onder deze geile druk maar trekt zich op tijd overeind om melismay mee te sleuren naar de trein....
Ik ga naar huis en neem je mee![]()
![]()
Niks mis mee toch?!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is gewoon pikstaanderig weer... bij elk voorbij wandelend rokje loopt het water door mijn mond!
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is gewoon pikstaanderig weer... bij elk voorbij wandelend rokje loopt het water door mijn mond!
Je mag op die van mij oefenen hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.![]()
![]()
* Sannetie is toch blij dat ze geen mannendingapparaatjepiel heeft![]()
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepielquote:Op maandag 11 juli 2005 16:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Al is met een kletsnatte slip lopen ook niet alles natuurlijk!.
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowwwquote:Op maandag 11 juli 2005 16:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je mag op die van mij oefenen hoor!
* SignOTheTimes laat zijn broek zakken en schenkt Sannetie zijn enorme stijve mannendingapparaatjepiel!
Ik denk dat wel elkaar gewoon moeten helpen om van die geilheid af te komen (al is het natuurlijk een euforisch gevoel)!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepiel![]()
Ik las jouw post daarstraks gewoon niet goed...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowww![]()
Hehehehehe.....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon? oefenen voor wat? songfestival ofzowww![]()
heej leef jij ook nogquote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als het alleen bij water in je mond blijft valt de "schade" mee.![]()
![]()
* Sannetie is toch blij dat ze geen mannendingapparaatjepiel heeft![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:56 schreef Talietje het volgende:
die is alweer de laatste 3 topics actief hoor
sssssssst en doorzuigenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef Talietje het volgende:
dat is jouw fouten nou weg hier met dat geslowchat
![]()
ow dus als je mij met stijve been ziet lopen weet je genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 16:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt maar dat is toch altijd ietsje pietsje meer te verbergen als een stijve mannendingapparaatjepiel![]()
*gaat er even goed voor zitten...quote:
Dag Talietje..heeeel veeeel plezierquote:
*pakt woordenboek erbij...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef T42 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets met stiek erin gaat makelijker![]()
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie avaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*pakt woordenboek erbij...
Is dit dialect?![]()
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie ava![]()
Hey!!! Hoe is het met jou dan?quote:
* Gutteguttegut zoent innig terug en laat zn handen voorzichtig op melismay dr billen rusten...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geeft Gut een lange en innige zoen... Ik herken mezelf niet meer op t forum door die mooie ava![]()
Nieuwe saaie opdracht?!quote:
Oe.... Jij mag datquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut zoent innig terug en laat zn handen voorzichtig op melismay dr billen rusten...![]()
Mmmmm..zalig...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe.... Jij mag dat![]()
* melismay laat haar handen onder Gutjes shirt glijden...
* melismay trekt Gut's shirt uit en gaat dicht tegen zijn naakte bovenlijf aanstaan... Heb ik je al eens verteld dat je lekker bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mmmmm..zalig...
* Gutteguttegut sluit zn ogen en geniet van de aanraking van melismay dr warme handen..
geen opdracht hebben is inderdaad saaiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Nieuwe saaie opdracht?!
* melismay geeft Grollie een klein kusje op zijn wang, wil natuurlijk geen ruzie krijgen met the misses
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wiltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay trekt Gut's shirt uit en gaat dicht tegen zijn naakte bovenlijf aanstaan... Heb ik je al eens verteld dat je lekker bent
Jouw avatar is ook cool!!!
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wilt
ben nog niet tevreden met mn avatar...wordt aan gewerkt..
er zijn er meer met een gulp hier hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???
Er was iets met gulp enzo...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ey, en ikke dan?? Ben je mij vergeten???
Er was iets met gulp enzo...
Ik zat al klaar....een tijdjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*gaat er even goed voor zitten...
Ja, kon even niet achter de pc enzo...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al klaar....een tijdje
triotje?
Altijd fijn dat je zulke dingen zo maar mag zeggen....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja heb je maar je mag het zo vaak tegen me zeggen als je wilt
* Gutteguttegut doet het zelfde bij melismay en trekt ook haar shirtje uit en geniet van haar heerlijke dansende boezem in een super geile bh...
ben nog niet tevreden met mn avatar...wordt aan gewerkt..
Moet zo weg, dus Marjo, he's all yoursquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al klaar....een tijdje
* Gutteguttegut gaat ff lunchen..i'll be back 4 more....
triotje?
Oeh, daar ga ik even (mis)bruik van maken....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Moet zo weg, dus Marjo, he's all yours
Jij ook al??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:58 schreef Venderwel het volgende:
Mmmmm....venderwel biedt zich aan voor Marjo!
Alleen als je wilt natuurlijk!quote:
Jaaaaa..triooooo..maar dan andersquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaaaaa..triooooo..maar dan anders![]()
* Gutteguttegut neemt het heft in handen en pakt marjo op...scheurt wild haar kleren van haar lijf en draait haar om...quote:
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut neemt het heft in handen en pakt marjo op...scheurt wild haar kleren van haar lijf en draait haar om...
Venderwe kijkt van afstandje toe...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...
* Gutteguttegut houdt marjo nog steviger vast als hij met 1 vinger voorzichtig tussen haar benen voelt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet net alsof ze tegen sputtert...
* -Marjo- doet haar benen ietsjes uit elkaar om de vinger nog beter te voelen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut houdt marjo nog steviger vast als hij met 1 vinger voorzichtig tussen haar benen voelt...
* Gutteguttegut kijkt omlaag en ziet iets glinsteren....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- doet haar benen ietsjes uit elkaar om de vinger nog beter te voelen...
* -Marjo- geniet van het puntje van de tong van Gutteguttegut...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] kijkt omlaag en ziet iets glinsteren....[/me]
Dat ga ik even van dichtbij bekijken![]()
[me=Gutteguttegut ziet iets geils en steekt zn tong uit...
Heeyyyyy Gmmutjequote:
da's nie goe niequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes zit heerlijk met zichzelf te spelen
* Gutteguttegut laat het puntje van zn tong als een razende tussen de lipjes van marjo door flitsen, af en toe haar klitje rakend...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- geniet van het puntje van de tong van Gutteguttegut...
* -Marjo- voelt wat er groeit tussen Gutteguttegut zijn benen. Oeiii, da's niet mis...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] laat het puntje van zn tong als een razende tussen de lipjes van marjo door flitsen, af en toe haar klitje rakend...[/me]
[me=Gutteguttegut geniet van het schokken van marjo dr lichaam..en voelt tegelijk iets tussen zn benen groeien...
* Gutteguttegut draait marjo op dr rug en laat zien hoe geil hij is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- voelt wat er groeit tussen Gutteguttegut zijn benen. Oeiii, da's niet mis...
* -Marjo- schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut draait marjo op dr rug en laat zien hoe geil hij is...![]()
[me=T42 zou die reacktie wel eens wille zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo-] schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...[/me]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- schrikt. Zo geil heb ik je nog nooit gezien...
oehhhh wat een geile woordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...
* -Marjo- komt het heerlijkheid tegemoet en kan niet wachten het te voelen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut ziet het geile voorvocht uit zn eikel komen en doet snel marjo dr benen omwijd...
* Sannetie rent naar boven haalt de massage olie. Ontdoet zich onderweg van haar sjirtje en haatje. En gaat op haar buikje op de bank liggen. ahhh een lekkere ontspannende massage..kommaar...komaaarrrquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
* SignOTheTimes masseert zachtjes de schouders van Sannetie om haar weer op te knappen en zoent haar zachtjes in haar nek!
* SignOTheTimes kruipt bovenop Sannetie, neemt een lekkere dot massage olie en begint zachtjes de rug van Sannetie in te smeren. Ook haar schouders en haar nek komen aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie rent naar boven haalt de massage olie. Ontdoet zich onderweg van haar sjirtje en haatje. En gaat op haar buikje op de bank liggen. ahhh een lekkere ontspannende massage..kommaar...komaaarrr![]()
nogal ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wat rustig hiero en dat terwijl het weer goed is:-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
* GewoneMan kruipt knus tegen Moksterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
Zucht.... en altijd als ik dan weer ns in de stemming ben, dan zakt het hele topic in...
Waarom nou altijd overdag alleen maar geile praat? Waarom niet als ik er ben??
Jaaaaa! Gezelschap!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan kruipt knus tegen Mokster
* GewoneMan zoent met passie terug en wrijft langzaam met zijn hand over de benen van Moksterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaa! Gezelschap!!
Mokster geeft GewoneMan een zoen vol op de mond!
dan zitten we op andere geile plekjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
Zucht.... en altijd als ik dan weer ns in de stemming ben, dan zakt het hele topic in...
Waarom nou altijd overdag alleen maar geile praat? Waarom niet als ik er ben??
Mokster krijgt van de zoen en het wrijven over haar benen een kriebelig gevoel in haar onderbuik. Als vanzelf gaan haar benen iets uit elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan zoent met passie terug en wrijft langzaam met zijn hand over de benen van Mokster![]()
Damn... Moet ik toch eens iets gaan doen dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan zitten we op andere geile plekjes
* GewoneMan voelt wat verder tussen dr benen en laat zijn andere hand onder het truitje naar haar borsten glijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster krijgt van de zoen en het wrijven over haar benen een kriebelig gevoel in haar onderbuik. Als vanzelf gaan haar benen iets uit elkaar
Ben niet zo handig nog en krijg dat met dat bruine kleurtje enzo niet voor elkaar... Blond...
Join the clubquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Moet ik toch eens iets gaan doen dan!
* Mokster wordt nat tussen haar benen en krijgt harde tepels... terwijl ze GewoneMan blijft zoenen gaat haar hand op zoek naar zijn gevoelige plekjes...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan voelt wat verder tussen dr benen en laat zijn andere hand onder het truitje naar haar borsten glijden
(dat doe je door /me te typen aan het begin van de regel en dan veranderd dat in jouw naam)
* GewoneMan ontdoet Mokster langzaam van haar broek en string/slip en duwt voorzichtig een vinger naar binnen. langzaam erin en eruit en proeft Mokster...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster wordt nat tussen haar benen en krijgt harde tepels... terwijl ze GewoneMan blijft zoenen gaat haar hand op zoek naar zijn gevoelige plekjes...
en bedankt!!
ik ook dan, anders ben ik Mokster kwijt, en we hebben nog wat af te makenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..
* Mokster geniet met volle teugen.... terwijl GewoneMan zijn vingers aflikt, volgt de mond van Mokster de zoektocht van haar handen.... richting GewoneMan's allergevoeligste plekje...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan ontdoet Mokster langzaam van haar broek en string/slip en duwt voorzichtig een vinger naar binnen. langzaam erin en eruit en proeft Mokster...
mmmmm
oeeeeeeeeeehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster geniet met volle teugen.... terwijl GewoneMan zijn vingers aflikt, volgt de mond van Mokster de zoektocht van haar handen.... richting GewoneMan's allergevoeligste plekje...
Laat me raden je hebt je pen laten vallen en je bent te lui om deze op te rapenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef ThaOne het volgende:
Leuke meiden aanwezig die spontaan onder mijn bureau willen kruipen en mijn saaie dag opfleuren?
Oh ja?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:27 schreef Sannetie het volgende:
Tjeempie, je kan wel merken dat het woensdagmiddag is..alle kindertjes zijn vrij![]()
![]()
* Sannetie heeft gisteren haar 4wekelijkse "gone in 60seconds" beleefd![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al een paar dagen bezig met "40 days, 40 nights"quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh ja?
Voor * thumper was het weer "Another 48 hours"
Dan ben ik benieuwd wie met "Seven Years in Tibet" komtquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen bezig met "40 days, 40 nights"
BHFH anyone?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:46 schreef thumper het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie met "Seven Years in Tibet" komt
Ik zit vooralsnog op 5 dagen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:46 schreef thumper het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie met "Seven Years in Tibet" komt
en je zit nu al hier... geef het maar opquote:
kom maarquote:
Wie nietquote:
Oja...hmm ik had haar al een smsje gestuurd, maar ik denk dat haar sms/belteggoed op is...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:31 schreef Sjowhan het volgende:
Guuut
Talietje vroeg naar je, al 3 dagen ofzo...
kom anders ff op irc, praat makkelijkerquote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oja...hmm ik had haar al een smsje gestuurd, maar ik denk dat haar sms/belteggoed op is...
Hoe is het met haar? Vind ze het een beetje leuk?
Als je haar weer spreekt geef haar dan een knuffel van me
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef GewoneMan het volgende:
wat is zondag een kutdag als je niks te neuken hebt
Las het ja..quote:
Ben ik nog niet geweestquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:23 schreef Averon het volgende:
Muisstil, net als op IRC
Ik denk het.... IK iig nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef PieterCK het volgende:
enige hier die geil is??
What's wrong with teasing?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Averon het volgende:
Oho, that's teasing the poor guy!
Het is soms wel gezelligquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben ik nog niet geweestis dat wel gezellig meestal?
![]()
enige hier die geil is??
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:04 schreef Christine het volgende:
Mja, ik zeg toch juist dat ik niet geil ben
En dat bedenk jij.. Stomme regels.. stomme GM.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
algemene voorwaardes (vanaf nu geldig):
1. als je niet geil bent, mag je niet in het grote geilheidstopic posten.
2. als je hier illigaal komt (zonder dat je geil bent) dan![]()
zo![]()
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:08 schreef Averon het volgende:
Ik ben hier legaal.
mjah wat kan ik zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat bedenk jij.. Stomme regels.. stomme GM.![]()
![]()
je hebt niet de vorige delen gelezenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:25 schreef FlyingFox het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10. 2,4.
Wat een desperaat kuttopic.
Maar dit deel is wel heul erg stil he....quote:
yap. Vakantie denk ik...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar dit deel is wel heul erg stil he....
Of minder mooi weer zou ook nog wel kunnen misschien he..quote:
En bij mooi weer zeker vaker dan nu hehehequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:37 schreef Faithz het volgende:
Ee keer op een dag, heel de dag, soms een week niet
1x?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of minder mooi weer zou ook nog wel kunnen misschien he..
Maar iedereen is toch wel 1 keer geil op een dag??
Damn rustig weer hier
nee en nou slapen jijquote:
quote:
Waar moet het heen met jou bedoel jequote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef Averon het volgende:
Verliefd, maar niet geil, waar moet het heen met deze wereld
Ben je nog zo moe van je vakantie dan??quote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef Talietje het volgende:
hmmm ik ben hier nu...
ik ga zometeen maar weer eens slapen, ik ben nogsteeds kapot
de geilheid is ver te zoeken
Hey Christinequote:
Ze is er weerquote:
Echt nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef Mokster het volgende:
Zelfs alle geile buien zijn zeker op vakantie...
Jammer hoor![]()
Da's ook mogelijk ja...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Echt niet
Alleen dit topic is misschien tveel bezocht door lurkers...
* Gutteguttegut pakt Mokster vast en zegt: "ben je geil dan?...."quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's ook mogelijk ja...
* Mokster mist de geile gesprekken enorm![]()
Altijd!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut pakt Mokster vast en zegt: "ben je geil dan?...."
![]()
Jij bent altijd geilquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut pakt Mokster vast en zegt: "ben je geil dan?...."
![]()
Ssssst!!!quote:
Ik mag zeggen wat ik wilquote:
freedom of speech!!!quote:
Nouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:26 schreef Sweet_Chilli het volgende:
Leuk topic!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |