quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:16 schreef melismay het volgende:
Hallo
Je hebt er zin in? Merk ik al![]()
Vet cool!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]uhuh.. Rond 20:30 weg, dan ben ik rond 23uur in Arnhem/Gelredome.. Ga met een goede vriendin en haar stapmaatje, dus dat zal wel goedkomen. Daarnaast ga ik nog een andere gozer "meeten" die ik ook ken van irc
He He zou tijd worden dat er meer mensen hun bed uit kwamenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
middag
Ach.. slapen mensen een keer uit, is het ook weer niet goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:08 schreef melismay het volgende:
He He zou tijd worden dat er meer mensen hun bed uit kwamen
Ja hallo.. ik was om half 7 uit mijn bed.. weet je hoe eenzaam het dan hier is op fok! nog??quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach.. slapen mensen een keer uit, is het ook weer niet goed. Doe vandaag lekker weinig.. zometeen ff kadootje kopen voor me broertje voor Sint, misschien nog wat eten voor zondagavond (neem aan dat ik te gaar ben zondag om nog wat te doen
) halen en de rest lekker luieren
![]()
Jah.. maar jij behoort ook te werken he.. niet te fok! kenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja hallo.. ik was om half 7 uit mijn bed.. weet je hoe eenzaam het dan hier is op fok! nog??
Pffff weinig te doen hier anders, alleen maar zeurende mensenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jah.. maar jij behoort ook te werken he.. niet te fok! ken. Foei toch
![]()
Maar het is WAAR er komen alleen maar zeurende mensen hier op het werk... ongelovelijk gewoon...quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daar hoort 'n knipoog achter Melis, anders komt 't erg menens over!
Schop ze eruit zodat je naar huis kan danquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar het is WAAR er komen alleen maar zeurende mensen hier op het werk... ongelovelijk gewoon...
Deze stalker gaat nu wat anders doen... als zoveel aandacht vragen niet helptquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
MMG je hebt 'n stalker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |