abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24177040
Klik hier voor het vorige topic.
En als je even lekker wil chatten hebben we: http://irc.tweakers.net channel #fok-sex!!

De vorige was 'n beetje aan 't doodbloeden, maar we maken gewoon 'n nieuwe aan!

Veel plezier en geilheid toegewenst

"If you're not a manc, you're a wank"
pi_24177056
We gaan nog effe door, nog zeker wel, nog zeker wel!
pi_24178005
Het strand.

's Ochtends open je je voordeur en er is een rode roos opgeplakt. Erbij zit een kaartje met de tekst 'Vanavond 20.00u over de duinen op strand. Zorg dat je er ben!'
's Avonds ga je vol spanning naar het strand en loop je over de duinen het strand op. Het is een zomeravond en nog lekker warm buiten. Om 1 of andere reden is er niemand anders op strand. In de verte zie je een gloed van een vuur of iets dergelijks
Je loopt er maar naar toe want voor de rest zie je niemand.
Dichterbij gekomen zie je dat het inderdaad een kampvuur is en dat er nog een aantal fakkels rondom staan. Ernaast zit iemand met zijn rug naar je toe op een kleed. Voor de persoon ligt 1 rode roos.

Als je vlak bij de persoon komt zie je dat ik het ben. Ik vraag je om tegenover me te gaan zitten en schenk een zoete witte wijn voor je in
Aan de ene kant vraag je je af waarom dit alles, maar je besluit rustig af te wachten. Ik zeg voor de rest helemaal niks.... Als je een paar slokken van je wijn hebt gedronken kom ik dichter bij je zitten en kus je zachtjes op je lippen. Een rilling gaat door je heen.
Langzaam voel je mijn hand in je nek en door je haar glijden. Je beantwoord mijn zoen en legt je hand op mijn schouder. Dat is voor mij het moment om je voorzichtig op je rug te leggen en naast je te komen liggen......

Mijn hand ligt ondertussen op je buik en speelt met de knoopjes van je bloes. Zonder dat je het doorheb heb ik de onderste 4 knoopjes al los. Je twijfelt een fractie van een seconde of je dit allemaal moet toelaten, maar je besluit te genieten van de dingen die komen gaan.
Langzaam ga ik verder met het losmaken van je bloes en trek hem uit. Ondertussen kan je je handen ook niet meer beheersen en trekt mijn shirt over mijn hoofd uit. Al zoenend ga ik langs je nek en schouders naar beneden. ik plaag je door met mijn vingers langs de band van je broek te gaan en zoen je borsten door de stof van je BH heen.
Opeens voel je mijn andere hand achter je rug en voel je dat je BH los gaat. Voorzichtig trek ik hem uit en leg hem naast ons neer. Met mijn tong en vingers raak ik zachtjes je borst aan en een rilling gaat door je lijf.

Jou handen dansen nu ook over mijn lichaam en je merkt dat mijn lichaam daarop reageert. De knoopjes van je broek moeten er ook aan geloven en langzaam schuif ik je broek naar beneden.
Dat is voor jou het moment om mij op mijn rug te leggen en ook bij mij mijn broek uit te trekken. Met je mond verken je mijn nek en bovenlichaam. Je voelt mijn hart te keer gaan onder je aanraking.
Ik draai je voorzichtig weer op je rug en trek voorzichtig je string uit. Met mijn vingertoppen ga ik lang de binnenkant van je dijen en pest ik je. Ik hoor je ademhaling verzwaren. Elke keer als ik dichtbij kom gaat er een rilling door je lijf.
Met moeite kan je je inhouden maar het lukt. Mijn vingers spelen rond 1 van je gevoeligste plekjes. Elke keer lijkt het of ik verder ga maar op het laatste moment glijden mijn vingers weer terug...
Dan spreid ik je benen en ga er tussen zitten. Mijn boxer gaat uit en ik kom op je liggen. Langzaam en voorzichtig dring ik bij je binnen. Vurig en gepassioneerd zoen je me op mijn mond en begraaf je je nagels in mijn rug.

Heel rustig beweeg ik mijn onderlijf heen en weer. Steeds iets sneller en sneller. Je kan een zachte kreun niets onderdrukken. Beide raken we door het ritme in trance en genieten we van elke aanraking en beweging.
Sneller en sneller bewegen onze lichamen in harmonie. Je handen schieten over mijn lichaam en je kan ze niet stil houden.
Diep van binnen voel je een storm opkomen zoals je nog nooit hebt gevoelt. Met je ogen dicht probeer je het moment zo lang mogelijk uit te stellen, maar dan lukt het niet meer. Je begraaft je nagels zo mogelijk nog dieper in mijn rug en merkt dat ook ik het niet meer lang uit hou.
Dan laat je de storm in je vrij en je voelt ook dat ik op dat punt ben aangekomen. Alles trilt en trekt samen. Je kreunt luid van genot... Een orgasme heeft nog nooit zo lang geduurd. Langzaam kom je weer tot rust en ga ik weer op je liggen. We rollen van elkaar en liggen nog even wat na te hijgen en te genieten.

Nog steeds naakt gaan we dicht tegen elkaar aan zitten bij het vuur en genieten van elkaars lichaamswarmte... De fles wijn erbij en zwijgend denken we aan het moment dat we net hebben gedeeld. De nacht is nog niet ten einde en we zijn er beide van overtuigd dat er nog veel mooie momenten zullen komen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Denique_Coelum op 24-12-2004 12:46:00 ]
Eindelijk de Hemel
pi_24178106
Z'n eerste post en dan meteen zo'n topic-kick..

Respect jongen!

\/
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:39:04 #5
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:48:13 #6
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24178324
Denique_Coelum --> Uit een boetiek reeks zeker ?

Het gezamelijk klaarkomen

onrealistisch of zeer zeldzaam
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_24178366
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:48 schreef tommie_b het volgende:
Denique_Coelum --> Uit een boetiek reeks zeker ?

Het gezamelijk klaarkomen

onrealistisch of zeer zeldzaam
Denique Coelum betekend 'Eindelijk de Hemel' en heeft voor zover ik weet niets met een boetiek ofzo te maken.
Dit verhaal is ontsprongen aan mijn creativiteit. Ik doe dit omdat ik het leuk vindt om zulke verhalen te schrijven. Niets meer en niets minder.
Eindelijk de Hemel
pi_24178413
Zoals ik zei: r-e-s-p-e-c-t

\/
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:47:01 #9
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_24182958
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef Denique_Coelum het volgende:
Het strand.

's Ochtends open je je voordeur en er is een rode roos opgeplakt. Erbij zit een kaartje met de tekst 'Vanavond 20.00u over de duinen op strand. Zorg dat je er ben!'
's Avonds ga je vol spanning naar het strand en loop je over de duinen het strand op. Het is een zomeravond en nog lekker warm buiten. Om 1 of andere reden is er niemand anders op strand. In de verte zie je een gloed van een vuur of iets dergelijks
Je loopt er maar naar toe want voor de rest zie je niemand.
Dichterbij gekomen zie je dat het inderdaad een kampvuur is en dat er nog een aantal fakkels rondom staan. Ernaast zit iemand met zijn rug naar je toe op een kleed. Voor de persoon ligt 1 rode roos.

Als je vlak bij de persoon komt zie je dat ik het ben. Ik vraag je om tegenover me te gaan zitten en schenk een zoete witte wijn voor je in
Aan de ene kant vraag je je af waarom dit alles, maar je besluit rustig af te wachten. Ik zeg voor de rest helemaal niks.... Als je een paar slokken van je wijn hebt gedronken kom ik dichter bij je zitten en kus je zachtjes op je lippen. Een rilling gaat door je heen.
Langzaam voel je mijn hand in je nek en door je haar glijden. Je beantwoord mijn zoen en legt je hand op mijn schouder. Dat is voor mij het moment om je voorzichtig op je rug te leggen en naast je te komen liggen......

Mijn hand ligt ondertussen op je buik en speelt met de knoopjes van je bloes. Zonder dat je het doorheb heb ik de onderste 4 knoopjes al los. Je twijfelt een fractie van een seconde of je dit allemaal moet toelaten, maar je besluit te genieten van de dingen die komen gaan.
Langzaam ga ik verder met het losmaken van je bloes en trek hem uit. Ondertussen kan je je handen ook niet meer beheersen en trekt mijn shirt over mijn hoofd uit. Al zoenend ga ik langs je nek en schouders naar beneden. ik plaag je door met mijn vingers langs de band van je broek te gaan en zoen je borsten door de stof van je BH heen.
Opeens voel je mijn andere hand achter je rug en voel je dat je BH los gaat. Voorzichtig trek ik hem uit en leg hem naast ons neer. Met mijn tong en vingers raak ik zachtjes je borst aan en een rilling gaat door je lijf.

Jou handen dansen nu ook over mijn lichaam en je merkt dat mijn lichaam daarop reageert. De knoopjes van je broek moeten er ook aan geloven en langzaam schuif ik je broek naar beneden.
Dat is voor jou het moment om mij op mijn rug te leggen en ook bij mij mijn broek uit te trekken. Met je mond verken je mijn nek en bovenlichaam. Je voelt mijn hart te keer gaan onder je aanraking.
Ik draai je voorzichtig weer op je rug en trek voorzichtig je string uit. Met mijn vingertoppen ga ik lang de binnenkant van je dijen en pest ik je. Ik hoor je ademhaling verzwaren. Elke keer als ik dichtbij kom gaat er een rilling door je lijf.
Met moeite kan je je inhouden maar het lukt. Mijn vingers spelen rond 1 van je gevoeligste plekjes. Elke keer lijkt het of ik verder ga maar op het laatste moment glijden mijn vingers weer terug...
Dan spreid ik je benen en ga er tussen zitten. Mijn boxer gaat uit en ik kom op je liggen. Langzaam en voorzichtig dring ik bij je binnen. Vurig en gepassioneerd zoen je me op mijn mond en begraaf je je nagels in mijn rug.

Heel rustig beweeg ik mijn onderlijf heen en weer. Steeds iets sneller en sneller. Je kan een zachte kreun niets onderdrukken. Beide raken we door het ritme in trance en genieten we van elke aanraking en beweging.
Sneller en sneller bewegen onze lichamen in harmonie. Je handen schieten over mijn lichaam en je kan ze niet stil houden.
Diep van binnen voel je een storm opkomen zoals je nog nooit hebt gevoelt. Met je ogen dicht probeer je het moment zo lang mogelijk uit te stellen, maar dan lukt het niet meer. Je begraaft je nagels zo mogelijk nog dieper in mijn rug en merkt dat ook ik het niet meer lang uit hou.
Dan laat je de storm in je vrij en je voelt ook dat ik op dat punt ben aangekomen. Alles trilt en trekt samen. Je kreunt luid van genot... Een orgasme heeft nog nooit zo lang geduurd. Langzaam kom je weer tot rust en ga ik weer op je liggen. We rollen van elkaar en liggen nog even wat na te hijgen en te genieten.

Nog steeds naakt gaan we dicht tegen elkaar aan zitten bij het vuur en genieten van elkaars lichaamswarmte... De fles wijn erbij en zwijgend denken we aan het moment dat we net hebben gedeeld. De nacht is nog niet ten einde en we zijn er beide van overtuigd dat er nog veel mooie momenten zullen komen....
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_24183013
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Keer uitproberen Bloem?
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:52:57 #11
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_24183097
Gaaf verhaal Denique_Coelum, goede fantasie heb je!

Wees welkom hier! We kunnen mensen als jij gebruiken
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_24183161
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:52 schreef melismay het volgende:
Gaaf verhaal Denique_Coelum, goede fantasie heb je!

Wees welkom hier! We kunnen mensen als jij gebruiken
Nogal, de degelijkheid en 't preutse gedoe druipt er vanaf hiero

vrijdag 24 december 2004 @ 16:58:08 #13
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_24183223
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nogal, de degelijkheid en 't preutse gedoe druipt er vanaf hiero

Daar kan je zelf ook wat aan doen!

* melismay is weer outta here!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_24184218
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:58 schreef melismay het volgende:

[..]

Daar kan je zelf ook wat aan doen!

* melismay is weer outta here!
Je doet niet mee, en in m'n eentje geil doen werkt niet he

vrijdag 24 december 2004 @ 18:02:16 #15
22944 Breetai
....Relax....
pi_24184568
Ik heb vakantie en ik weet nu al niet meer waar ik het moet zoeken. De druk stijgt met het uur. Vanavond maar weer eens gaan stappen. Niet dat het iets zal opleveren maar dan hou ik tenminste de illusie dat er wat aan doe.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:07:24 #16
91373 Blumchen
pi_24185971
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:49 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Keer uitproberen Bloem?
Stiekum
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_24185985
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24186046
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:07 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Stiekum
pi_24186075
hallo ik ben contineu geil, oh eh...................
lieve break out, ik ben elke dag zo geil als een marmot, wat moet ik nu doen???
pi_24186112
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:12 schreef Martijn23 het volgende:
hallo ik ben contineu geil, oh eh...................
lieve break out, ik ben elke dag zo geil als een marmot, wat moet ik nu doen???
Die marmot es goed voeren
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:17:19 #21
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24188715
* Sjowhan voert niemand.. komt wel weer..

Iedereen prettige (geile) feestdagen gewenst

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjowhan op 25-12-2004 00:34:50 ]
  zaterdag 25 december 2004 @ 00:13:30 #22
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24192687
hoi

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24197278

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Mede namens mijn 3 vriendinnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:15:07 #24
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24198901

zo
voor om in te kleuren

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:22:27 #25
91373 Blumchen
pi_24198982