* SignOTheTimes kruipt bovenop Sannetie, neemt een lekkere dot massage olie en begint zachtjes de rug van Sannetie in te smeren. Ook haar schouders en haar nek komen aan de beurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie rent naar boven haalt de massage olie. Ontdoet zich onderweg van haar sjirtje en haatje. En gaat op haar buikje op de bank liggen. ahhh een lekkere ontspannende massage..kommaar...komaaarrr![]()
nogal ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wat rustig hiero en dat terwijl het weer goed is:-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
* GewoneMan kruipt knus tegen Moksterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
Zucht.... en altijd als ik dan weer ns in de stemming ben, dan zakt het hele topic in...
Waarom nou altijd overdag alleen maar geile praat? Waarom niet als ik er ben??
Jaaaaa! Gezelschap!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan kruipt knus tegen Mokster
* GewoneMan zoent met passie terug en wrijft langzaam met zijn hand over de benen van Moksterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaaaaa! Gezelschap!!
Mokster geeft GewoneMan een zoen vol op de mond!
dan zitten we op andere geile plekjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
Zucht.... en altijd als ik dan weer ns in de stemming ben, dan zakt het hele topic in...
Waarom nou altijd overdag alleen maar geile praat? Waarom niet als ik er ben??
Mokster krijgt van de zoen en het wrijven over haar benen een kriebelig gevoel in haar onderbuik. Als vanzelf gaan haar benen iets uit elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan zoent met passie terug en wrijft langzaam met zijn hand over de benen van Mokster![]()
Damn... Moet ik toch eens iets gaan doen dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
dan zitten we op andere geile plekjes
* GewoneMan voelt wat verder tussen dr benen en laat zijn andere hand onder het truitje naar haar borsten glijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster krijgt van de zoen en het wrijven over haar benen een kriebelig gevoel in haar onderbuik. Als vanzelf gaan haar benen iets uit elkaar
Ben niet zo handig nog en krijg dat met dat bruine kleurtje enzo niet voor elkaar... Blond...
Join the clubquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Moet ik toch eens iets gaan doen dan!
* Mokster wordt nat tussen haar benen en krijgt harde tepels... terwijl ze GewoneMan blijft zoenen gaat haar hand op zoek naar zijn gevoelige plekjes...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* GewoneMan voelt wat verder tussen dr benen en laat zijn andere hand onder het truitje naar haar borsten glijden
(dat doe je door /me te typen aan het begin van de regel en dan veranderd dat in jouw naam)
* GewoneMan ontdoet Mokster langzaam van haar broek en string/slip en duwt voorzichtig een vinger naar binnen. langzaam erin en eruit en proeft Mokster...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster wordt nat tussen haar benen en krijgt harde tepels... terwijl ze GewoneMan blijft zoenen gaat haar hand op zoek naar zijn gevoelige plekjes...
en bedankt!!
ik ook dan, anders ben ik Mokster kwijt, en we hebben nog wat af te makenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |